Блокування за недобросовісне виконання зобов'язань перед покупцями

Опубліковано : 24.06.2020

Магазин може бути заблокований у зв'язку з надходженням скарг від покупців на якість обслуговування або після аналізу його роботи відділом контролю якості.

Причиною блокування може стати:

  • несвоєчасна обробка та відправлення замовлень (замовлення повинно бути взято в роботу не пізніше 24-х годин і повинні дотримуватися обумовлені терміни доставки);
  • продаж неякісного, неоригінального (підробка, копія і т.п.) товару або такого, який не відповідає заявленому опису і характеристикам;
  • обман, шахрайство і введення в оману покупців;
  • додавання до вказаної на сайті вартості товарів додаткових платежів (за пакування, оформлення, перевірку, та ін.) без попередження покупця;
  • ігнорування звернень по гарантії або з метою заміни/повернення товару;
  • надання покупцям контактів і маркетингових пропозицій свого сайту або інших магазинів, що може відвести клієнта з платформи ROZETKA (блокування на 30 днів без можливості дострокової активації).

У разі блокування із зазначених вище причин, статус магазину зміниться на "Проблемний", а повідомлення про блокування та роз'яснення причин надійде на електронну пошту власника.

Для розблокування необхідно усунути зауваження, врегулювати конфліктну ситуацію і надати підтвердження, у відповідь на повідомлення про блокування що надійшло.

У разі частого надходження скарг на недобросовісне виконання зобов'язань, магазин може бути заблокований аж до розірвання договору.