Графік роботи магазину

Опубліковано : 15.03.2021

В налаштуваннях графіка роботи ви можете керувати загальним графіком робочих та вихідних днів вашого магазину. Графік роботи та періоди відсутності — інформаційні поля, які не впливають на можливість покупця оформити замовлення. Незалежно від вказаного вами графіку, товари активні та доступні для замовлення на сайті ROZETKA.

Якщо ви не зможете понад два дні обробляти замовлення клієнтів, наприклад, відпустка, лікарняний або свята, тоді необхідно перевести товари в статус «немає в наявності», для чого потрібно передавати в прайс-листі нульову кількість по всім вашим товарам.Замовлення, створені до відключення, необхідно обробити та відправити покупцям.

Якщо з якоїсь причини у вас немає можливості обнулити залишки товарів в прайс-листі, тоді заздалегідь повідомте (мінімум за два дні) через форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті період і причину вашої відсутності (тема: Аккаунт, особистий кабінет, API → Зміна даних про продавця і в роботі магазину). Ваш магазин перейде в статус «Проблемний → на прохання продавця», а товари на сайті автоматично перейдуть в статус «немає в наявності».

У разі необхідності закрити магазин, який продає лише сезонні товари та не приймає замовлення в інший період, напишіть звернення через форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті продавця (тема: Аккаунт, особистий кабінет, API → Зміна даних про продавця і в роботі магазину) із зазначенням початку і кінця періоду відсутності та причини. Тоді ваш магазин буде переведений в статус «Призупинений → Сезонний продавець», товари переведені в «немає в наявності» і щомісячна абонплата за послуги платформи не стягуватиметься з вашого рахунку. Для включення магазину відправте, також через зворотний зв'язок в ЛК, повідомлення про необхідність активувати магазин.

Стандартно в особистому кабінеті встановлений графік:

Пн-Пт 09:00-18:00, Сб-Нд Вихідний

На сайті графік роботи вашого магазину показується на сторінці продавця із зазначенням неробочих днів в найближчий місяць.

Редагування графіка роботи

  1. Натисніть на значок редагування в блоці «Години роботи»;
  2. Вкажіть час роботи для кожного дня у форматі «з.. — по..». Щоб вказати вихідний день, встановіть йому статус «зачинено»;
  3. Збережіть внесені зміни.

Щоб налаштувати персональний графік для певної дати, потрібно натиснути значок редагування в блоці «Змінений графік роботи». У вікні можна встановити дату або період, протягом якого буде вказано інший графік, наприклад, скорочений робочий день 31 грудня і т.п.

Святкові та вихідні дні

Ми рекомендуємо організувати роботу вашого магазину таким чином, щоб у вас не було більше одного вихідного дня поспіль. Якщо з покупцем не зв'язались протягом 24 годин, вірогідність скасування замовлення сильно зростає, і це відіб'ється на ваших показниках успішності.

За замовчуванням в періодах відсутності налаштовані вихідні дні під час державних свят. Нові замовлення і звернення клієнтів в ці дні можна не обробляти, це не вплине на рейтинг магазину.

Щоб вказати робочий день в певне свято, натисніть на значок редагування в блоці «Святкові та вихідні дні», зніміть позначку в полі відповідного дня і збережіть зміни. Для додавання вихідного дня або періоду відсутності натисніть «Додати період відсутності». Вкажіть дати початку і закінчення періоду, а також причину в рядку «Коментар». Після заповнення інформації натисніть «Зберегти».