Рейтинг покупця в замовленні

Останнє оновлення : 05.08.2024

Якщо ви під'єднали сервіс Green API в інформації про замовника ви зможете побачити оцінку від продавців, відсоток викупу замовлень, кількість відмов від посилки та незабарних посилок. Після виконання або скасування замовлення з’явиться кнопка «Додати коментар» і ви зможете залишити власний відгук про досвід взаємодії з покупцем.

Відсоток викупу замовлень розраховується на основі історії замовлень на ROZETKA за останні 3 роки.

  • Високий рівень — рекомендуємо відправляти товар покупцеві без передоплати.
  • Середній рівень — рекомендуємо запросити передоплату тільки для дорогого товару.
  • Низький рівень — рекомендуємо відправляти товар після повної або часткової передоплати.
  • Немає даних — недостатньо інформації для статистики, рекомендуємо відправляти замовлення без передоплати.

Покупцям з високим рівнем викупу замовлень рекомендуємо відправляти замовлення без передоплати, однак у разі низького відсотка викупу, ви можете заздалегідь обговорити з покупцем можливу компенсацію транспортних витрат, у випадку якщо він відмовиться від отримання замовлення (наприклад, повна або часткова передоплата). Якщо покупець відмовляється вносити передоплату, ви можете скасувати замовлення, проте воно буде враховане в показнику виконання замовлень, як скасоване з вини продавця. Скасувати замовлення не зв'язавшись з покупцем категорично заборонено!

Рекомендований скрипт для підтвердження замовлення у покупця з низьким рівнем викупу замовлення:

Згідно зі статистикою у системі ROZETKA, за вашим номером телефону низький рівень отримання замовлень. Тобто багато замовлень ви не забрали у поштовому відділенні. Тому ми просимо вас внести передоплату, яка вважатиметься частковою оплатою за товар. Якщо ви відмовитесь від товару належної якості, або взагалі не прийдете у відділення для отримання посилки, ми повернемо вам кошти, вирахувавши вартість доставки в обидві сторони.

Якщо покупець з низьким рівнем викупу замовлень залишив скаргу на продавця через прохання передоплати, такі скарги ви можете виключити з впливу на рейтинг. Для цього зверніться в службу підтримки за темою: «Рейтинг, відгуки» → «Запитання щодо рейтингу продавця».

Пов’язані запитання

Чому покупець не забрав посилку, і у нього все ще вказаний високий рівень викупу замовлень?
Це означає, що попри це не забране замовлення, відсоток замовлень, які покупець забрав, залишається високим.

Чому у всіх покупців вказується високий рівень викупу замовлень?
Відсоток покупців на ROZETKA, які часто не забирають замовлення, вкрай малий. Тому покупці з низьким або середнім рівнем викупу, будуть траплятися вкрай рідко, і як показує практика, замовлення не забирають покупці, у яких в загальному високий відсоток викупу замовлень.


Близькі за темою

Опрацювання замовлення
Показник виконання замовлень
Green API

Чи була інформація корисною?