Проблеми із замовленням — це зворотний зв'язок від покупців про недоліки при виконанні замовлення, наприклад: продавець довго не виходив на зв'язок, замовленого товару немає в наявності тощо.
Покупці можуть надати зворотний зв'язок залишивши відгук на сайті, зателефонувавши в кол-центр, написавши письмове звернення до компанії ROZETKA або опублікувавши пост на публічних ресурсах чи в соціальних мережах. На підставі таких звернень у замовленні фіксуються відповідні проблеми.
Високий показник скарг в замовленнях може призвести до блокування магазину.
Побачити замовлення, в яких покупці вказали про наявність проблеми, ви можете у розділі «Замовлення» застосувавши фільтр «Проблеми із замовленням».
Відкривши замовлення, внизу відображається блок «Проблеми із замовленням», де показані недоліки.
У таблиці нижче вказані можливі проблеми із замовленням та рекомендації, як їх усунути чи уникнути в майбутньому.
Проблема з замовленням |
Рекомендації |
Неактуальна наявність на момент замовлення |
|
Товар не відправили в обумовлені терміни |
|
Довго (зовсім) не дзвонять після оформлення замовлення Довго (зовсім) не дзвонять після отримання звернення Не повідомили про скасування замовлення |
|
Неправильний статус замовлення Немає ТТН в замовленні |
|
Вимагають передоплату, а інформація на сайті відсутня |
|
Товар бракований / некомплект / зламався протягом гарантії |
|
Інформація про кількість замовлень з проблемами враховується під час розрахунку показника успішності вашого магазину. Розрахунок відбувається виходячи зі співвідношення кількості замовлень, у яких є скарги, до загальної кількості замовлень. Наприклад, якщо зі 100 замовлень в одному з них було залишено 3 скарги, то рахується що це 1% замовлень із проблемами, а не 3%. Показник наявності скарг у замовленнях відображається в кабінеті продавця в розділі «Відгуки» → «Рейтинг» та на сторінці продавця.
Показані проблеми із замовленнями — це можливість побачити та виправити слабкі місця у вашій роботі. Використовуйте зауваження від покупців як рекомендації щодо покращення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку ви можете проаналізувати недоліки та зробити все, щоб це не повторилося в майбутньому.
Близькі за темою
Блокування за низьку якість роботи
Що робити, якщо покупець зробив замовлення на товар, якого вже немає в наявності?