Рус Укр

Редагування замовлення

Останнє оновлення : 22.06.2021

Внести зміни в замовлення можливо тільки в статусі «Обробляється менеджером». В інших статусах ви можете лише додати коментар менеджера (показується лише вам) і змінити статус замовлення.

Натисніть на значок олівця, щоб додати / видалити товар, змінити кількість одиниць товару або додати додатковий продаж. Щоб замінити товар в замовленні, спочатку додайте новий, а потім видаліть попередній товар. Натисніть «Зберегти», щоб застосувати зміни.

Змінити службу доставки, спосіб і адресу доставки / номер відділення, можна тільки в замовленні, в якому покупець вказав оплату "при отриманні товару". Щоб змінити інформацію про доставку встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером» (також доступно для статусів «Обробляється менеджером. Не вдалося зв'язатися вперше», Обробляється менеджером. Не вдалося зв'язатися вдруге» і натисніть на значок редагування в блоці «Адреса доставки», внесіть зміни і збережіть їх.

Зверніть увагу. Ви можете вибрати лише ті способи та служби доставки, які налаштовані для вашого магазину.

Після внесення змін, покупець отримає лист на e-mail, де буде вказано попередню та оновлену інформацію. Зміни також відобразяться у замовленні в особистому кабінеті покупця.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Алена Погребицкая
2021.07.16 09:38
раньше в заказе можно было редактировать адрес и службу доставки, сегодня сделать этого не смогла, заказ №709331702,как исправить?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.16 12:44

Проверьте выбранный клиентом способ оплаты. Редактировать адрес и службу доставки можно при указании оплаты “при получении”. Установите статус “Обрабатывается менеджером” и выберите способы и службы доставки, настроенные для вашего магазина.

Бондаренко Ольга
2021.07.13 11:48
Добрый день. По заказу 709123430 клиент выбрала другой товар. В заказе дополнительный товар добавить есть возможность, удалить предыдущий - нет. Просьба помочь откорректировать заказ правильно.
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.15 12:50

Для замены товара в заказе, нажмите на значок редактирования и введите id или название нового товара в графе “Добавить товар”, после чего удалите предыдущий товар. Нажмите “Сохранить” чтобы применить изменения.

Функция добавить “Дополнительный товар” предназначена не для редактирования, а для фиксации дополнительной продажи. Подробнее здесь.

Федоровська Марина
2021.05.24 11:53
Яким чином закрити замовлення якщо зміни способу доставки є тільки в коментарі менеджера ? Саме замовлення буде постійно рахуватись недоставленим?
ROZETKA Маркетплейс
2021.05.26 02:40

Самостійно встановіть для замовлення відповідні статуси: “Обробляється менеджером” → “Дані підтверджено. Очікує відправлення” → “Доставляється” → “Отримано”.