Просування товарів

Останнє оновлення : 13.01.2022

Ви можете рекламувати свої товари на сайті ROZETKA, вони будуть показуватися покупцям як рекомендовані:

  • на головній сторінці ROZETKA та сторінках схожих товарів — блок «Спонсорські товари»;
    • в результатах пошукової видачіблок у верхній частині екрану;
    • в суміжній категорії товарів — виділенні місця для реклами.

    Зверніть увагу. Вибір місця для рекламних показів відбувається на основі внутрішніх алгоритмів, самостійно обрати місце для показу реклами — неможливо.

    Налаштувавши рекламну кампанію і вибравши позиції, які ви хочете просувати, ви зможете збільшити кількість переглядів і переходів на сторінку вашого товару.

    Списаня коштів за рекламу товару здійснюється на підставі кліка на рекламне оголошення (перехід покупця на сторінку вашого товару, CPC — cost per click). Визначення товарів і їх місця для показу в рекламному блоці відбувається шляхом проведення аукціону. Так, товари, що найбільш відповідають (релевантні) поточному товару на сторінці, та з максимальною ставкою за клік, отримують перші місця в блоці.

    Як запустити рекламу товарів

    1. Поповніть рекламний баланс

    Оплата за розміщення оголошень списується з вашого рекламного балансу. Поточний стан балансу і можливість його поповнення доступна в розділі рекламних кампаній і товарів для просування.

    Введіть суму, на яку хочете поповнити рекламний бюджет і натисніть «Поповнити рахунок». Сформований рахунок з'явиться в розділі рахунків на оплату (тип «Реклама»), вам необхідно його оплатити. Якщо рекламний баланс вичерпано, рекламні оголошення не відображаються на сайті до поповнення рахунку.

    1. Створіть рекламну кампанію

    У розділі рекламних кампаній натисніть на кнопку «Створити кампанію». Назвіть вашу кампанію, вкажіть дату старту і закінчення кампанії, а також максимальний денний ліміт витрат (гривень).

    Денний ліміт кампанії може стати від'ємним у випадках, коли при наближенні до нижньої межі ліміту були кліки одночасно по декількох оголошеннях (товарах), які вже потрапили у видачу. При вичерпаному денному ліміті, товари не будуть показуватись в рекламних блоках до кінця доби.

    1. Створіть рекламне оголошення

    У рекламній кампанії ви можете додати будь-яку кількість рекламних оголошень. Виберіть один або кілька товарів для просування та натисніть «Просувати». Один товар = одне рекламне оголошення.

    У вікні налаштування оголошення заповніть необхідні поля: період показу оголошення (повинен бути в рамках дії рекламної кампанії), максимальну ставку за клік, і натисніть «Готово».

    Розмір мінімальної ставки для оголошення залежить від категорії товару і може змінюватися (актуалізується). Вартість кліка визначається в момент кліка на товар в блоці, і вар'юється в межах мінімальної ставки за клік в категорії товару і максимальної ставки за клік, яку виставив продавець.

    Статистика рекламної кампанії

    В статистиці рекламної кампанії відображаються:

    • покази — кількість показів рекламованого товару для користувача сайту ROZETKA, враховуються лише фактичні покази, коли товар був у видимій частині екрану;
    • кліки — кількість переходів на сторінку рекламованого товару від 1 користувача (пристрою / браузера) 1 раз за добу;
    • замовлення — покупка, яка була протягом 30 днів після кліка (навіть якщо термін оголошення закінчився).

    Замовлення товарів, які були оформленні покупцями в результаті переходу з рекламних оголошень будуть відзначені в списку замовлень вашого магазину міткою «Із рекламного оголошення».

    Управління рекламною кампанією і статистика

    Рекламна кампанія може бути в статусі: Активна / Припинена / Завершена. Залежно від статусу, рекламні кампанії знаходяться на відповідній вкладці.

    Для управління активною рекламною кампанією відкрийте її та натисніть на позначку редагування. Активувати, а також видалити завершену рекламну кампанію неможливо.

    В налаштуваннях кампанії ви можете:

    • змінити термін дії рекламної кампанії та денний ліміт рекламного бюджету;
    • переглянути та редагувати рекламні оголошення:
      • змінити терміни показу оголошення;
      • змінити значення ставки за клік;
      • призупинити або активувати показ рекламного оголошення;
    • аналізувати статистику рекламних оголошень.

    В рамках однієї рекламної кампанії для одного товару не можна створювати два і більше активних рекламних оголошень. Якщо ви рекламуєте один і той же товар в рамках декількох кампаній — товар буде рекламуватися і показуватися статистика по оголошенню в рамках тієї кампанії, де ставка виявилася вищою. По інших рекламних оголошеннях товар показуватися не буде, в рекламному кабінеті такі оголошення будуть відзначені міткою «Не рекламується».

    Якщо ж по одному товару будуть створені два і більше рекламних оголошень у двох і більше різних рекламних кампаніях, але з однаковою максимальною ставкою, товар буде рекламуватися по першому створеному оголошенню.

    Масове управління рекламними оголошеннями

    Щоб подати заявку на масове просування товарів, виберіть товари, натисніть «Просувати», вкажіть необхідні параметри для створення рекламних оголошень і натисніть «Готово». Для товарів з різних категорій відображається загальна максимальна/мінімальна ставка.

    Створена заявка буде відображатися з актуальних статусом опрацювання. Час опрацювання заявки залежить від кількості обраних товарів для просування.

    Після виконання заявки ви побачите результат: кількість успішно оброблених товарів і кількість товарів з помилками. Вам необхідно підтвердити розміщення оголошень для товарів, які успішно оброблені, або скасувати створення оголошень.

    Для управління відразу декількома рекламними оголошеннями, відзначте потрібні оголошення в рамках рекламної кампанії і виберіть необхідну дію для роботи з обраними оголошеннями: редагувати, запустити, призупинити.

    Якщо товар, що рекламується переходить в статус »немає в наявності» або змінилася мінімальна ставка для категорії або товар був перенесений в іншу категорію — рекламне оголошення переходить в статус «Призупинено». Повторно активувати рекламне оголошення необхідно вручну.

    У разі, якщо на рекламному балансі закінчилися кошти, рекламні оголошення не показуються користувачам сайту (статус кампанії та оголошень не зміниться). При поповненні балансу, показ оголошень відновиться автоматично. Якщо магазин заблокований або призупинений, рекламні оголошення будуть призупинені, і після активації магазину вам необхідно самостійно активувати оголошення.

    Чи була інформація корисною?