На маркетплейсі продавцю необхідно встановлювати актуальні та правильні статуси виконання замовлення під час його опрацювання. Адміністрація маркетплейсу вибірково зв'язується з покупцями, чиї замовлення були скасовані, для перевірки якості обслуговування. У результаті перевірки замовлення може бути відновлене, як успішне, або відредаговане відповідно до фактичного складу (суми замовлення).
В яких випадках замовлення може бути змінене або відновлене адміністратором:
1. Покупець підтвердив придбання товару
Якщо покупець підтверджує придбання та отримання товару від продавця маркетплейсу, таке замовлення вважається успішно виконаним. Замовленню буде встановлено статус «Відновлено під час продзвонювання» і з балансу магазину буде списана комісія у повному обсязі, відповідно до тарифу.
Якщо ви вважаєте, що замовлення відновлене зі слів покупця помилково, і товар не був реалізований вашим магазином на маркетплейсі, зверніться в службу підтримки за темою «Обслуговування замовлень» → «Оскаржити скаргу, відновлене замовлення тощо», та опишіть ситуацію, що склалася.
2. Покупець придбав альтернативний товар чи іншу кількість товару
Якщо покупець придбав у вашого магазину на маркетплейсі інший товар або більшу кількість товару, ви зобов’язані відредагувати замовлення в кабінеті продавця та вказати актуальну інформацію про замовлення. Якщо проданого товару немає в асортименті вашого магазину на маркетплейсі, необхідно вказати вартість додаткового продажу або ж повідомити службу підтримки за темою: «Фінанси та документообіг» → «Коректування комісії по замовленню», вказавши номер замовлення, що саме та в якій кількості ви продали, та загальну вартість замовлення.
3. Покупець скасував замовлення, але потім попросив його виконати
Якщо покупець скасував своє замовлення, але пізніше зв'язався з вами (за номером телефону, в месенджері тощо) та попросив все ж таки відправити товар, вам необхідно самостійно відновити скасоване замовлення. Якщо відновити замовлення неможливо, тоді самостійно створіть нове замовлення в кабінеті продавця та відповідно опрацюйте його.
4. Покупець оформив замовлення на маркетплейсі, суміжне замовлення з іншою платформою або на вашому сайті
У такому разі необхідно брати в роботу замовлення, яке надійшло першим. Якщо ви взяли в роботу замовлення, що надійшло другим, оскільки покупець скасував його на маркетплейсі, тому що ви довго не брали замовлення в роботу, запропонували знижку за замовлення на вашому сайті, змінили терміни доставки — таке замовлення буде відновлене адміністратором, як успішно виконане.
Продавцю маркетплейсу заборонено переводити покупця на свій або інший сайт та пропонувати придбати товар надаючи знижку, безплатну доставку тощо. Якщо при перевірці буде виявлено, що було суміжне замовлення, але замовлення на ROZETKA маркетплейс було оформлено раніше — комісія буде списана.
У випадку якщо ви провели замовлення повз платформу, задля знижки, таке замовлення буде відновлено, та сума комісії буде списана згідно вартості товару на платформі ROZETKA.
Якщо замовлення на вашому сайті або на іншій платформі було раніше ніж на маркетплейсі, надайте службі підтримки підтверджувальні матеріали (знімок екрана), на яких буде видно дату та час замовлення на вашому сайті та інформацію про замовника.
Відповідно до правил та умов маркетплейсу, продавець зобов'язується оплачувати комісію за кожен проданий товар за допомогою сайту ROZETKA. Ухилення від сплати комісії чи обман призведе до блокування магазину або припинення співробітництва в цілому. У продавця є 45 днів з моменту відновлення замовлення, щоб подати заявку на оскарження.
Близькі за темою
Відновлення скасованого замовлення
Що робити, якщо під час підтвердження замовлення покупець відмовився від деяких товарів(-у) в замовленні, або обрав інший товар?