Блокування за низьку якість роботи

Останнє оновлення : 31.05.2022

Щомісяця ми аналізуємо якість роботи продавців маркетплейсу за такими показниками, як:

  • рівень виконання замовлень;
  • відсоток відновлених замовлень адміністрацією;
  • відсоток скарг у замовленнях;
  • відсоток внесення ТТН;
  • рейтинг продавця за останні 6 місяців.

На підставі аналізу ми блокуємо продавців які мають низьку якість роботи. Таким продавцям ми надсилаємо e-mail повідомлення, в якому вказано термін блокування та що необхідно зробити щоб розблокувати магазин.

Щоб не допустити блокування вашого магазину, будь ласка, ознайомтесь з показниками, які ми враховуємо при оцінці якості роботи продавця.

Рівень виконання замовлень

Для кожного продавця на маркетплейсі розраховується його цільовий показник виконання замовлень, враховуючи структуру продажів магазину у різних категоріях.

Рекомендації:

  • додайте більш детальні характеристики та опис товарів, щоб клієнти не оформляли замовлення для отримання консультацій;
  • налаштуйте постійний та точний процес оновлення ціни та наявності товарів, щоб не скасовувати замовлення через неактуальні ціни чи відсутність товару на вашому складі;
  • телефонуйте клієнтам, які затримують отримання посилки у перевізників, щоб уникнути повернення прострочених замовлень, а також з’ясовуйте причину у покупців, які відмовилися від отримання, щоб надалі уникнути відмов під час отримання;
  • пропонуйте клієнтам альтернативу, схожі варіанти, якщо замовлений товар відсутній або не підійшов з яких-небудь причин.

Детальніше чому рівень виконання замовлень важливий 

Відсоток відновлених замовлень адміністрацією

Це показник, який вказує скільки замовлень були “Скасованы”, проте, насправді вони були успішно виконані продавцем. 

Ми зв'язуємось з покупцями, чиї замовлення були скасовані, щоб уточнити причину скасування. Якщо покупець підтверджує що придбав товар у продавця на ROZETKA Маркетплейс, таке замовлення буде відновлене як успішне та по ньому буде утримано комісію.

Рекомендації:

Детальніше про перевірку замовлень адміністрацією

Відсоток скарг у замовленнях

Це кількість проблемних питань пов’язаних із замовленнями, з якими покупці звернулися до нас телефоном, в листах до відділу підтримки чи у відгуках про товари та продавця.

Детальніше про скарги у замовленнях

Відсоток заповнення ТТН у замовленнях

Для всіх замовлень, що відправляються службами доставки, потрібно обов'язково вказувати номер ТТН у кабінеті продавця. Це необхідно для подальшої автоматичної зміни статусів замовлення, і щоб покупець мав актуальну інформацію про замовлення.

Рекомендації:

  • номер ТТН обов'язково вкажіть у замовленні відразу після створення відправлення;
  • створюйте ТТН для замовлення безпосередньо в кабінеті продавця або інтегруйтесь використовуючи API;

Показник рейтингу продавця

Рейтинг продавця — це публічна оцінка вашої роботи. Оптимальним значенням ми вважаємо показник більш ніж 4*.

Рекомендації:

  • відповідайте на відгуки покупців;
  • за кожним негативним відгуком проведіть перевірку, знайдіть слабкі сторони у своїх процесах та покращте їх;
  • уважно поставтеся до якості свого асортименту, пакування товарів, наявності необхідної документації для них тощо.

Детальніше про рейтинг продавця

Чи була інформація корисною?