Управління ціною та наявністю товару в кабінеті продавця

Останнє оновлення : 14.06.2022

Стандартно ціна та наявність товару на сайті ROZETKA, оновлюється згідно з інформацією в xml прайс-листі продавця. Проте в кабінеті продавця є можливість змінювати:

  • наявність товару;
  • ціну;
  • стару ціну (використовується для вказання знижки);
  • промо-ціну (використовується для участі в промо-розсилках);
  • мінімальну та максимальну кількість товарів у кошику.

Щоб отримати можливість редагувати цю інформацію в кабінеті продавця, в розділі управління прайс-листами встановіть тип синхронізації — «Особистий кабінет (API)». Тепер актуальною буде вважатися інформація, яку ви самостійно вносите у розділі товарів.

У розділі товарів біля значень, які можна змінювати, з’являться знаки редагування. Щоб внести зміни, натисніть на знак редагування, введіть нове значення та збережіть внесенні зміни натиснувши на галочку.

Якщо товар придбано у кількості, рівній вказаній наявності в особистому кабінеті, він вийде з наявності (наприклад, була зазначена кількість 2, і товар двічі замовили). Щоб вказати, що товар знову в наявності, відредагуйте його кількість — вкажіть наявність 1 або більше. Якщо вам, навпаки, потрібно вивести товар із наявності, введіть нову кількість товару 0 (нуль).

Зверніть увагу!

  • При вибраному типі синхронізації «Особистий кабінет (API)» ви не зможете додавати нові товари та оновлювати характеристики, опис, фото.
  • Якщо ви повторно встановлюєте тип синхронізації — «Прайс-лист», інформація про товари оновиться відповідно до вашого прайсу і попередньо внесені в кабінеті продавця зміни не будуть збережені.
  • Якщо під'єднано більше одного прайс-листа і тип синхронізації «Особистий кабінет (API)» встановлений лише для одного з них, можливість редагування буде лише для тих товарів, які знаходяться у відповідному прайс-листі.

Близькі за темою

Мінімальна / максимальна кількість товару в замовленні

Чи була інформація корисною?