Відновлення замовлення

Опубліковано : 13.04.2021

На кожному етапі обробки замовлення доступні статуси для його скасування. Вибирайте статус скасування максимально відповідний до причини, при необхідності залиште коментар в полі «Коментар менеджера» на сторінці замовлення.

Скасовані замовлення можна повернути в роботу. Наприклад, якщо замовлення скасовано через невдалу спробу зв'язатися з клієнтом, але покупець вийшов на зв'язок і підтвердив замовлення, в такому випадку його потрібно відновити.

Для цього в розділі неуспішних замовлень введіть номер потрібного замовлення та натисніть кнопку «Дублювати замовлення».

У вікні замовлення при необхідності внесіть зміни по товару та/або додайте додатковий товар, після чого натисніть «Зберегти».

В результаті для скасованого замовлення буде встановлено статус «Відміна. Замовлення відновлено», а дублікат замовлення зобразиться на вкладці «В обробці», зі статусом «Обробляється менеджером». У відновленому замовленні в полі «Коментар» буде вказано номер пов'язаного замовлення-дубліката. Далі оновлюйте статуси відповідно до етапів виконання замовлення. Відновлені замовлення на статистику неуспішних замовлень не впливають.

З покупцями, чиї замовлення були скасовані, ми додатково зв'язуємося для перевірки якості обслуговування. Якщо покупець підтверджує придбання та отримання вашого товару, замовлення буде відновлене в якості успішного, а вам прийде повідомлення на e-mail. В такому випадку індекс якості вашого магазину може бути знижений за внесення неправдивої інформації. Якщо замовлення відновлено помилково, повідомте нам про це за допомогою форми зворотнього зв'язку, тема: Обслуговування замовлень → Оспорити скаргу, відновлене замовлення і тд.