На маркетплейсі однакові товари з характеристиками, що можуть відрізнятися (розмір, колір тощо) об’єднуються в групу. В такому випадку на сторінці товару відображаються всі доступні різновиди товару і покупець може обрати потрібний варіант.
Також на сайті групуються однакові товари від різних продавців (Інші пропозиції), щоб вони не дублювалися в каталозі. Таке групування відбувається автоматично або за зверненням продавця.
На сторінці згрупованого з пропозиціями інших продавців товару, відображаються загальний список відгуків. Якщо згрупованого товару немає в наявності, він не показується на сторінці інших пропозицій.
Правила групування товарів
- Товари групуються лише за параметрами, які вказані в таблиці.
- Товари групуються лише в межах однієї категорії.
- Для групування в товарі має бути вказаний виробник (бренд);
- Однакові товари від різних виробників/брендів групуються в одну спільну групу.
- Вживані та відновлені товари групуються окремо від нових.
- Можливе групування за двома параметрами, наприклад: колір та розмір, ширина та глибина тощо.
Щоб товари були згруповані, в них має бути вказана характеристика, за якою товари групуються в категорії, а також ознака в назві товару. Ознака — це значення характеристики, яке вказується, як правило, після моделі.
Приклад в XML прайс-листі характеристики та ознаки для групування:
В кабінеті продавця у згрупованих товарів відображається позначка «Згрупований», натиснувши на неї відкриється список товарів цієї групи.
Якщо ваші товари не були згруповані після додавання на сайт, для їх групування ви можете звернутися в службу підтримки за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах». До звернення прикріпіть заповнений файл з переліком товарів, які потрібно згрупувати.
Зверніть увагу! Маніпуляції з метою обходу правил групування можуть призвести до блокування магазину.
Основний товар у групі
Кожній групі присвоюється основний товар, який визначається системою автоматично на основі наступних даних:
- Ціна товару (важлива не просто нижча ціна, а наскільки велика різниця в ціні з іншими товарами в групі).
- Частка продажів товару за певний період.
- Рейтинг продавця.
В результаті пошукової видачі головним товаром в групі буде відображатись найбільш релевантний пошуковому запиту товар. Наприклад, для запиту «Жовті кросівки» будуть показані моделі саме жовтого кольору, навіть якщо в групі головний товар має інший колір. За умови рівної релевантності відбувається сортування за основним товаром в групі та рейтингом.
Як видалити товар з групи
Якщо товар згрупований помилково чи неправильно, наприклад, у вашого товару інша модель, інші характеристики тощо, щоб прибрати товар з групи зверніться в службу підтримки за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Питання щодо групування товарів». Якщо товар згрупований правильно, прибрати його з групи неможливо!
Згруповані товари з незначними відмінностями (однотипні китайські товари) не будуть розгруповані навіть після звернення.
Близькі за темою
Різновиди товару
Чому ваш товар згрупований з товарами інших продавців?
Чому на сторінці товару відображається старий відгук?