Ціна товару

Останнє оновлення : 10.05.2023

Ми прагнемо забезпечити для покупців найвигідніші цінові пропозиції, тому просимо вас встановлювати на маркетплейсі конкурентоспроможні ціни на свої товари. Ви самостійно формуєте вартість товару, який буде розміщений на сайті ROZETKA, при цьому ми рекомендуємо встановлювати ціну таку ж, як на вашому сайті, а також рекомендуємо ознайомитися з цінами на аналогічний товар в інших продавців.

На маркетплейсі заборонено розміщувати товари за цінами, необґрунтовано вищими за вартість цих товарів у ваших інших точках збуту. Для товарів, які ви продаєте виключно на ROZETKA Маркетплейс — ціна не має бути необґрунтовано вищою за середню ринкову вартість станом на день розміщення, з огляду на аналіз цін аналогічного товару на інших конкурентних торговельних майданчиках. Такі дії можуть призвести до блокування товару/категорії або магазину.

Виставляючи товари на продаж ви підтверджуєте актуальність ціни та наявності. Неприпустимі ситуації зміни вартості товару під час спілкування з покупцем при підтвердженні замовлення. Товар повинен бути проданий за тією ціною, яка була вказана на сайті під час оформлення замовлення покупцем.

На сайті ROZETKA всі ціни вказані в гривнях і без копійок. Якщо в прайс-листі вказана ціна з копійками, вона буде округлена на сайті. Якщо ціна вказана в іноземній валюті, на сайті вона буде перерахована за курсом, який ви вказали в прайс-листі.

Керування ціною товару

Стандартно ви керуєте ціною товару в іншій системі — сервіс Priceсreator, ваш сайт, кабінет Prom.ua тощо, а інформація про її зміну передається в xml прайс-лист, посилання на який підключене до профілю вашого магазину на маркетплейсі. Якщо ви змінили ціну товару у своїй системі управління, вона оновиться на сайті після проходження синхронізації. Оновлення даних і ціни товару відбувається автоматично щогодини, час останньої синхронізації ви можете побачити в кабінеті продавця в розділі «Товари».

Товари, у яких відбулася різка зміна ціни розпізнаються системою, як можливо помилкові. Такі зміни відображаються в розділі «Товари» → «На підтвердження» у вкладці «Аномальна ціна» / «Підтвердження ціни» та потребують додаткового підтвердження від вас.

Також ви можете управляти ціною в кабінеті продавця.

Дорогі товари

Перевізники мають обмеження щодо оголошеної вартості товару та суми післяплати, так, наприклад, у Нової Пошти:

  • для відправлень вагою до 100 кг (включно) — оголошена вартість можлива до 399 999 гривень;
  • для відправлень вагою понад 100 кг — до 1 000 000 гривень;
  • максимальна сума післяплати — 399 999 грн 99 коп. та 29 999 грн для переказів за допомогою банківських платіжних карток.

Тому, якщо вартість вашого товару складає понад зазначену суму, в цьому випадку стандартна доставка службою Нова Пошта неможлива і вам необхідно на сторінці товару відобразити актуальні способи доставки та оплати, а також вказати ці умови в характеристиці «Доставка/оплата» (особливо за наявності передоплати). Приклад в прайс-листі:

<param name="Доставка/оплата">
<value lang="uk">Деталі умов оплати та доставки</value>
<value lang="ru">Детали условий оплаты и доставки</value>
</param>

Якщо у вашого магазину є пункт(и) видачі товару, ви також можете додати їх як спосіб доставки. Так покупці побачать на сторінці товару та у кошику можливість самовивозу та зможуть отримати товар за вказаною вами адресою.


Близькі за темою

Ціна зі знижкою
Ціна за одиницю виміру товару
Що робити, якщо за час між надходженням нового замовлення і дзвінком покупцю, товар подорожчав?
Чи можу я поставити ціну на ROZETKA вище, ніж на своєму сайті?
Що робити якщо ціни на мої товари в іноземній валюті?
Чи можна вказати гуртові ціни на товар?

Чи була інформація корисною?