Останнє оновлення: 03.09.2025
    Зробити це через API

    Щоб редагувати замовлення встановіть йому статус «Обробляється менеджером», після чого з’явиться значок редагування в блоці Про покупця, Товари, Адреса доставки та Спосіб оплати. Натисніть на нього, щоб внести зміни в замовлення.

    Зверніть увагу!

    • Для замовлень з фулфілментом від ROZETKA неможливо змінити отримувача, спосіб доставки чи спосіб оплати.
    • Якщо ви додали ТТН до замовлення з доставкою в ТВ ROZETKA, повторно встановити статус обробляється менеджером неможливо. Щоб внести зміни в ТТН чи замовлення, зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок в ROZETKA».

    Редагування товарів в замовленні

    Ви можете додати/видалити товар(-и), змінити кількість позицій у замовленні та вказати додатковий продаж (якщо до замовлення ви продали товар, який ще не додали на маркетплейс). Встановити в замовленні лише додатковий продаж неможливо, обов’язково має бути хоча б один товар з асортименту вашого магазину.

    Щоб замінити товар в замовленні потрібно спочатку додати новий товар, а лише потім видалити попередню позицію. Змінити вартість товару в замовленні неможливо.

    Редагування інформації про отримувача

    В блоці «Про покупця» ви можете змінити інформацію про отримувача замовлення, інформацію про замовника редагувати неможливо.

    Редагування адреси чи способу доставки

    Змінити адресу та спосіб доставки (номер відділення) можна лише в замовленні з наступним способом оплати:

    • оплата під час отримання товару;
    • онлайн оплата банківською картою;
    • безготівковий розрахунок;
    • оплата частинами чи миттєва розстрочка.

    При редагуванні ви можете обрати лише ті способи доставки, які налаштовані для вашого магазину. Після збереження змін, покупцю буде надіслано e-mail повідомлення, в якому вказана попередня та оновлена інформація щодо його замовлення.

    Редагування способу оплати

    Якщо у вашого магазину налаштовані додаткові способи оплати, тоді ви можете змінити в замовленні спосіб оплати на:

    • оплату під час отримання товару;
    • оплату карткою Visa/MasterCard;
    • безготівкову оплату для юридичних та фізичних осіб;
    • безготівкову оплату для фізичних осіб.

    Якщо ви змінюйте спосіб оплати на «Оплата карткою Visa/MasterCard» для замовлення буде створено рахунок на оплату. Скопіюйте посилання для оплати та відправте його покупцю. Також кнопка для оплати буде доступна в замовленні в кабінеті покупця.

    В замовленні з оплатою банківською картою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.

    В замовленні з оплатою частинами чи миттєвою розстрочкою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.

    В замовленні з оплатою в кредит змінити спосіб оплати можливо, якщо заявка на кредит знаходиться в статусі: відхилений / відмова клієнта від кредиту / відхилений продавцем.


    Близькі за темою

    Що робити, якщо покупець зробив замовлення на позицію, якої вже немає в наявності?
    Як змінити товар та суму у виконаному замовленні, якщо покупець хоче замінити товар на інший?

    < Управління замовленнями
    Чи була інформація корисною?