Наявність та залишки товару

Останнє оновлення : 03.05.2023

Актуальна інформація про наявність товарів є одним із факторів успішної роботи магазину на мапретплейсі. Як правило ви керуєте товарами в іншій системі — ваш сайт, сервіс Priceсreator, кабінет Prom.ua тощо, а інформація про товари передається в xml прайс-лист, посилання на який підключене до профілю вашого магазину. Також ви можете використовувати управління залишками в кабінеті продавця.

В XML прайс-листі наявність товарів передається в атрибуті available: true — товар в наявності; false — товару немає в наявності, а залишки товару передаються в тегу <stock_quantity>, із зазначенням кількості доступних товарів. Даний атрибут повинен бути вказаний для кожного товару:

  • якщо товар є в наявності, значення має бути більше нуля — <stock_quantity>1<stock_quantity>
  • якщо товару немає в наявності — <stock_quantity>0</stock_quantity>

Приклад в xml прайс-листі

Наявність та залишки товару в xml файлі

Як змінити наявність (залишки) товару

  1. Якщо ви увімкнули управління залишками в кабінеті продавця, скористайтесь інструкцією.
  2. Якщо ви керуєте товарами в сервісі Pricecreator, скористайтеся інструкцією.
  3. Якщо ви експортуєте товари з власної системи (CMS, сайту тощо) — зверніться до вашого технічного спеціаліста та вкажіть для всіх товарів в прайс-листі атрибут <stock_quantity> зі значенням кількості залишків.

Як відбувається розрахунок залишків та наявності товару

Щогодини відбувається оновлення даних (синхронізація) за посиланням на прайс-лист, який підключений до акаунту вашого магазину на маркетплейсі. Час останньої синхронізації ви можете побачити в кабінеті продавця в розділі «Товари». Система запам'ятовує значення залишків, яке ви вказали, і при оформленні замовлення вираховує кількість замовленого товару із залишків. Покупець не може оформити замовлення на більшу кількість товару, ніж було вказано у вашому прайс-листі. Якщо товар замовлено в кількості всього доступного залишку, він перейде в статус «немає в наявності» до наступного оновлення даних. Після наступної синхронізації товар знову стане доступним до замовлення, якщо його наявність буде підтверджена в прайс-листі.

Зверніть увагу! Вам необхідно самостійно стежити за актуальністю залишків товару, оскільки після надходження замовлення це значення у вашому прайс-листі автоматично не змінюється (якщо ви не зробили відповідне доопрацювання в вашій системі).


Близькі за темою

Управління ціною і наявністю товару в кабінеті продавця
Як змінити ціну та наявність товару?
Що робити якщо покупець зробив замовлення товару, якого вже немає в наявності?
Чому необхідно передавати актуальні залишки товару?
Чому товар знаходиться в статусі «Немає в наявності»?

Чи була інформація корисною?