Статус замовлення

Останнє оновлення : 18.02.2022

У процесі виконання замовлення ви повинні встановлювати йому відповідний статус. Управління статусом замовлення здійснюється натисканням на його поточний статус.

Замовленням, що надійшли від покупців, встановлюється статус «Новий», далі вам необхідно змінити статус на «Обробляється менеджером», це означає, що замовлення прийнято в роботу. Редагувати замовлення можна лише у цьому статусі.

Зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення та уточнення деталей оплати та доставки товару. Якщо дані на замовлення підтверджені, встановіть:

  • Дані підтверджені. Очікує відправки — встановлюється після погодження з клієнтом деталей на замовлення. У цьому статусі замовлення комплектується, чекає на передоплату або готове до відправки;
  • Передано до служби доставки — встановлюється після передачі замовлення до служби доставки. При надсиланні посилки службам доставки Нова Пошта, Укрпошта, Meest та Justin, подальша зміна статусів відбуватиметься автоматично, відповідно до інформації від перевізника.
  • Доставляється — встановлюється після передачі товару кур'єру вашого магазину;
  • Посилка отримана — після отримання замовлення покупцем.

Якщо покупець не виходить на зв'язок, встановіть:

  • Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися вперше);
  • Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися вдруге);
  • Скасування. Не вдалося зв'язатися з покупцем.

Статуси скасування замовлення (Неуспішне замовлення)

При скасуванні замовлення необхідно встановити статус скасування, який відповідає причині. У системі вже задані можливі варіанти:

  • Скасування. Не влаштовують термін доставки;
  • Скасування. Не влаштовує вартість доставки;
  • Скасування. Не влаштовує перевізник, спосіб доставки;
  • Скасування. Не влаштовує оплата;
  • Скасування. Клієнт бажає безготівкову оплату. Продавець не має такої можливості;
  • Скасування. Не влаштовує передоплата;
  • Скасування. Не влаштовує якість товару;
  • Скасування. Не підійшли характеристики товару (колір, розмір);
  • Немає в наявності;
  • Брак;
  • Скасування. Некоректна ціна на сайті;
  • Некоректні контактні дані — якщо вам не вдалося зв'язатися з покупцем за вказаними в замовленні контактними даними;
  • Скасування. Клієнт передумав;
  • Скасування. Купив на іншому сайті;
  • Скасування. Не влаштовує розгрупування замовлення — якщо покупець замовив кілька товарів у різних продавців та не хоче оплачувати кілька доставок;
  • Скасування. Дубль замовлення — якщо покупець зробив повторне замовлення на аналогічний товар;
  • Закінчився термін резерву — якщо покупець не перерахував передоплату в обумовлений термін;
  • Відправка прострочена — якщо товар не був відправлений в обумовлений з покупцем термін;
  • Відмовився від товару — якщо покупець відмовився від посилки в пункті самовивозу;
  • Не забрав посилку — якщо покупець не прийшов за посилкою в пункт самовивозу.

Якщо ви не можете виконати замовлення, обов'язково зв'яжіться з покупцем у телефонному режимі, поясніть причину скасування замовлення, обговоріть з клієнтом терміни надходження товару або запропонуйте альтернативу. Встановлювати статус скасування замовлення без повідомлення покупцю неприпустимо!

Кожна група статусів виділена своїм кольором.

Кінцеві статуси замовлень (посилка отримана і статуси скасування) змінити неможливо. При необхідності повернути скасоване замовлення в роботу його потрібно продублювати. Якщо протягом 45 днів замовленню не встановлений кінцевий статус, він автоматично змінитися на «Посилка отримана» і буде вважатися успішно виконаним.


Близькі за темою

Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?
Що робити, якщо покупець скасував раніше підтверджене замовлення?

Чи була інформація корисною?