Ціна товару

Останнє оновлення : 31.01.2022

Ми прагнемо забезпечити для покупців найвигідніші цінові пропозиції, тому просимо вас встановлювати та підтримувати конкурентоспроможні ціни на свої товари. Ви самостійно вказуєте ціну на товар, який буде розміщений на сайті ROZETKA, при цьому ми рекомендуємо встановлювати ціну таку ж, як на вашому сайті, а також рекомендуємо ознайомитися з цінами на аналогічний товар в інших продавців, щоб покупець вибрав саме вашу пропозицію.

Заборонено розміщувати на ROZETKA Маркетплейс товари за цінами, необґрунтовано вищими за вартість цих товарів у ваших інших точках збуту. Для товарів, які ви продаєте виключно на ROZETKA Маркетплейс — ціна не має бути необґрунтовано вищою за середню ринкову вартість станом на день розміщення, з огляду на аналіз цін аналогічного товару на інших конкурентних торговельних майданчиках.

Зверніть увагу, що такі дії можуть призвести до блокування товару, категорії товарів або вашого магазину загалом.

Виставляючи товари на продаж, ви підтверджуєте актуальність ціни та наявності. Неприпустимі ситуації зміни вартості товару під час спілкування з покупцем при підтвердженні замовлення. Товар повинен бути проданий за тією ціною, яка була вказана на сайті під час оформлення замовлення.

Всі ціни на нашому сайті цілі (без копійок) і вказані в гривнях. Якщо в прайс-листі вказана ціна з копійками, вона буде округлена на сайті. Якщо ціна вказана в іноземній валюті, на сайті вона буде перерахована за вказаним в прайс-листі курсом.

Керування ціною товару

Ви керуєте ціною товару у своїй системі — сервіс Pricecreator, ваш сайт, кабінет Prom.ua тощо, а інформація про її зміну передається в xml прайс-лист, посилання на який підключене до облікового запису на ROZETKA. Оновлення даних та ціни товару відбувається автоматично кожну годину, час останньої синхронізації показаний в розділі товарів. Якщо ви змінили ціну товару у своїй системі управління, вона оновиться на сайті після проходження синхронізації, за умови, що нове значення ціни передається в xml прайс-листі.

Товари, у яких відбулася «підозріла» зміна ціни, розпізнаються системою, як можливо помилкові. Такі зміни показані в розділі товарів на підтвердження на вкладці «Аномальна ціна» / «Підтвердження ціни», та вимагають додаткового вашого підтвердження.


Близькі за темою

Знижка на товар
Чи можу я поставити ціну на ROZETKA вище, ніж на своєму сайті?
Що робити якщо ціни на мої товари в іноземній валюті?
Що робити, якщо за час між надходженням нового замовлення і дзвінком покупцю, товар подорожчав?
Чи можна вказати гуртові ціни на товар?
Ціна за одиницю виміру товару

Чи була інформація корисною?