Як працювати з фулфілмент замовленнями

Останнє оновлення : 30.10.2023

На сторінці фулфілмент товарів вказується, що «Замовлення обробляє ROZETKA», це означає, що прийманням, опрацюванням, комплектацією та відряджанням замовлення займається ROZETKA.

В кабінеті продавця ви можете відстежувати статуси замовлень, які змінюються автоматично, а також вести комунікацію з покупцями. Самостійно створити замовлення для ФФ товарів в кабінеті продавця неможливо.

Для ФФ замовлень встановлюються наступні статуси:

  • Нове замовлення.
  • Опрацьовано автоматично.
  • Комплектується перевізником.
  • Слідує в місто одержувача.
  • Чекає в пункті самовивозу.
  • Замовлення виконано.
  • Статус скасування замовлення.

Якщо покупець відмовиться від замовлення в точці видачі ROZETKA чи у перевізника, або по закінченню терміну резерву, товар повернеться на склад ROZETKA. Зворотну доставку від перевізника на склад оплачує продавець. Плати за зворотну доставку з точки видачі ROZETKA на склад немає.

Зверніть увагу! Замовлення фулфілменту відправляються абсолютно всім покупцям, без врахування показника викупу замовлень, а також для ФФ замовлень немає можливості отримувати часткову чи повну передоплату від покупців.

Ручне підтвердження ФФ замовлень від продавця 

Стандартно всі фулфілмент замовлення опрацьовуються автоматично, проте, якщо у вас є потреба самостійно підтверджувати ФФ замовлення, зверніться з відповідним прохання в службу підтримки, за темою «Фулфілмент», і вашому магазину буде налаштована така можливість.

В такому випадку, при отриманні фулфілмент замовлення, ви зможете перевірити коректність інформації у замовленні, відповідність товарного складу, та зможете зв’язатися з покупцем до відправлення замовлення. Також ви зможете відредагувати фулфілмент замовлення в статусі «Нове замовлення» (змінити склад чи кількість товарів, інформацію про отримувача чи адресу доставки). Додати до фулфілмент замовлення можливо лише ті позиції, які також знаходяться на фулфілменті.

Щоб продовжити подальше опрацювання та комплектацію фулфілмент замовлення, вам необхідно натиснути «Підтвердити» на сторінці замовлення.

Зверніть увагу! Фулфілмент від ROZETKA передбачає швидке опрацювання замовлень покупців, тому у разі ручного підтвердження продавцю необхідно пропрацьовувати такі замовлення максимально швидко (протягом години).

Сервісні звернення та повернення ФФ товарів

Обмін повернення товару та гарантійне обслуговування — виконує продавець. У супровідних документах до замовлення (товарний чек, гарантійний талон), вказується ваш контактний номер для опрацювання сервісних звернень. Ви повинні дотримуватися правил маркетплейсу, а також чинних норм ЗУ "Про захист прав споживачів". У разі відмови від оплаченого замовлення або повернення товару — ви зобов'язані повернути гроші покупцеві в повному обсязі.

Чи була інформація корисною?