Останнє оновлення: 09.04.2024
    Зробити це через API

    Якщо замовлення було скасоване, тому що ви не змогли зв'язатися з покупцем / покупець скасував замовлення самостійно, але пізніше вийшов на зв'язок і підтвердив замовлення — вам необхідно відновити таке замовлення в роботу в кабінеті продавця.

    Для відновлення замовлення знайдіть потрібне скасоване замовлення та натисніть на значок «Дублювати замовлення». У вікні створення дублю замовлення ви можете внести зміни по товару, після чого натисніть «Зберегти».

    Відновлене замовлення з’явиться у розділі «Замовлення» → «В обробці» з іншим номером та статусом «Обробляється менеджером» де ви зможете його за потреби відредагувати. У скасованому замовленні буде встановлений статус «Скасувати. Замовлення відновлено», у коментарі буде вказано номер пов'язаного відновленого замовлення. Далі опрацьовуйте замовлення відповідно до стандартного процесу.

    Неможливо відновити замовлення зі статусом: Скасувати. Фейкове замовлення, Скасування. Замовлення відновлено. У такому разі створіть нове замовлення самостійно.

    Скасовані замовлення, які ви відновили в роботу, не враховуються як неуспішні у рівні виконаних замовлень.


    Близькі за темою

    Перевірка замовлень адміністрацією
    Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?
    Опрацювання замовлення

    < Управління замовленнями
    Чи була інформація корисною?