Пошук по сайту

Опубліковано : 24.06.2020

На сайті ROZETKA пошук товарів відбувається за ключовими фразами: категорія, назва, виробник, модель, характеристика. За замовчуванням результати пошукової видачі сортуються «За релевантністю» (від максимально відповідного запиту), також доступне сортування «Від дешевих до дорогих» і «Від дорогих до дешевих». Якщо у товарів однакова ціна, то їх положення визначається рейтингом товару.

Щоб ваші товари відповідали запитам на сайті та відображалися на перших позиціях, необхідно дотримуватися наших вимог до назви, характеристик та опису товарів. Чим точніше буде введений пошуковий запит (код товару, модель, бренд і тип товару), тим менше варіантів буде запропоновано і тим більш коректним буде список. Якщо покупець вказує тільки основні дані (категорія, бренд, характеристика і т.п.), то в результатах буде показуватися велика кількість варіантів. На їх ранжування впливатиме рейтинг товарів, перегляди сторінок та кількість продажів.

Товар на сайті можна знайти за його штрих-кодом. Для користувачів мобільного додатку штрих-код сканується за допомогою камери смартфона, і додаток показує наявність товару.

Для налаштування пошуку по штрих-коду вкажіть в прайс-листі в картках товарів параметр «EAN». Номер штрих-коду (серійний номер) повинен відповідати зазначеному виробником. Внутрішнє кодування продавця для цих цілей не підходить.

Приклад у прайс-листі:

 <param name="EAN">262954684</param>

Крім пошуку за ключовими фразами, часто використовується пошук за фільтрами категорії (основними характеристиками). Для того, щоб ваші товари потрапляли в результати пошуку за фільтрами, в їх картках в прайс-листі повинні бути заповнені параметри з типом «main». Рекомендації описані в статті «Характеристики товару». Ранжування товарів у видачі на сторінці категорії за замовчуванням налаштоване «за рейтингом».

Як підняти товар в пошуковій видачі

  • додавайте максимальну кількість корисної інформації в опис і характеристики товару;
  • використовуйте згадку ключових характеристик/переваг товару в назві.

Плашки «акція», «топ продажів», «супер ціна» та інші, служать для інформування покупців і на позиції товарів в пошуковій видачі не впливають.