Оновлення інформації про товар

Останнє оновлення : 15.02.2024

Інформація про товари передається за посиланням на xml прайс-лист, який підключений до облікового запису продавця на маркетплейсі. Оновлення інформації відбувається щогодини, час останньої синхронізації відображається в кабінеті продавця в розділі «Товари».

Ціна, наявність товару, артикул та значення характеристики «Доставка/Оплата» оновлюються на сайті автоматично, згідно з даними в прайс-листі. Зміна іншої інформації (назва позиції, фото, опис, додавання нових характеристик) потребують модерації.

Як редагувати інформацію про товар на маркетплейсі

  1. Внесіть зміни для товару у вашій системі (ваш сайт, Pricecreator, кабінет Prom тощо) та переконайтеся, що зміни є у XML прайс-листі, який підключений до вашого магазину на маркетплейсі.
  2. Дочекайтеся синхронізації даних, щоб зміни відобразилися в розділі «Товари» → «На підтвердження».
  3. Виберіть один або декілька товарів та натисніть «Підтвердження оновлення». Автоматично буде створена заявка для оновлення товарів.

Інформація про товари буде оновлена на сайті дотримуючись черги. Термін оновлення залежить від кількості та особливості змін у товарах, а також завантаженості наших модераторів.

У розділі «Товари» → «На оновлення» відображаються товари зі статусом оновлення:

  • Очікує підтвердження — це позиції, в яких система розпізнала зміни. Такі товари вимагають підтвердження з вашого боку, щоб ці зміни відобразилися на сайті ROZETKA.
  • У черзі на оновлення — це позиції, які вже відправлені на модерацію та очікують на перевірку.
  • Відхилено — це товари, які не пройшли перевірку. Такі товари вимагають правок відповідно до причини, вказаної в колонці «Причина відхилення». Після усунення помилки та синхронізації з вашим прайс-листом, статус оновлення зміниться на «Очікує підтвердження», після чого ви зможете повторно надіслати ці товари на модерацію.

Якщо ви виправили помилку, вказану в колонці «Причина відхилення», а статус товару залишається «Відхилено», потрібно почекати до наступної синхронізації, або запустити її самостійно. Для цього в розділі «Управління товарами» → «Управління прайс-листами» натисніть на іконку меню

та оберіть пункт «Синхронізувати».

Інформацію про всі створені заявки ви можете побачити в розділі «Управління товарами» → «Заявки на модерацію». За результатами модерації ви отримаєте звіт: які оновлення були прийняті, а які відхилені.

Тип заявок залежить від статусів товарів. Якщо ви оновлюєте товари, частина з яких активні, а частина приховані — будуть створені дві різні заявки: «Додавання/зміна інформації в існуючих товарах» та «Перевірка прихованих товарів».

Якщо товар має позначку, будь ласка, ознайомтеся з тим, що вона означає, і чи можна додати такий товар на маркетплейс.

Можливі помилки. «Перевірте коректність введених даних» – показується, якщо ви намагаєтеся додати в заявку лише товари, які мають статус «Відхилено» або «У черзі на оновлення».

Товари на підтвердження

Інформація про товари, які ви оновили у прайс-листі, показується в розділі «Товари» → «На оновлення». Залежно від змін, товари поділені на 3 можливі групи (вкладка не відображається якщо товарів у групі немає).

  1. На оновлення — товари, у яких зміни в фотографіях / назві / описі / параметрах. Такі оновлення вимагають модерації (навіть додавання пробілу чи коми розпізнається системою як оновлення). Щоб система розпізнала оновлення фотографій товару потрібно, щоб в прайс-листі змінилося посилання на зображення.
  2. Аномальна ціна — товари, де можливо вказана помилкова ціна.
  3. Підтвердження ціни — товари, які стали неактивними, оскільки їх ціна різко змінилася (понад  5 разів у більшу, чи в 3 рази в меншу сторону).

Щоб підтвердити ціну для товарів у вкладці «Аномальна ціна» та «Підтвердження ціни», оберіть потрібні товари та натисніть «Підтвердити ціну». Ціна товару буде оновлена відразу, і відобразиться на сайті.

Зверніть увагу! Заборонено змінювати id товару у вашому прайс-листі, інакше товари стануть неактивними (перейдуть у статус «Немає в наявності»).


Близькі за темою

Як змінити ціну та наявність товару?
Скільки часу займає додавання / оновлення товарів?
Як прибрати мої товари з сайту ROZETKA?

Чи була інформація корисною?