Рейтинг покупця в замовленні

Останнє оновлення : 20.02.2025

Якщо ви під'єднали сервіс Green API в інформації про замовника ви зможете побачити оцінку від продавців, відсоток викупу замовлень, кількість відмов від посилки та незабарних посилок. Після виконання або скасування замовлення з’явиться кнопка «Додати коментар» і ви зможете залишити власний відгук про досвід взаємодії з покупцем.

Відсоток викупу замовлень розраховується на основі історії замовлень на ROZETKA за останні 3 роки.

  • Високий рівень — рекомендуємо відправляти товар покупцеві без передоплати.
  • Середній рівень — рекомендуємо запросити передоплату тільки для дорогого товару.
  • Низький рівень — рекомендуємо відправляти товар після повної або часткової передоплати.
  • Немає даних — недостатньо інформації для статистики, рекомендуємо відправляти замовлення без передоплати.

Покупцям з високим рівнем викупу замовлень рекомендуємо відправляти замовлення без передоплати, однак у разі низького відсотка викупу, ви можете заздалегідь обговорити з покупцем можливу компенсацію транспортних витрат, у випадку якщо він відмовиться від отримання замовлення (наприклад, повна або часткова передоплата). Якщо покупець відмовляється вносити передоплату, ви можете скасувати замовлення, проте воно буде враховане в показнику виконання замовлень, як скасоване з вини продавця. Скасувати замовлення не зв'язавшись з покупцем категорично заборонено!

Рекомендований скрипт для підтвердження замовлення у покупця з низьким рівнем викупу замовлення:

Згідно зі статистикою у системі ROZETKA, за вашим номером телефону низький рівень отримання замовлень. Тобто багато замовлень ви не забрали у поштовому відділенні. Тому ми просимо вас внести передоплату, яка вважатиметься частковою оплатою за товар. Якщо ви відмовитесь від товару належної якості, або взагалі не прийдете у відділення для отримання посилки, ми повернемо вам кошти, вирахувавши вартість доставки в обидві сторони.

Якщо покупець з низьким рівнем викупу замовлень залишив скаргу на продавця через прохання передоплати, такі скарги ви можете виключити з впливу на рейтинг. Для цього зверніться в службу підтримки за темою: «Рейтинг, відгуки» → «Запитання щодо рейтингу продавця».

Пов’язані запитання

Чому покупець не забрав посилку, і у нього все ще вказаний високий рівень викупу замовлень?
Це означає, що попри це не забране замовлення, відсоток замовлень, які покупець забрав, залишається високим.

Чому у всіх покупців вказується високий рівень викупу замовлень?
Відсоток покупців на ROZETKA, які часто не забирають замовлення, вкрай малий. Тому покупці з низьким або середнім рівнем викупу, будуть траплятися вкрай рідко, і як показує практика, замовлення не забирають покупці, у яких в загальному високий відсоток викупу замовлень.

Чому показник викупу низький, але кількість відмов від посилки та кількість посилок, які не забрали, відсутня?
Кількість відмов від посилки та кількість посилок, які не забрали — це показники, які рахуються на основі залишених продавцями відгуків про користувача. Якщо дані показники відсутні, а відсоток викупу низький — це значить, що жоден продавець ще не залишив відповідний відгук про користувача.


Близькі за темою

Опрацювання замовлення
Показник виконання замовлень
Green API

Чи була інформація корисною?