Відновлення скасованного замовлення

Останнє оновлення : 09.04.2024

Якщо замовлення було скасоване, тому що ви не змогли зв'язатися з покупцем / покупець скасував замовлення самостійно, але пізніше вийшов на зв'язок і підтвердив замовлення — вам необхідно відновити таке замовлення в роботу в кабінеті продавця.

Для відновлення замовлення знайдіть потрібне скасоване замовлення та натисніть на значок «Дублювати замовлення». У вікні створення дублю замовлення ви можете внести зміни по товару, після чого натисніть «Зберегти».

Відновлене замовлення з’явиться у розділі «Замовлення» → «В обробці» з іншим номером та статусом «Обробляється менеджером» де ви зможете його за потреби відредагувати. У скасованому замовленні буде встановлений статус «Скасувати. Замовлення відновлено», у коментарі буде вказано номер пов'язаного відновленого замовлення. Далі опрацьовуйте замовлення відповідно до стандартного процесу.

Неможливо відновити замовлення зі статусом: Скасувати. Фейкове замовлення, Скасування. Замовлення відновлено. У такому разі створіть нове замовлення самостійно.

Скасовані замовлення, які ви відновили в роботу, не враховуються як неуспішні у рівні виконаних замовлень.


Близькі за темою

Перевірка замовлень адміністрацією
Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?
Опрацювання замовлення

Чи була інформація корисною?