Проблеми із замовленням — це зворотний зв'язок від покупців про недоліки при виконанні замовлення, наприклад: продавець довго не виходив на зв'язок, замовленого товару немає в наявності тощо.
Покупці можуть надати зворотний зв'язок залишивши відгук на сайті, зателефонувавши в кол-центр, написавши письмове звернення до компанії ROZETKA або опублікувавши пост на публічних ресурсах чи в соціальних мережах. На підставі таких звернень у замовленні фіксуються відповідні проблеми.
Високий показник скарг в замовленнях може призвести до блокування магазину.
Побачити замовлення, в яких покупці вказали про наявність проблеми, ви можете у розділі «Замовлення» застосувавши фільтр «Проблеми із замовленням».

Відкривши замовлення, внизу відображається блок «Проблеми із замовленням», де показані недоліки.

У таблиці нижче вказані можливі проблеми із замовленням та рекомендації, як їх усунути чи уникнути в майбутньому.
Проблема з замовленням  | 
                        Рекомендації  | 
                
Неактуальна наявність на момент замовлення  | 
                        
  | 
                
Товар не відправили в обумовлені терміни  | 
                        
  | 
                
Довго (зовсім) не дзвонять після оформлення замовлення Довго (зовсім) не дзвонять після отримання звернення Не повідомили про скасування замовлення  | 
                        
  | 
                
Неправильний статус замовлення Немає ТТН в замовленні  | 
                        
  | 
                
Вимагають передоплату, а інформація на сайті відсутня  | 
                        
  | 
                
Товар бракований / некомплект / зламався протягом гарантії  | 
                        
  | 
                
Інформація про кількість замовлень з проблемами враховується під час розрахунку показника успішності вашого магазину. Розрахунок відбувається виходячи зі співвідношення кількості замовлень, у яких є скарги, до загальної кількості замовлень. Наприклад, якщо зі 100 замовлень в одному з них було залишено 3 скарги, то рахується що це 1% замовлень із проблемами, а не 3%. Показник наявності скарг у замовленнях відображається в кабінеті продавця в розділі «Відгуки» → «Рейтинг» та на сторінці продавця.

Показані проблеми із замовленнями — це можливість побачити та виправити слабкі місця у вашій роботі. Використовуйте зауваження від покупців як рекомендації щодо покращення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку ви можете проаналізувати недоліки та зробити все, щоб це не повторилося в майбутньому.
Близькі за темою
        Блокування за низьку якість роботи
        
Що робити, якщо покупець зробив замовлення на товар, якого вже немає в наявності?