Графік роботи

Останнє оновлення : 03.05.2024

Графік роботи — це інформація, яка відображається на сторінці продавця та не впливає на можливість оформити замовлення у вашого магазину. Стандартне налаштування графіку роботи: Пн-Пт 09:00-18:00 та Сб-Нд Вихідний, проте ви можете самостійно його редагувати в кабінеті продавця.

Рекомендуємо організувати роботу вашого магазину таким чином, щоб у вас не було більше одного вихідного дня поспіль. Якщо з покупцем не зв’язались протягом 24 годин після оформлення замовлення, вірогідність скасування замовлення сильно зростає і це позначиться на показниках успішності магазину.

Якщо ви опрацьовуєте замовлення у вихідні дні (Сб-Нд), то ви також можете їх вказувати робочими, незалежно від того, чи буде відправлення замовлення в ці дні, чи ні.

Редагування графіка роботи

В кабінеті продавця в розділі «Налаштування» → «Графік роботи» ви можете керувати загальним графіком робочих та вихідних днів вашого магазину. Редагування доступне для менеджерів з роллю «Власник» та «Адміністратор».

Рекомендуємо обирати робочими годинами зручний період в діапазоні з 08:00 до 21:00.

Рекомендована кількість робочих годин на день — 8 год, мінімальна кількість робочих годин на день — 4 год.

Щоб змінити графік роботи:

  1. В блоці «Години роботи» натисніть на знак редагування .
  2. Вкажіть графік для кожного дня. Щоб вказати вихідний день, встановіть перемикач «зачинено». Вихідним днем можна обирати лише Суботу та/або Неділю.
  3. Збережіть внесені зміни.

Щоб налаштувати окремий графік роботи для певної дати, натисніть на значок редагування в блоці «Змінений графік роботи». У вікні налаштування ви можете встановити дату або період, протягом якого буде діяти відмінний графік роботи (наприклад, скорочений робочий день 31 грудня тощо).

Період відсутності

Якщо ви не зможете опрацьовувати замовлення понад 2 дні (наприклад, переоблік, відпустка, святкові дні тощо), в налаштуваннях графіка роботи необхідно додати період відсутності. Попередньо отримані замовлення необхідно опрацювати та відправити покупцям.

Щоб вказати період відсутності, натисніть «Додати період відсутності», оберіть дату початку та дату закінчення періоду, вкажіть назву (відображається лише вам), оберіть статус: активний/неактивний та натисніть «Зберегти».

  • Активний — магазин переходить в статус «Призупинений», всім товарам встановлюється статус «немає в наявності».
  • Неактивний — магазин залишається в статусі «Активний», товари залишаються в наявності.

Активація/деактивація магазину та зміна статусів товарів відбувається протягом години.

Щоб редагувати період відсутності натисніть на значок редагування та внесіть потрібні зміни. Видалити період відсутності у статусі «Активний» можна тільки якщо він ще не почався, або вже закінчився.

Якщо необхідно призупинити роботу магазину, який продає лише сезонні товари та не приймає замовлення в інший проміжок часу, зверніться в службу підтримки за темою: «Аккаунт, особистий кабінет, API» → «Зміна даних про продавця і в роботі магазину». Магазину буде встановлено статус «Призупинений» (*сезонний продавець), товари переведені в статус «немає в наявності» і щомісячна плата за послуги доступу до платформи (120 грн з ПДВ) не стягуватиметься з балансу магазину, якщо не буде виконаних замовлень протягом звітного місяця. Для відновлення роботи магазину необхідно повторно звернутись в службу підтримки.

Державні вихідні

Автоматично в блоці державних свят вказані вихідні дні в поточному році. Нові замовлення і звернення клієнтів в ці дні можна не обробляти, це не вплине на показники ефективності.

Щоб вказати що ваш магазин працює у святковий день, натисніть на значок редагування в блоці «Державні вихідні», зніміть позначку в полі відповідного дня та збережіть зміни.


Близькі за темою

Як призупинити роботу магазину на час відпустки / у разі продажу лише сезонних товарів?

Чи була інформація корисною?