Графік роботи — це інформація, яка показується на сторінці продавця та не впливає на можливість оформити замовлення у вашого магазину. Стандартно встановлюється графік роботи: Пн-Пт 09:00-18:00 та Сб-Нд Вихідний, проте ви можете самостійно його редагувати в кабінеті продавця.
Рекомендуємо організувати роботу вашого магазину таким чином, щоб у вас не було більше одного вихідного дня поспіль. Якщо з покупцем не зв’язались протягом 24 годин після оформлення замовлення, вірогідність скасування замовлення сильно зростає і це позначиться на показниках успішності магазину.
Якщо ви опрацьовуєте замовлення і у вихідні дні (Сб-Нд), то ви також можете їх вказувати робочими, незалежно від того, чи буде відправлення замовлень в ці дні, чи ні.
Редагування графіка роботи
В кабінеті продавця в розділі «Налаштування» → «Графік роботи» ви можете керувати загальним графіком робочих та вихідних днів вашого магазину. Редагування доступне для менеджерів з роллю «Власник» та «Адміністратор».
Рекомендуємо обирати робочими годинами зручний період в діапазоні з 08:00 до 21:00.
Рекомендована кількість робочих годин на день — 8 год, мінімальна кількість робочих годин на день має становити 4 год.
Щоб змінити графік роботи:
- В блоці «Години роботи» натисніть на знак редагування .
- Вкажіть графік для кожного дня. Щоб вказати вихідний день, встановіть перемикач «зачинено». Вихідним днем можна обирати лише Суботу та/або Неділю.
- Збережіть внесені зміни.
Щоб налаштувати окремий графік роботи для певної дати, натисніть на значок редагування в блоці «Змінений графік роботи». У вікні налаштування ви можете встановити дату або період, протягом якого буде діяти інший графік (наприклад, скорочений робочий день 31 грудня тощо).
Період відсутності
Якщо ви не зможете опрацьовувати замовлення понад 2 дні (наприклад, переоблік, відпустка, святкові дні тощо), в налаштуваннях графіка роботи необхідно додати період відсутності. Протягом цього періоду магазину буде встановлено статус «Призупинений» і активні товари перейдуть у статус «немає в наявності». Попередньо отримані замовлення необхідно опрацювати та відправити покупцям.
Щоб вказати період відсутності, натисніть «Додати період відсутності», оберіть дату початку та дату закінчення періоду, вкажіть назву, яка буде відображається лише в кабінеті продавця, оберіть статус: активний/неактивний, та натисніть «Зберегти».
Активація/деактивація магазину та зміна статусів товарів відбувається протягом години.
Щоб редагувати період відсутності натисніть на значок редагування та внесіть потрібні зміни. Видалити період відсутності у статусі «Активний» можна тільки якщо він ще не почався, або вже закінчився.
Якщо необхідно призупинити роботу магазину, який продає лише сезонні товари та не приймає замовлення в інший проміжок часу, зверніться в службу підтримки за темою: «Аккаунт, особистий кабінет, API» → «Зміна даних про продавця і в роботі магазину». Магазину буде встановлено статус «Призупинений» (*сезонний продавець), товари переведені в статус «немає в наявності» і щомісячна плата за послуги доступу до платформи (120 грн з ПДВ) не стягуватиметься з балансу магазину, якщо не буде виконаних замовлень протягом звітного місяця. Для відновлення роботи магазину необхідно повторно звернутись в службу підтримки.
Державні вихідні
Автоматично в блоці державних свят вказані вихідні дні в поточному році. Нові замовлення і звернення клієнтів в ці дні можна не обробляти, це не вплине на показники ефективності.
Щоб вказати що ваш магазин працює у святковий день, натисніть на значок редагування в блоці «Державні вихідні», зніміть позначку в полі відповідного дня та збережіть зміни.
Близькі за темою
Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?