Створення замовлення

Опубліковано : 18.02.2021

Звернення покупців через форму зворотного зв'язку на сайті або через call-центр, які в процесі розмови призвели до продажу, повинні бути оформлені з особистого кабінету продавця, як нове замовлення покупця.

В розділі створення замовлення введіть необхідну інформацію про товар, контактні дані покупця, інформацію про доставлення та оплату, і натисніть кнопку «створити замовлення».

 

Зверніть увагу. Ви можете вказати лише товари, які є в наявності та лише ті способи/служби доставлення та оплати, які налаштовані для вашого магазину у вибраних товарах.

Нове замовлення з'явиться у відповідній вкладці особистого кабінету продавця та в кабінеті покупця. Далі обробляйте замовлення і встановлюйте відповідні статуси до моменту його виконання.

Тестове замовлення

Якщо вам необхідно створити тестове замовлення, його потрібно оформити на контакти власника облікового запису: ПІБ, телефон, e-mail. Щоб таке замовлення не враховувалось в статистиці повідомте номер тестового замовлення використовуючи форму зворотного зв'язку, тема: "Обслуговування замовлень" → "Консультація по роботі з замовленнями".