Останнє оновлення: 01.04.2024

    Проблеми із замовленням — це зворотний зв'язок від покупців про недоліки при виконанні замовлення, наприклад: продавець довго не виходив на зв'язок, замовленого товару немає в наявності тощо.

    Покупці можуть надати зворотний зв'язок залишивши відгук на сайті, зателефонувавши в кол-центр, написавши письмове звернення до компанії ROZETKA або опублікувавши пост на публічних ресурсах чи в соціальних мережах. На підставі таких звернень у замовленні фіксуються відповідні проблеми.

    Високий показник скарг в замовленнях може призвести до блокування магазину.

    Побачити замовлення, в яких покупці вказали про наявність проблеми, ви можете у розділі «Замовлення» застосувавши фільтр «Проблеми із замовленням».

    Відкривши замовлення, внизу відображається блок «Проблеми із замовленням», де показані недоліки.

    У таблиці нижче вказані можливі проблеми із замовленням та рекомендації, як їх усунути чи уникнути в майбутньому.

    Проблема з замовленням

    Рекомендації

    Неактуальна наявність на момент замовлення

    Товар не відправили в обумовлені терміни

    • обговорюйте з покупцем термін відправлення замовлення, попереджайте про можливі затримки (якщо вам відомо про них) і додатково повідомляйте про відправлення товару;
    • в умовах доставки вказуйте кількість днів, які необхідні для підготовки та відправлення товару (якщо це більше стандартних одного/двох днів);

    Довго (зовсім) не дзвонять після оформлення замовлення

    Довго (зовсім) не дзвонять після отримання звернення

    Не повідомили про скасування замовлення

    • зв'язуйтеся з покупцем у найкоротші терміни після надходження нового замовлення. Це може бути як телефонний дзвінок, так і відповідне повідомлення в SMS / месенджері;
    • зв’яжіться з покупцем та поінформуйте про те, що ви не можете виконати замовлення. Лише змінити статус замовлення недостатньо, повідомте клієнту термін очікування товару або запропонуйте альтернативу;

    Неправильний статус замовлення

    Немає ТТН в замовленні

    • своєчасно змінюйте статус замовлення у кабінеті продавця;
    • додавайте номер ТТН до замовлення відразу після створення відправлення у перевізника;

    Вимагають передоплату, а інформація на сайті відсутня

    • обов'язково вказуйте умови передоплати на сторінці товару;
    • під’єднайте більше способів оплати;
    • якщо у вас часто скасовують замовлення через наявність передоплати, скасуйте передоплату або приберіть такий товар з маркетплейсу;

    Товар бракований / некомплект / зламався протягом гарантії

    • зв'яжіться з покупцем для обміну товару (у разі браку) або доставки комплектуючих (у разі некомплекту);
    • спірні питання намагайтеся вирішувати на користь покупця;

    Інформація про кількість замовлень з проблемами враховується під час розрахунку показника успішності вашого магазину. Розрахунок відбувається виходячи зі співвідношення кількості замовлень, у яких є скарги, до загальної кількості замовлень. Наприклад, якщо зі 100 замовлень в одному з них було залишено 3 скарги, то рахується що це 1% замовлень із проблемами, а не 3%. Показник наявності скарг у замовленнях відображається в кабінеті продавця в розділі «Відгуки» → «Рейтинг» та на сторінці продавця.

    Показані проблеми із замовленнями — це можливість побачити та виправити слабкі місця у вашій роботі. Використовуйте зауваження від покупців як рекомендації щодо покращення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку ви можете проаналізувати недоліки та зробити все, щоб це не повторилося в майбутньому.


    Близькі за темою

    Блокування за низьку якість роботи
    Що робити, якщо покупець зробив замовлення на товар, якого вже немає в наявності?

    < Робота з замовленнями
    Чи була інформація корисною?