Відновлення скасованного замовлення

Останнє оновлення : 24.06.2022

Якщо замовлення було скасоване, тому що ви не змогли зв'язатися з покупцем / покупець скасував замовлення самостійно, але пізніше вийшов на зв'язок і підтвердив замовлення — вам необхідно відновити таке замовлення в роботу в кабінеті продавця.

Для відновлення замовлення знайдіть потрібне скасоване замовлення та натисніть на значок «Дублювати замовлення».

У вікні створення дублю замовлення ви можете внести зміни по товару, після чого натисніть «Зберегти». Редагувати іншу інформацію неможливо.

Відновлене замовлення з'явиться у розділі замовлень «В обробці» зі статусом «Обробляється менеджером», а у скасованому замовленні встановиться статус «Скасувати. Замовлення відновлено», у коментарі буде вказано номер пов'язаного відновленого замовлення. Далі опрацьовуйте замовлення відповідно до стандартного процесу.

Неможливо відновити замовлення зі статусом: Скасувати. Фейкове замовлення, Скасування. Замовлення відновлено. У такому разі створіть нове замовлення самостійно.

Важливо! Скасовані замовлення, які ви відновили в роботу, не враховуються в показнику неуспішних замовлень.


Близькі за темою

Опрацювання замовлення
Перевірка замовлень адміністрацією
Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?

Чи була інформація корисною?