Останнє оновлення: 31.05.2022

    Щомісяця ми аналізуємо якість роботи продавців маркетплейсу за такими показниками, як:

    • рівень виконання замовлень;
    • відсоток відновлених замовлень адміністрацією;
    • відсоток скарг у замовленнях;
    • відсоток внесення ТТН;
    • рейтинг продавця за останні 6 місяців.

    На підставі аналізу ми блокуємо продавців які мають низьку якість роботи. Таким продавцям ми надсилаємо e-mail повідомлення, в якому вказано термін блокування та що необхідно зробити щоб розблокувати магазин.

    Щоб не допустити блокування вашого магазину, будь ласка, ознайомтесь з показниками, які ми враховуємо при оцінці якості роботи продавця.

    Рівень виконання замовлень

    Для кожного продавця на маркетплейсі розраховується його цільовий показник виконання замовлень, враховуючи структуру продажів магазину у різних категоріях.

    Рекомендації:

    • додайте більш детальні характеристики та опис товарів, щоб клієнти не оформляли замовлення для отримання консультацій;
    • налаштуйте постійний та точний процес оновлення ціни та наявності товарів, щоб не скасовувати замовлення через неактуальні ціни чи відсутність товару на вашому складі;
    • телефонуйте клієнтам, які затримують отримання посилки у перевізників, щоб уникнути повернення прострочених замовлень, а також з’ясовуйте причину у покупців, які відмовилися від отримання, щоб надалі уникнути відмов під час отримання;
    • пропонуйте клієнтам альтернативу, схожі варіанти, якщо замовлений товар відсутній або не підійшов з яких-небудь причин.

    Детальніше чому рівень виконання замовлень важливий 

    Відсоток відновлених замовлень адміністрацією

    Це показник, який вказує скільки замовлень були “Скасованы”, проте, насправді вони були успішно виконані продавцем. 

    Ми зв'язуємось з покупцями, чиї замовлення були скасовані, щоб уточнити причину скасування. Якщо покупець підтверджує що придбав товар у продавця на ROZETKA Маркетплейс, таке замовлення буде відновлене як успішне та по ньому буде утримано комісію.

    Рекомендації:

    Детальніше про перевірку замовлень адміністрацією

    Відсоток скарг у замовленнях

    Це кількість проблемних питань пов’язаних із замовленнями, з якими покупці звернулися до нас телефоном, в листах до відділу підтримки чи у відгуках про товари та продавця.

    Детальніше про скарги у замовленнях

    Відсоток заповнення ТТН у замовленнях

    Для всіх замовлень, що відправляються службами доставки, потрібно обов'язково вказувати номер ТТН у кабінеті продавця. Це необхідно для подальшої автоматичної зміни статусів замовлення, і щоб покупець мав актуальну інформацію про замовлення.

    Рекомендації:

    • номер ТТН обов'язково вкажіть у замовленні відразу після створення відправлення;
    • створюйте ТТН для замовлення безпосередньо в кабінеті продавця або інтегруйтесь використовуючи API;

    Показник рейтингу продавця

    Рейтинг продавця — це публічна оцінка вашої роботи. Оптимальним значенням ми вважаємо показник більш ніж 4*.

    Рекомендації:

    • відповідайте на відгуки покупців;
    • за кожним негативним відгуком проведіть перевірку, знайдіть слабкі сторони у своїх процесах та покращте їх;
    • уважно поставтеся до якості свого асортименту, пакування товарів, наявності необхідної документації для них тощо.

    Детальніше про рейтинг продавця

    < Блокування магазину
    Чи була інформація корисною?