Рус Укр

Відсоток викупу замовлень

Останнє оновлення : 13.08.2021

Відсоток викупу замовлень розраховується на підставі всіх замовлень покупця та показує продавцеві, наскільки часто клієнт забирає відправлені йому посилки. Для покупця ця інформація недоступна.

  • Високий відсоток — рекомендуємо відправляти товар покупцеві без передоплати.
  • Середній відсоток — рекомендуємо запросити передоплату тільки для дорогого товару.
  • Низький відсоток — рекомендуємо відправляти товар після повної або часткової передоплати.
  • Немає даних — недостатньо замовлень для статистики, рекомендуємо відправляти товар без передоплати.

Заборонено озвучувати клієнту дані про його відсоток викупу замовлень. Інформація має виключно інформативний характер і незалежно від цього показника, продавець зобов'язаний опрацювати замовлення.

Ми не зобов'язуємо продавця запрошувати передоплату у клієнтів з низьким рівнем викупу замовлень. При підтвердженні замовлення рекомендуємо використовувати загальне формулювання «дане замовлення буде відправлене після передоплати». Якщо покупець відмовляється вносити передоплату, ви маєте право скасувати замовлення, проте воно буде враховане в рівні виконання замовлень, як скасоване з вини продавця.

Якщо клієнт з низьким відсотком викупу залишив скаргу на продавця через прохання передоплати, такі скарги є можливість виключити з впливу на рейтинг, написавши звернення з темою: «Рейтинг, відгуки → Питання щодо рейтингу продавця».

У випадку, якщо у клієнта низький відсоток викупу, при цьому вказана позначка «Не телефонувати», зв'яжіться з клієнтом через форму «Написати покупцеві» в замовленні або напишіть йому в месенджер. У разі відсутності відповіді, можете зателефонувати та уточнити можливість передоплати до відряджання його замовлення. Скасувати замовлення, не зв'язавшись з покупцем, категорично заборонено!

Часті запитання

  1. Чому клієнт не забрав посилку, а у нього все одно вказаний високий відсоток викупу?

Це означає що, попри це не забране замовлення, відсоток замовлень, які покупець забрав, залишається високим.


  1. Чому у всіх покупців, зазначений високий відсоток викупу замовлень?

Відсоток покупців на ROZETKA, які часто не забирають замовлення, вкрай малий. Тому покупці з низьким або середнім відсотком викупу, будуть потрапляти вам вкрай рідко, і як показує практика, замовлення не забирають покупці, у яких високий відсоток викупу замовлень в загальному.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Светлана
2021.09.06 06:59
Было бы не плохо сделать возможность оставлять отзыв о клиенте только для продавцов.
Валентин
2021.08.13 09:21
А как рассчитывается уровень "высокий", "низкий" и т.п.?
ROZETKA Маркетплейс
2021.08.20 10:21

на основании всех заказов покупателя.