Блокування за недобросовісне виконання зобов'язань перед покупцями

Опубліковано : 30.12.2020

Магазин може бути заблокований у зв'язку з надходженням скарг від покупців на якість обслуговування або після аналізу його роботи відділом контролю якості.

Причиною блокування може стати:

  • продаж неякісного, неоригінального (підробка, копія і т.п.) товару або такого, який не відповідає заявленому на сайті ROZETKA опису і характеристикам;
  • обман, шахрайство і введення в оману покупців;
  • продаж товару дорожче, ніж продавець вказав на сайті ROZETKA;
  • додавання до вказаної на сайті вартості товарів додаткових платежів (за пакування, оформлення, перевірку, та ін.) без попередження та узгодження з покупцем;
  • ігнорування звернень по гарантії або з метою заміни/повернення товару;
  • надання покупцям контактів і маркетингових пропозицій свого сайту або інших магазинів, що може відвести клієнта з сайту ROZETKA (блокування на 30 днів без можливості дострокової активації).

У разі блокування із зазначених вище причин, статус магазину зміниться на «Проблемний», а повідомлення про блокування та роз'яснення причин надійде на електронну пошту власника.

Для відновлення роботи магазину необхідно усунути зауваження, врегулювати конфліктну ситуацію з покупцем і повідомити про це вашому менеджеру, використовуючи форму зворотного зв'язку, тема: Аккаунт, Особистий кабінет, API → Блокування магазину за порушення правил.

У разі частого надходження скарг на недобросовісне виконання зобов'язань, магазин може бути заблокований аж до розірвання договору.