Рус Укр

Блокування за недобросовісне виконання зобов'язань перед покупцями

Останнє оновлення : 30.12.2020

Магазин може бути заблокований у зв'язку з надходженням скарг від покупців на якість обслуговування або після аналізу його роботи відділом контролю якості.

Причиною блокування може стати:

  • продаж неякісного, неоригінального (підробка, копія і т.п.) товару або такого, який не відповідає заявленому на сайті ROZETKA опису і характеристикам;
  • обман, шахрайство і введення в оману покупців;
  • продаж товару дорожче, ніж продавець вказав на сайті ROZETKA;
  • додавання до вказаної на сайті вартості товарів додаткових платежів (за пакування, оформлення, перевірку, та ін.) без попередження та узгодження з покупцем;
  • ігнорування звернень по гарантії або з метою заміни/повернення товару;
  • надання покупцям контактів і маркетингових пропозицій свого сайту або інших магазинів, що може відвести клієнта з сайту ROZETKA (блокування на 30 днів без можливості дострокової активації).

У разі блокування із зазначених вище причин, статус магазину зміниться на «Проблемний», а повідомлення про блокування та роз'яснення причин надійде на електронну пошту власника.

Для відновлення роботи магазину необхідно усунути зауваження, врегулювати конфліктну ситуацію з покупцем і повідомити про це вашому менеджеру, використовуючи форму зворотного зв'язку, тема: Аккаунт, Особистий кабінет, API → Блокування магазину за порушення правил.

У разі частого надходження скарг на недобросовісне виконання зобов'язань, магазин може бути заблокований аж до розірвання договору.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні