Додаткові послуги та сервіси для товарів

Останнє оновлення : 27.05.2024

На сайті ROZETKA покупець може придбати разом з товаром додаткові послуги/сервіс, продавцем яких може бути ROZETKA або інші продавці. Перелік можливих послуг знаходиться в категорії «Послуги та сервіси» і зокрема включає:

  • установку та монтаж кондиціонерів, пральних машин, кухонних витяжок тощо.
  • додаткові послуги та сервіси (гарантія, повернення, ремонт).
  • дистанційні налаштування, допомога онлайн тощо.

На сторінки товарів пропозиція додаткових послуг/сервісів додається автоматично. Продавець основного товару, на сторінці якого пропонується така послуга (сервіс), не несе ніяких зобов'язань стосовно цих пропозицій.

Якщо покупець цікавиться у вас, як у продавця товару, послугою, повідомте йому, що даний сервіс може бути корисним протягом експлуатації товару, але надається іншим продавцем. З описом послуги можна ознайомитися на сайті за посиланням на сторінці товару. Консультацію надає менеджер продавця послуги (сервісу), який зв'язується з покупцем після оформлення замовлення.

Покупець може придбати послугу окремо або разом з товаром. В такому випадку, у клієнта буде два окремих замовлення: один для продавця товару, другий — для продавця послуги. Обробка замовлень відбувається паралельно.

Обслуговування, технічну підтримку, фінансову відповідальність, зокрема відшкодування коштів в межах надання послуги (сервісу), надає продавець послуги.

Додаткова гарантія (+1, 2, 3 роки)

Дана послуга дозволяє продовжити термін гарантії після закінчення гарантії від виробника/продавця.

Сервісом продовженої гарантії можна скористатися для безплатного і багаторазового ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася гарантія від виробника. Якщо ремонт буде неможливим, покупець отримує компенсацію повної вартості техніки сертифікатами продавця ROZETKA.

Додаткова гарантія являє собою фізичний або електронний сертифікат, який можна купити через кошик, оплатити карткою на сайті та отримати номер з інструкцією на електронну пошту. Придбати додаткову гарантію покупець може одночасно з товаром або протягом 30 днів з дня покупки основного товару. Після придбання сервісу додаткової гарантії з покупцем зв'язується менеджер продавця гарантії та допомагає активувати послугу, для чого клієнтові потрібно за інструкцією заповнити дані про покупку: товар, серійний номер (IMEI), дата придбання, термін офіційної гарантії (повинен бути не менше одного року) тощо. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника 2 роки, то додаткова гарантія «+1 рік» буде діяти саме на третій рік. Якщо офіційної гарантії від виробника немає, але при цьому товар належить до групи товарів, які за законодавством мають мати гарантійний термін обслуговування, то гарантію надає продавець товару. Додаткова гарантія розпочне діяти після закінчення гарантії від продавця, яка також повинна бути не менше одного року. Наявність розрахункового документа (товарного чека) про покупку основного товару — обов'язкова. При невиконанні цих умов, наприклад: офіційний термін гарантії менше ніж 1 рік, або виріб не має серійного номера, або розрахунковий документ не надано продавцем основного товару тощо, тоді клієнт не зможе активувати послугу і скористатися сервісом. В такому випадку кошти йому будуть повернуті. Повернення відбувається протягом 14 днів з дня покупки — покупець звертається до продавця послуги на гарячу лінію згідно з інструкцією.

Зверніть увагу! Додаткова гарантія не є заміною основної гарантії, яку зобов'язаний надавати виробник чи продавець товару.

Захист від пошкоджень

Передбачає ремонт пристрою при негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, пошкодження від впливу рідини тощо). Якщо ремонт неможливий або недоцільний, покупець отримає сертифікати продавця ROZETKA номінальною вартістю 50% від вартості пристрою.

Бонус обмін

Покупець може протягом 365 днів обміняти придбаний пристрій на сертифікати продавця ROZETKA вартістю 75% або 75% від його ціни.

Охорона, відміна!

Покупець може протягом 45 днів обміняти придбаний пристрій на сертифікати продавця ROZETKA вартістю 100% від ціни пристрою.

Обмін іграшки

Покупець може протягом 365 днів обміняти іграшку на сертифікати продавця ROZETKA вартістю 100% від ціни товару, за умови, що іграшка належної якості, без механічних пошкоджень, в товарному вигляді та в повній комплектації. Допускаються сліди використання іграшки та відсутність пакування.

Пов’язані запитання

Чому в одній категорії для одних товарів пропонується послуга, а для інших ні?
— Це залежить від послуги. Якщо в умовах надання послуги вказаний ціновий діапазон товару, то в цьому випадку для товарів, які не відповідають за ціною, послуга не буде пропонуватися.

Чи можливо прибрати послугу зі сторінки вашого товару?
— Прибрати додаткові послуги (сервіси) можливо якщо це приносить збитки продавцю товару, продавець готовий самостійно надавати послуги до своїх товарів або якщо ви вважаєте, що послуга не відповідає вашому товару (наприклад, послуга установлення столів пропонується до комп’ютера тощо). Для цього зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах».


Близькі за темою

Інформація про гарантію
Стаття: Про гарантію та гарантійні зобов'язання

Чи була інформація корисною?