Видалення акаунта продавця

Останнє оновлення : 12.07.2023

Якщо ви вирішили припинити роботу на маркетплейсі, всі замовлення мають бути опрацьовані та на балансі вашого магазину не повинно бути заборгованості.

Щоб закрити магазин на маркетплейсі:

  1. Зверніться в службу підтримки.
  2. Опрацюйте всі замовлення.
  3. Перевірте стан балансу магазину.
  4. Підпишіть угоду про розірвання договору.

Крок 1. Напишіть звернення в службу підтримки продавця

В кабінеті продавця в розділі «Переписка з ROZETKA» напишіть повідомлення за темою «Фінанси та документообіг» → «Розірвання договору», вказавши що бажаєте припинити роботу вашого магазину. У повідомленні вкажіть причину(-и), через які ви прийняли таке рішення. Можливо, спільно, ми зможемо вжити заходів, щоб їх усунути, і ви продовжите продавати свої товари на маркетплейсі. Якщо ж ні, і ваше рішення остаточне, магазину буде встановлено статус «Призупинений». З цього моменту розпочнеться процес підготовки до розірвання договору. Щомісячна плата за послуги доступу до інтернет-сайту www.rozetka.com.ua і онлайн-сервісів на ньому (120 грн) буде продовжувати нараховуватися до моменту виконання магазином всіх замовлень, що знаходяться в опрацюванні.

Крок 2. Опрацюйте всі незавершені замовлення

Нові замовлення, та замовлення, які опрацьовуються чи доставляються, повинні бути виконані або скасовані. У вас не має бути незавершених замовлень і зарезервованої комісії в сірій зоні.

Крок 3. Перевірте баланс магазину

Після того, як ви закрили всі замовлення, подивіться на стан балансу магазину. Якщо він від’ємний — вам необхідно поповнити баланс на суму заборгованості, якщо баланс позитивний — кошти буде вам повернено при розірванні договору.

Крок 4. Підпишіть угоду про розірвання договору

Ми підготуємо додаткову угоду, в якій зазначено, що ми припиняємо дію нашого з вами договору про співпрацю. Коли документ буде готовий, ви отримаєте повідомлення на e-mail. Підпишіть документ за допомогою електронного документообігу.

Після розірвання договору ваш магазин буде відключено і доступ до нього буде неможливий. Кошти, які залишались на балансі, будуть автоматично повернені протягом 20 робочих днів на розрахунковий рахунок ФОПа/юридичної особи, який вказаний в реквізитах договору. Повернення ФОПам, які перебувають в процесі припинення діяльності, проводиться лише на особисті картки у форматі IBAN, і з суми повернення будуть враховані податки ПДФО (18%) та ВЗ (1.5%).

Після закриття магазину відновити доступ до облікового запису неможливо. Для відновлення співпраці повторно подавайте заявку для реєстрації на маркетплейсі.

Припинення співпраці та розірвання договору також може бути ініційовано адміністрацією маркетплейсу на підставі неодноразових блокувань магазину. Повторне укладення договору з цією ж юридичною особою чи ФОП можливе, якщо розірвання договору не було пов'язане з порушенням правил і вимог роботи на ROZETKA Маркетплейс.


Близькі за темою

Статус магазину
Баланс магазину

Чи була інформація корисною?