Участь в промо-розсилках

Опубліковано : 24.06.2020

Ви можете розміщувати свої товари в планових промо-активностях ROZETKA. Товари із встановленою промо-ціною будуть показані на окремих сторінках з популярними товарами з різних категорій, про що кожного тижня проводиться розсилка мільйонам користувачів сайту.

Календар найближчих промо-активностей з описом тематики та термінів проведення попередньо відправляється на ваш e-mail.

Список товарів, які можуть брати участь в розсилках, формується системою автоматично і знаходиться в розділі особистого кабінету Реклама → Промо-розсилка. Решта товарів брати участь в промо-розсилках не можуть.

Не беруть участь в промо-активностях:

  • товари Б/В і Refurbished;
  • товари категорії 18+ (алкоголь, тютюн, рідини для електронних сигарет, еротична білизна);
  • зброя, спортивна зброя.

При оновленні вашого прайсу відбуватиметься перевірка на відповідність промо-ціни умовам розсилки. Результати перевірки оновлюються щодня о 8:00. Це означає, що всі внесені в прайс зміни (в товари або в промо-ціни) будуть відображені в особистому кабінеті на наступний день.

Оновлення переліку товарів, що беруть участь і перерахунок рекомендованих промо-цін відбувається щоп'ятниці о 8:00.

Ціна на товар

У списку товарів, в стовпці «Необхідна промо ціна, грн.» вказана рекомендована ціна для участі в промо-активностях. У картці кожного акційного товару вкажіть ціну в тегу <price_promo> рівну або меншу рекомендованої.

Передача залишків товару

Обов'язковою умовою є наявність тега <stock_quantity> в картці товару, в якому вказується наявність товару на вашому складі. Кількісний залишок має бути не менше 2 одиниць.

Зверніть увагу, тег <stock_quantity> повинен бути зазначений у всіх товарах вашого прайс-листа, а синхронізація з сайтом повинна проводитися по залишках на вашому складі. Якщо в прайс-листі раніше був відсутній кількісний залишок <stock_quantity>, а синхронізація проводилася за наявністю товару в прайс-листі (без зазначення залишків), то вам необхідно:

  • додати в кожну картку товару тег <stock_quantity> і його значення;
  • повідомити вашому менеджеру про необхідність поновлення типу синхронізації прайс-листа.

Додавання промо-ціни в картку товару

Додайте необхідну промо ціну тегом <price_promo> в картки товарів із запропонованого нами списку. Товари автоматично будуть додані в найближчу розсилку.1

Приклад відображення акційного товару в XML прайс-листі:

<offer id="12122" available="true">
<price>820</price>
<price_promo>620</price_promo>
<stock_quantity>10</stock_quantity>
<currencyId>UAH</currencyId>
<categoryId>21</categoryId>
<picture>http://all.example.jpg.jpg</picture>
<name>Набір чоловічих шкарпеток Rovix 30пар, класичні чорні, р.43</name>
<param name="Розмір">43</param>
<param name="Колір">Чорний</param>
</offer>

Промо-ціна на товар повинна бути в тій же валюті, що й основна ціна товару. Наприклад, якщо в картці товару в прайс-листі ціна товару 1000 гривень, то ціну зі знижкою вказуєте в гривнях (наприклад, 800 грн.). Якщо в картці товару ціна 5 доларів, то ціну зі знижкою вказуєте в доларах (наприклад, 3 дол.)

Як видалити товар з промо-акції?

Видаліть тег <price_promo> з картки даного товару в вашому прайс-листі. Деякий час товар може відображатися на промо-сторінці без знижки. Після проходження планової синхронізації, товар буде повністю видалений з промо-акції.

Важливо! У день виходу промо-розсилки змінювати ціну або видаляти товари категорично заборонено.

1 Деякі категорії товарів можуть бути приховані з промо-сторінки без повідомлення