Відновлення замовлення

Опубліковано : 24.06.2020

На кожному етапі обробки замовлення доступні статуси для його скасування. Вибирайте статус скасування максимально відповідний до причини, при необхідності залиште коментар в полі «Коментар менеджера» на сторінці замовлення.

Скасовані замовлення можна повернути в роботу. Наприклад, якщо замовлення скасовано через невдалу спробу зв'язатися з клієнтом, але покупець вийшов на зв'язок і підтвердив замовлення, в такому випадку його можна відновити.

Для цього в розділі особистого кабінету «Замовлення» → «Неуспішно завершені» виберіть номер потрібного замовлення. Відкрийте його сторінку і натисніть «Створити дубль».

У вікні замовлення при необхідності внесіть коригування по товару та/або додайте додатковий товар, після чого натисніть «Застосувати».

В результаті в раніше скасованому замовленні буде встановлено статус «Відміна. Замовлення відновлено», а дублікат замовлення відобразиться у вкладці «Замовлення» → «В обробці», в статусі «Обробляється менеджером». У кожному відновленому замовленні в полі «Коментар» буде вказано номер пов'язаного замовлення-дубліката. Далі оновлюйте статуси відповідно до етапів виконання замовлення. Відновлені замовлення на статистику неуспішних замовлень не впливають.

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємося для перевірки якості обслуговування. Якщо покупець підтверджує придбання та отримання вашого товару, замовлення буде примусово відновлене відділом якості, про що вам прийде повідомлення на e-mail. В даному випадку індекс якості вашого магазину може бути знижений за внесення недостовірної інформації. Якщо замовлення відновлено помилково, повідомте нам про це за допомогою форми зворотного зв'язку.