Продаж чохлів для мобільних телефонів

Останнє оновлення : 16.05.2022

Для продажу товарів у категорії чохли для мобільних телефонів продавець товару, асортимент та картки товарів у прайс-листі повинні відповідати умовам та вимогам описаним на цій сторінці. Також необхідно попередньо узгодити товари, які продавець може додати на ROZETKA.

Обмеження викликані великою кількістю однотипних товарів на сайті ROZETKA, низькою якістю заповнення інформації про товар, та високим відсотком продажів таких товарів за системою дропшипінг. Подібна ситуація ускладнює вибір покупця та знижує якість обслуговування.

Умови продажу чохлів для телефонів

Унікальний асортимент — товари не мають повторювати представлені на сайті, винятком є ​​товари, представлені в одиничних примірниках.

Найкраща цінова пропозиція — вартість товарів не повинна перевищувати ціни аналогічних товарів на сайті ROZETKA та середньоринкові ціни в інтернеті.

Для уже зареєстрованих продавців додатково необхідний рейтинг магазину на платформі не менше 4-х зірок та успішність виконання замовлень не менше 85%.

Вимоги до оформлення товарів у категорії чохли для телефонів

Назва товарів має відповідати формулі — Форм-фактор + Бренд + Серія (якщо є) + Сумісність (для якого смартфона призначений) + Колір + (Артикул) Приклад: Чохол-книжка Samsung LED View Cover для Samsung Galaxy S10 Plus Green (EF-NG975PGEGRU)

Необхідно заповнити обов'язкові параметри:

  • колір;
  • бренд;
  • сумісність (назву смартфона необхідно вказувати у повному вигляді, наприклад: Samsung Galaxy S10 Plus);
  • форм-фактор (Чохол-книга / Панель / Чохол-фліп / Бампер / Чохол-акумулятор).

А також вказати додаткові характеристики, що впливають на вибір покупця:

  • матеріал — основа з якої виготовлений чохол, наприклад, шкіра PU, TPU і т.д. (основа чохла може бути комбінованою);
  • особливості — необхідно вказувати, якщо чохол протиударний, з підставкою, має відділення для пластикових карток тощо;
  • у комплекті — якщо чохол комплектується захисною плівкою або склом.

Зверніть увагу, для продажу чохлів з можливістю друку індивідуальних зображень необхідно оформлювати картки товару відповідно до вимог для продажу принтованої продукції.

Узгодження асортименту

Для узгодження асортименту підготуйте його у вигляді таблиці або надайте посилання на сайт за допомогою форми зворотного зв'язку, тема: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання нових товарів».

У таблиці або на сайті мають бути вказані назви, ціни та фотографії на кожну одиницю товару, яку ви хочете додати. За результатами розгляду вашої заявки ви отримаєте відповідь на електронну пошту, і лише у разі позитивного погодження можна додавати товари до прайс-листа та надсилати їх на модерацію.

Чи була інформація корисною?