Для фулфілменту (ФФ) продавець може використовувати лише активні товари магазину. Якщо товар неактивний чи прихований, спочатку слід виправити причину та активувати його.
Зверніть увагу! Розміщувати на маркетплейсі товар можливо лише одним способом: або з фулфілментом від ROZETKA, або з доставкою безпосередньо від продавця.
Після того як ви погодили зі співробітником маркетплейсу товари, які будете передавати на фулфілмент, для даних позицій обов’язково необхідно вказати логістичні параметри:
- Вага в упаковці — значення вказуються в кілограмах, роздільник крапка (наприклад: 0.1 — це 100 грамів).
- Ширина в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка.
- Глибина в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка.
- Висота в упаковці (см) — для не цілих значень роздільник крапка.
- Кількість вантажних місць — вказуйте значення «1» для одного індивідуально упакованого товару, незалежно від розміру упакування.
- Гарантія.
Якщо ви додали логістичні параметри для активних товарів, вам необхідно відправити товари на оновлення.
Товари, які не можна реалізовувати з фулфілментом
- Велику побутову техніку.
- Великогабаритні товари (ліжка, крісла, ванни тощо).
- Вибухо- та пожежонебезпечні товари (феєрверки, спиртові антисептики тощо).
- Харчові продукти.
- Зброю.
- Товари без упакування або штрих-коду.
- Товари, на які нанесено брендування з використанням назви, логотипу або контактів вашого магазину на rozetka
- Крихкі товари (скло).
- Вживані товари.
Перед тим як привезти товари на склад ROZETKA, будь ласка, ознайомтесь з правилами пакування та маркування товарів для фулфілменту. Якщо товари мають виробниче маркування (штрихкод з числовим значенням) — його обов’язково необхідно вказати в параметрі «EAN».