Товарний каталог сайту ROZETKA складається з 15 основних розділів, які далі поділяються на «батьківські категорії» та «кінцеві категорії», і при додаванні товарів на маркетплейс, вони будуть розміщенні у відповідній кінцевій категорії сайту.
Для кожного вашого товару необхідно вказати правильну категорію, щоб у вашому прайс-листі в одній категорії не було товарів, які на маркетплейсі знаходяться в різних категоріях.
Як визначити, до якої категорії належить ваш товар?
Введіть назву товару в пошуковому рядку на сайті ROZETKA та перейдіть на сторінку товару. У рядку «хлібних крихт» кінцевою категорією товару є посилання без зазначення бренду. У нашому прикладі — це категорія «Жіночі плаття».
Щоб дізнатись id категорії перейдіть на сторінку кінцевої категорії, значення id буде вказане в URL-адресі після літери «c».
Якщо ви не можете визначити до якої категорії належить ваш товар, або його можна віднести одразу до декількох категорій, в такому випадку ознайомтесь з характеристиками товарів з відповідних категорій та за ними визначте, яка категорія більше підходить для вашої позиції.
Якщо на маркетплейсі немає відповідної категорії для вашого товару, ви можете зробити запит для створення нової категорії.
Визначити правильну категорію товару потрібно для того, щоб отримати перелік характеристик, які необхідно вказати для товару в цій категорії.