Участь в промо-розсилках

Опубліковано : 16.09.2020

Ваші товари можуть брати участь в планових промо-активностях ROZETKA. Товари із встановленою промо-ціною будуть показані на окремій сторінці, де зібрані знижки на популярні товари з різних категорій, про що кожного тижня проводиться розсилка мільйонам користувачів сайту.

Тему майбутньої розсилки, термін дії промо-коду і дедлайн подачі товарів ви отримаєте в повідомленні на ваш e-mail. Дотримуйтесь граничного терміну подачі товарів для майбутнього промо і не додавайте нові позиції під час проведення акції, щоб виключити помилки системи при оформленні замовлень.

Список товарів, які можуть взяти участь у розсилці, формується системою автоматично і знаходиться в особистому кабінеті продавця. Оновлення переліку товарів і перерахунок рекомендованих промо-цін проводиться щоп'ятниці о 8:00. Решта товарів брати участь в промо-розсилці не можуть.

Щоб рекомендовані товари взяли участь в найближчій промо-акції, необхідно додати їм тег <price_promo> у вашому прайс-листі. Після планової синхронізації відбуватиметься перевірка на відповідність промо-ціни умовам розсилки. Результати перевірки оновлюються щодня о 8:00. Це означає, що всі внесені в прайс зміни (в товари або в промо-ціни) будуть показані в особистому кабінеті на наступний день.

Ціна на товар

У списку товарів, які можуть брати участь в акціях, в стовпці «Необхідна промо ціна» вказана рекомендована ціна для участі в промо-активностях. Для кожного акційного товару вкажіть її в тезі <price_promo>цена<price_promo> рівну або менше рекомендованої. Якщо ви не готові продавати товар за промо-ціною можете не брати участь в промо-акції.

Важливо! У день виходу промо-розсилки міняти ціну або видаляти товари категорично заборонено.

Передача залишків товару

Обов'язковою умовою є наявність тега <stock_quantity> в картці товару, в якому вказується наявність товару на вашому складі. Кількісний залишок має бути не менше 2 одиниць.

Зверніть увагу, тег <stock_quantity> повинен бути зазначений у всіх товарах вашого прайс-листа, а синхронізація з сайтом повинна проводитися по залишках на вашому складі. Якщо в прайс-листі раніше був відсутній кількісний залишок <stock_quantity>, а синхронізація проводилася за наявністю товару в прайс-листі без зазначення залишків, то вам необхідно:

  1. Додати в кожну картку товару тег <stock_quantity> і вказати його значення;
  2. Повідомити вашому менеджеру про необхідність оновлення типу синхронізації прайс-листа.

Приклад акційного товару в XML прайс-листі:

<offer id="12122" available="true">
<price>820</price>
<price_promo>620</price_promo>
<stock_quantity>10</stock_quantity>
<currencyId>UAH</currencyId>
<categoryId>21</categoryId>
<picture>http://all.example.jpg.jpg</picture>
<name>Набір чоловічих шкарпеток Rovix 30пар, класичні чорні, р.43</name>
<param name="Розмір">43</param>
<param name="Колір">Чорний</param>
</offer>

Промо-ціна на товар повинна бути в тій же валюті, що й основна ціна товару. Наприклад, якщо в картці товару в прайс-листі ціна товару 1000 гривень, то ціну зі знижкою вказуєте в гривнях (наприклад, 800 грн). Якщо в картці товару ціна 5 доларів, то ціну зі знижкою вказуєте в доларах (наприклад, 3 дол.)

Не беруть участь в промо-активностях:

  • Б/В та Refurbished товари;
  • товари категорії 18+ (алкоголь, тютюн, рідини для електронних сигарет, еротична білизна);
  • зброя, спортивна зброя.

Щоб перевірити які товари беруть участь в промо-акції, в особистому кабінеті можна відфільтрувати список за ознакою «Товар потрапив в промо-розсилку?». У товарах в стовпці «Причина непотрапляння товару» буде зазначена докладна інформація. На наш розсуд, в залежності від теми розсилки, деякі категорії товарів можуть бути виключені з розсилки.

Як видалити товар з промо-акції?

Видаліть промо-ціну (тег <price_promo>) з картки даного товару в вашому прайс-листі. Деякий час товар може зображатися на промо-сторінці без знижки, після чого буде повністю видалений з промо-акції.