Зміна юридичної особи / ФОП

Останнє оновлення : 04.12.2023

Для зміни юридичної особи, яка є власником магазину на маркетплейсі ROZETKA, вам необхідно укласти договір з новими юридичними даними.

Перереєстрація магазину на іншу юридичну особу/ФОП може займати до 14 робочих днів. Заздалегідь підпишіть договори з перевізниками та платіжними провайдерами від імені нового ФОП / юридичної особи — це допоможе уникнути тривалої зупинки роботи магазину на маркетплейсі.

Щоб переоформити магазин на інший ФОП | юридичну особу

  1. Підготуйте необхідні документи для нової юридичної особи чи ФОП.
  2. Зверніться в службу підтримки за темою «Фінанси і документообіг → Зміна юр. даних», де вкажіть що бажаєте переоформити магазин та додайте до повідомлення скан/фото копії документів нового контрагента.
  3. Виконайте всі замовлення, що обробляються чи доставляються покупцям.
  4. Зачекайте на підготовку нового договору та підпишіть його у сервісі «Вчасно».
  5. Отримайте від служби підтримки нові логін та пароль для авторизації в кабінеті продавця, після чого оповніть баланс для активації магазину.
  6. Повторно налаштуйте способи оплати та способи доставки.

Зверніть увагу! При переоформленні магазину для всіх товарів встановлюються стандартні способи оплати та доставки.

Якщо у вашого магазину був налаштований інтернет-еквайринг (онлайн оплата), укладіть договір з платіжним провайдером від імені нового ФОП.

Якщо у вашого магазину під’єднані послуги Фулфілмент / Видача в ROZETKA, варто завчасно варто завчасно попередити дані відділи про переоформлення магазину та подбати про підписання договору з ФК ЕВО та перевізником Нова Пошта від імені нового ФОПа / юридичної особи.

Після переоформлення магазину, договір з попереднім контрагентом буде розірвано. Якщо після виконання усіх замовлень на балансі магазину є заборгованість, вам необхідно поповнити баланс на вказану суму. Якщо на балансі залишились кошти, вони будуть повернуті на розрахунковий рахунок, який вказаний у попередньому договорі.

При переоформленні магазину зберігаються: назва магазину, рейтинг магазину та відгуки про магазин. Не зберігається: інформація про замовлення, листування з клієнтами, баланс, баланс рекламного рахунку.

Чи була інформація корисною?