Рус Укр

Групування товарів

Останнє оновлення : 29.07.2021

Товари однієї моделі, але з відмінною характеристикою (розмір, колір тощо), на сайті ROZETKA об’єднуються в групу. У цьому випадку покупець бачить усі різновиди конкретного товару на одній сторінці та може вибрати потрібний варіант виробу.

Також на ROZETKA групуються однакові товари від різних продавців, щоби вони не дублювалися в каталозі й покупці могли ознайомитися з усіма ціновими пропозиціями. Таке групування відбувається автоматично або за вашим зверненням.

На сторінці згрупованого з пропозиціями від інших продавців товару, відображаються відгуки від усіх покупців, незалежно від обраного продавця. Згрупований товар, якого немає в наявності, не відображатиметься на сторінці інших пропозицій.

Правила групування товарів:

  • товари групуються тільки за параметрами, які вказані в таблиці;
  • групуються товари тільки в рамках однієї категорії;
  • для групування обов’язкова наявність зазначеного виробника товару;
  • однакові товари від різних виробників (брендів) не групуються;
  • б/в і відновлені товари групуються окремо від нових;
  • можливе групування за двома параметрами, наприклад: колір і розмір, ширина і глибина тощо;

Аби товари були згруповані в них має бути заповнена характеристика, за якою товари групуються в категорії, й ознака в назві товару. Ознака — це значення характеристики, яке вказується, як правило, після моделі. За якими параметрами групуються товари в різних категоріях ви можете дізнатися завантаживши таблицю.

Приклад в XML прайс-листі характеристики й ознаки для групування:

Якщо товари не були згруповані автоматично, ви можете написати звернення з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання / оновлення інформації в товарах» для їх групування. До звернення прикріпіть заповнений файл зі списком товарів, які потрібно згрупувати.

Головний товар у групі

Кожній групі присвоюється головний товар. Головний товар встановлюється на підставі двох показників:

  • рейтингу товару в каталозі — формується на підставі ціни, наявності, кількості відвідувань сторінки товару й конверсійних дій на ній;
  • рейтингу товару в групі — формується на підставі ціни в групі, рейтингу товару й рейтингу продавця на платформі.

Винятком є ​​пошук по сайту. У пошуковій видачі головним товаром у групі буде найбільш релевантний пошуковому запиту товар. Наприклад, у разі запиту «Жовті крокси» будуть показані моделі саме жовтого кольору, навіть якщо в групі головний товар має інший колір. За умови рівної релевантності буде сортування за головним товару в групі й рейтингом.

Передача груп товарів у прайс-листі

Якщо ви продаєте безліч різновидів одного товару, наприклад, взуття або куртка, ви можете передавати інформацію про групи у вашому xml прайс-листі. Для цього додайте блок groups, у якому вказані ID групи, ID варійованого параметра й назва групи. Приклад:

<groups>
<group id="1226" var_param_id="140098">Плаття Abc clothes Scoperandom-HH</group>
<group id="1225" var_param_id="131587, 131559">Куртка Abc clothes Scoperandom-HH</group>
</groups>

де
group id=“1226” — внутрішній ID групи (на ваш розсуд). Допускається використання цифр 0–9.
var_param_id=“140098” — ID варійованого параметра, за яким товари будуть згруповані. Значення ID варійованих параметрів для кожної категорії можна дізнатися в таблиці.
Футболка Abc clothes Scoperandom-HH — назва групи.

Після створення групи різновидів, кожному товару який у неї входить потрібно вказати ID групи в тезі group_id="…" та вказувати значення варійованого параметра в тезі paramid="…".

Приклад в XML:

<offer id="....." group_id="1225" available=".....">
…
<name>Куртка Abc clothes Scoperandom-HH XL серая<name>
<param name="Розмір" paramid="131587">XL</param>
…
</offer>

Додавання товарів в групи що вже існують на ROZETKA

Для об’єднання вашого товару з товарною групою що вже існує на сайті, необхідно додати йому додатковий тег <rz_id_for_group> в xml прайс-листі. У тезі потрібно вказати код товару з групи із сайту ROZETKA. Товар буде згруповано тільки в тому випадку, якщо у вашому прайс-листі заповнена характеристика за якою групуються товари. Для пошуку відповідної групи або аналогічного товару використовуйте пошуковий рядок сайту.

Чи можна розгрупувати товари

Ви можете прибрати товар із групи, якщо він згрупований помилково або неправильно. Наприклад, якщо у вашого товару інша модель, характеристики тощо. Для цього напишіть звернення з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Питання щодо групування товарів». Якщо товар згрупований правильно, прибрати його з групи неможливо.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Галина
2021.07.22 12:36
не розумію взагалі цю статью, виставила товар,до прикладу футболка яка є в одному екземплярі у мене все бівльше немає, а модернатор прислав що не прошло групування і скинув статью цю, от я читаю і не розумію,що від мене хоче модернатор,і що змінити щоб товар попав у наявні
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.26 10:47

Перевірте чи ви вказали характеристики: розмір, колір, матеріал, а також,чи прописаний розмір в назві. Ці параметри необхідно обов'язково вказувати для одягу.

Виктор
2021.06.30 01:55
Есть товар Например "Сорочка ночная Изабела" - модель одна, но может быть красная, черная, телесная + различается размером, Категория розетки - 4647534 Эротическое белье для женщин, в файле групировок указано что групировать можно только по размеру. Это критично? или можно в качесве групоровчных реквизитов для группы указать и цвет?
ROZETKA Маркетплейс
2021.07.01 02:45

Если в файле группировок указан только один признак (в вашем случае размер), значит в данной категории возможна группировка только по размеру, по цвету товары не группируются.

Коментар залишений анонімно
2021.06.25 08:20
После этого обновления наш товар теперь вообще не отображается в общем поиске. Впрочем как и сама группа от других продавцов. Отображается только 1 позиция от одного продавца.
Антон Кремень
2021.06.15 09:15
Есть возможность группировать товары через прайскриэйтер?
Михаил
2021.06.15 09:07
Не работает у Вас корректно разрупировка, к примеру я продал почти 800 раз одну позицию, у меня стоит цена 330грн, появился вчера продавец, который по факту не продал даже 10 раз данный товар, и цена у него такая же 330грн и вуаля, его товар стал главным, это как???
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.21 12:24

Рейтинг товара внутри группы рассчитывается на основании внутренних алгоритмов и расчетов. Вы можете написать обращение (тема: Работа с товарами, прайс-лист → Вопросы по группировкам товаров), указав id товара, который отображается некорректно, по вашему мнению. Мы проверим и сообщим результат.

Коментар залишений анонімно
2021.06.02 10:24
Щоб знайти наш товар треба спочатку зайти в такий само товар ІНШОГО продавця? Де логіка?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.02 03:33

Однакові товари різних продавців об'єднуються в групи для зручності вибору товару користувачем. Товари об'єднані в групи, отримують перевагу в пошуковій видачі відносно незгрупованих. Ваш товар в групі може привернути увагу покупця більш вигідною ціною, якісним оформленням товарної картки або доступними способами оплати/доставки.