Наявність та залишки товару

Останнє оновлення : 28.12.2021

Актуальна інформація про наявність ваших товарів на сайті є одним з факторів успішної роботи магазину. Ви керуєте товарами у своїй системі — ваш сайт, сервіс Priceсreator, кабінет Prom.ua тощо, а інформація про товари передається в xml прайс-лист, посилання на який підключене до вашого магазину на ROZETKA.

Наявність товарів ви передаєте в XML прайс-листі через атрибут available: true — товар в наявності; false — товаре немає в наявності. Для того, щоб ваш товар був постійно доступний для замовлення, необхідно передати залишки товару через тег <stock_quantity>, із зазначенням кількості доступних товарів. Даний атрибут повинен бути вказаний для кожного товару:

  • якщо товару немає в наявності: <stock_quantity>0</stock_quantity>;
  • якщо товар є в наявності: <stock_quantity>1<stock_quantity> (значення більше 0)

Приклад в xml прайс-листі

Наявність та залишки товару в xml файлі

Як вказати залишки товару

  1. Якщо прайс-лист розміщений на сервісі Pricecreator, скористайтеся інструкцією.
  2. Якщо ви експортуєте товари з власної системи (сайту) — зверніться до вашого програміста та вкажіть товарам в прайс-листі атрибут <stock_quantity> для всіх товарів, зі значенням кількості залишків.
  3. Якщо ви експортуєте товари з платформи Prom.ua — під'єднайте додаток робота c Rozetka, налаштуйте експорт товарів за допомогою цього додатка. Детальніше про експорт товарів з Prom.ua

Як відбувається розрахунок залишків товару

Щогодини відбувається оновлення даних (синхронізація) за посиланням на прайс-лист, який підключений до вашого аккаунту. Час останньої синхронізації вказаний у розділі товарів. Система записує значення залишку, яке ви вказали, і при оформленні замовлення, вираховує кількість замовленого товару із зазначеного залишку. Покупець не може сформувати замовлення на більшу кількість товару, ніж зазначено в вашому прайс-листі. Якщо товар замовлено в кількості всього доступного залишку, він перейде в статус «немає в наявності» до наступного оновлення даних. Після синхронізації, товар знову стане доступним до замовлення, якщо його наявність підтверджена в прайс-листі.

Зверніть увагу! Вам необхідно самостійно стежити за актуальністю залишків товару, оскільки після надходження замовлення це значення у вашому прайс-листі автоматично не змінюється. 


Близькі за темою

Чому необхідно передавати актуальні залишки товару?
Що робити якщо покупець зробив замовлення на товар, якого немає в наявності?
Як змінити ціну та наявність товару?Чому товар знаходиться в статусі «Немає в наявності»?
Чому моїх товарів немає на сайті?

Чи була інформація корисною?