Останнє оновлення: 06.07.2023
    Зробити це через API

    В кабінеті продавця є можливість самостійно створити нове замовлення для випадків, коли покупець вирішив замовити товар листуванні (запитання про товар) чи після опрацювання продавцем звернення через кол-центр.

    Щоб створити нове замовлення перейдіть в розділ «Замовлення» → «Створити замовлення», введіть інформацію про товар/-и та їх кількість, контактні дані покупця, інформацію про доставку та оплату, і натисніть «Створити замовлення». Ви можете обрати лише ті товари, які є в наявності у вашого магазину на маркетплейсі, і лише ті способи доставки, які під'єднані для обраних товарів.

    Зверніть увагу! Створити в кабінеті продавця замовлення з онлайн-оплатою неможливо.

    Нове замовлення відобразиться в кабінеті продавця та в кабінеті покупця. Надалі опрацьовуйте замовлення та встановлюйте відповідний статус до моменту його виконання.

    Тестове замовлення

    Для створення тестового замовлення, оформляйте його на реквізити власника облікового запису магазину (ПІБ, телефон, e-mail). Після завершення роботи з тестовим замовленням, повідомте службі підтримки номер цього замовлення, щоб воно не враховувалось в показнику успішності виконання замовлень. Після перевірки замовленню буде встановлений статус «Фейкове замовлення».


    Близькі за темою

    Комунікація з покупцями
    Опрацювання замовлення

    < Управління замовленнями
    Чи була інформація корисною?