Рус Укр

Закриття магазину

Останнє оновлення : 15.07.2021

Якщо ви прийняли рішення припинити роботу на платформі ROZETKA Маркетплейс на балансі вашого магазину не повинно бути заборгованості, всі замовлення повинні бути оброблені, а чинний договір необхідно розірвати. Щоб припинити співпрацю:

Крок 1. Повідомте про ваші наміри

Напишіть звернення в особистому кабінеті продавця, тема «Фінанси та документообіг → Розірвання договору», вказавши що ви хочете припинити роботу вашого магазину.

У зверненні ви можете вказати причини, через які ви прийняли таке рішення. Можливо, ми спільно можемо вжити заходів, щоб їх виправити, і ви продовжите продаж товарів на ROZETKA. Якщо ваше рішення все ж остаточне, магазину буде встановлено статус «Призупинено» і товари стануть неактивними. З цього моменту не буде нараховуватися щомісячна плата за послуги доступу і почнеться підготовка до розірвання договору.

Крок 2. Обробіть всі незавершені замовлення

Замовлення, які знаходяться в статусах обробки чи доставляються, повинні бути успішно виконані (встановлений статус «Посилка отримана») або скасовані. У вас не повинно бути незавершених замовлень і зарезервованої комісії в сірій зоні.

Крок 3. Перевірте баланс магазину

Після того як у вас не залишилося незавершених замовлень подивіться на показник балансу магазину. Якщо він від’ємний, вам необхідно поповнити баланс на суму заборгованості, якщо баланс позитивний, кошти будуть повернуті вам на розрахунковий рахунок зазначений в договорі.

Крок 4. Підпишіть угоду про розірвання договору

Ми підготуємо додаткову угоду, в якій зазначено, що ми припиняємо дію нашого з вами договору. Коли документ буде готовий, ви отримаєте повідомлення на e-mail. Підпишіть документ в сервісі «Вчасно», використавши ваш кваліфікований електронний підпис (КЕП / ЕЦП).

Крок 5. Надішліть лист на повернення коштів, що залишилися на балансі магазину

Якщо на балансі вашого магазину залишилися кошти, вони будуть повернуті на розрахунковий рахунок, що вказаний в договорі, протягом 20 робочих днів. На електронну пошту власника акаунту надійде шаблон листа про повернення грошових коштів, який вам необхідно підписати та поставити печатку (якщо ФОП працює без печатки, то її можна не ставити). Зробіть скан / фото копію підписаного листа і відправте у відповідь на повідомлення, в якому ви отримали шаблон. Оригінал заповненого листа на повернення коштів необхідно відправити поштою, за адресою: 01103, Україна, м Київ, бульвар Дружби Народів, б.8-А, ТОВ «Розетка.УА».

Після розірвання договору ваш магазин буде відключений і доступ до нього буде неможливий.

Зверніть увагу. Припинення співпраці та розірвання договору також може бути ініційовано ROZETKA Маркетплейс на підставі неодноразових блокувань.

Повторне укладення договору на ту ж юридичну особу або ФОП можливе, якщо розірвання договору не було пов'язане з регулярним порушенням продавцем правил і вимог до роботи на платформі.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Сергей
2021.07.13 06:55
Хочу расторгнуть договор и вернуть свои деньги. Заявление зарегистрировано. И что дальше?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.14 12:35

Необходимо обработать все незавершенные заказы и подписать дополнительное соглашение о расторжении договора, после чего будет произведена процедура по возврату денежных средств на балансе.

Игорь
2021.05.29 09:21
Хочу закрыть магазин! Целую неделю переписываюсь с разными менеджерами, заполняю форму обратной связи... В ответ одинаковая отписка робота. Не понятно что делать и как! Запрашиваю Дополнительное соглашение на расторжение - результат НОЛЬ!
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.01 09:51

Для закрытия магазина необходимо пройти ряд процессов, которые требуют времени, таких как: проверка выполнения всех поступивших заказов, проведение сверок по взаиморасчетам, подписание соглашения для расторжения договора. Надеемся на ваше понимание.

Башара Алеся
2021.05.24 01:31
Менеджеры необоснованно блокируют магазины торгующие на розетке . И управы на них нет .
ROZETKA Маркетплейс
2021.05.26 02:45

Добрый день, возможные причины блокировки магазина описаны здесь. Пожалуйста, придерживайтесь правил работы на сайте.