Створення замовлення

Опубліковано : 15.09.2020

Звернення покупців через форму зворотного зв'язку на сайті або через call-центр, які в процесі розмови призвели до продажу, повинні бути оформлені з особистого кабінету продавця, як нове замовлення покупця.

В розділі створення замовлення введіть необхідну інформацію про товар, покупця та доставку, і натисніть «Оформити замовлення».

Ви можете вибрати тільки ті способи/служби доставки та оплати, які налаштовані для вашого магазину в обраних товарах.

Нове замовлення зобразиться у відповідній вкладці особистого кабінету. Далі обробляйте замовлення і встановлюйте відповідні статуси до моменту його виконання.

Тестове замовлення

Якщо вам необхідно створити тестове замовлення, його потрібно оформити на контакти власника облікового запису: ПІБ, телефон, e-mail. Щоб таке замовлення не враховувалися в статистиці повідомте вашому менеджерові номер тестового замовлення.