Групування товарів

Останнє оновлення : 02.08.2022

Товари однієї моделі, але з відмінною характеристикою (розмір, колір тощо), на сайті ROZETKA об’єднуються в групу. У цьому випадку покупець бачить усі різновиди конкретного товару на одній сторінці та може вибрати потрібний варіант виробу.

Також на ROZETKA групуються однакові товари від різних продавців, щоби вони не дублювалися в каталозі й покупці могли ознайомитися з усіма ціновими пропозиціями. Таке групування відбувається автоматично або за вашим зверненням.

На сторінці згрупованого з пропозиціями від інших продавців товару, відображаються відгуки від усіх покупців, незалежно від обраного продавця. Згрупований товар, якого немає в наявності, не відображатиметься на сторінці інших пропозицій.

В особистому кабінеті продавця, поруч із згрупованими товарами відображено ознаку «Згрупований». При натисканні на ознаку відкривається список товарів цієї групи.

Правила групування товарів

  • товари групуються тільки за параметрами, які вказані в таблиці;
  • групуються товари тільки в рамках однієї категорії;
  • для групування обов’язкова наявність зазначеного виробника товару;
  • однакові товари від різних виробників (брендів) не групуються;
  • б/в і відновлені товари групуються окремо від нових;
  • можливе групування за двома параметрами, наприклад: колір і розмір, ширина і глибина тощо;

Щоб товари були згруповані, в них має бути заповнена характеристика, за якою товари групуються в категорії, та ознака в назві товару. Ознака — це значення характеристики, яке вказується, як правило, після моделі. За якими параметрами групуються товари в різних категоріях ви можете дізнатися завантаживши таблицю.

Приклад в XML прайс-листі характеристики й ознаки для групування:

Якщо товари не були згруповані автоматично, ви можете написати звернення з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Додавання / оновлення інформації в товарах» для їх групування. До звернення прикріпіть заповнений файл зі списком товарів, які потрібно згрупувати.

Головний товар у групі

Кожній групі присвоюється головний товар. Головний товар встановлюється на підставі двох показників:

  • рейтингу товару в каталозі — формується на підставі ціни, наявності, кількості відвідувань сторінки товару й конверсійних дій на ній;
  • рейтингу товару в групі — формується на підставі ціни в групі, рейтингу товару й рейтингу продавця на платформі.

Винятком є ​​пошук по сайту. У пошуковій видачі головним товаром у групі буде найбільш релевантний пошуковому запиту товар. Наприклад, у разі запиту «Жовті крокси» будуть показані моделі саме жовтого кольору, навіть якщо в групі головний товар має інший колір. За умови рівної релевантності буде сортування за головним товару в групі й рейтингом.

Як розгрупувати товари

Ви можете прибрати товар із групи, якщо він згрупований помилково або неправильно. Наприклад, якщо у вашого товару інша модель, характеристики тощо. Для цього напишіть звернення з темою: «Робота з товарами, прайс-лист → Питання щодо групування товарів». Якщо товар згрупований правильно, прибрати його з групи неможливо.

Чи була інформація корисною?