Перевірка замовлень адміністрацією

Останнє оновлення : 30.11.2021

У процесі роботи на ROZETKA Маркетплейс продавцю необхідно встановлювати правильні статуси виконання замовлення на кожному етапі його опрацювання. З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми вибірково зв'язуємось для перевірки якості обслуговування. У результаті спілкування замовлення можуть бути відновлені як успішні, з подальшим списанням комісії.

Чому замовлення відновлене

1. Покупець підтвердив придбання товару

Якщо покупець підтверджує придбання та отримання товару у продавця ROZETKA Маркетплейс, таке замовлення буде відновлене як успішне. Відповідно до п. 3.10 правил співробітництва

У разі, якщо замовлення відновлене помилково і товар не був реалізований вашим магазином, повідомте нам про це за допомогою форми зворотного зв'язку, тема: “Обслуговування замовлень” → “Оспорити скаргу, відновлене замовлення і тд”.

2. Покупець придбав у вас альтернативний товар чи іншу кількість товару

Якщо при підтвердженні замовлення клієнт у вашому магазині придбав альтернативу чи більшу кількість товару, таке замовлення має бути відредаговане в особистому кабінеті продавця із зазначенням правдивої інформації. Відповідно до п. 3.7 правил співробітництва

Якщо проданого товару немає в асортименті вашого магазину на ROZETKA, необхідно оформити додатковий продаж або повідомити адміністрацію через форму зворотного зв'язку, тема: “Фінанси та документообіг” → “Коректування комісії на замовлення”, вказавши номер замовлення, що саме та в якій кількості буде надіслано/відправили, а також підсумкову вартість.

3. Покупець скасував замовлення, але потім попросив його виконати

Якщо покупець скасував своє замовлення, але через деякий час зв'язався з вами та попросив все ж таки відправити товар, вам необхідно самостійно відновити замовлення в роботу. Якщо відновлення неможливе, створіть нове замовлення.

4. Покупець оформив замовлення на ROZETKA та на вашому сайті

У такому разі необхідно брати в роботу замовлення, яке надійшло першим. Продавцю заборонено переводити покупця на свій сайт, та пропонувати: «на якому сайті ви хочете замовити?», посилаючись на знижку, безкоштовну доставку тощо. Відповідно до п. 3.9 правил співробітництва

Якщо ви взяли в роботу замовлення, що надійшло на ваш сайт, тому що клієнт скасував його на ROZETKA через труднощі з доставкою, ви довго не зв'язувалися, запропонували знижку за замовлення на вашому сайті, змінили терміни доставки — таке замовлення буде відновлено як успішне.

Якщо першим було оформлене замовлення на вашому сайті, надайте за допомогою форми зворотного зв'язку (тема: “Обслуговування замовлень” → “Заперечити скаргу, відновлене замовлення тощо”) підтверджувальні матеріали (знімок екрану), на яких буде видно дату та час замовлення на вашому сайті.

Відповідно до умов співпраці, продавець зобов'язується платити комісію за кожен проданий товар за допомогою сайту ROZETKA. Ухилення від оплати комісії та обман може призвести до блокування магазину або припинення співробітництва.


Близькі за темою

Відновлення замовлення
Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?
У процесі спілкування покупець відмовився від товару(ів) в замовленні. Запропонували альтернативу і покупець погодився. Що робити далі?

Чи була інформація корисною?