Рус Укр

Статуси онлайн оплати замовлення

Останнє оновлення : 07.05.2021

Статус оплати показується лише в замовленнях, в яких покупці обрали онлайн оплату карткою.

Після оформлення замовлення, для нього буде встановлено статус оплати «Очікує на оплату». Покупець потрапляє на сторінку оплати, де має можливість провести оплату замовлення. Якщо він закрив сторінку неоплативши замовлення, кнопка «Оплатити» буде доступна в розділі «Мої замовлення» особистого кабінету покупця.

Наступний статус оплати — «Сума заблокована» або «Перевіряється» залежно від того, чи включена у вас двостадійна оплата. Якщо ця опція включена, після успішного блокування суми на картці клієнта необхідно підтвердити списання коштів у кабінеті сервісу LiqPay. Після цього статус оплати змінитися на «Сума утримана», що говорить про успішне отримання коштів. Якщо двостадійна оплата відключена, після зарахування оплати на ваш рахунок, статус оплати автоматично змінитися на «Оплачено».

Покупець може оплатити нове замовлення протягом 12-ти годин, якщо ви не змінили його статус. Якщо оплату так і не провели, статус оплати автоматично змінюється на «Термін дії минув», а кнопка «Оплатити» буде заблокована. У разі, якщо банк не підтвердив транзакцію, статус оплати зміниться на «Скасовано». У разі повернення оплати покупцеві буде встановлено статус «Повернуто».

Статус оплати замовлення

Опис

Очікує оплати

Замовлення не сплачено. Кнопка «сплатити» активна й доступна покупцеві в його особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення».

Сума заблокована

Оплата знаходиться в «холді». Необхідно зайти в сервіс LiqPay в розділ «історія платежів» і підтвердити її або скасувати.

Сума утримана

Кошти з клієнта списані, але магазин ще не пройшов перевірку. Якщо магазин не пройде активацію протягом 180 днів, платежі будуть автоматично скасовані.

Оплачено

Замовлення оплачено.

Частково оплачений

Клієнт сплатив неповну суму замовлення.

Термін дії закінчився

Клієнт не сплатив замовлення. Кнопка оплати неактивна.

Перевіряється

Банк перевіряє оплату. (проміжний статус)

Скасовано

Оплата невиконана. Банк не підтвердив транзакцію.

Повернуто

Проведено повернення платежу.

Якщо покупцеві не вдалося провести оплату замовлення карткою, чи з якихось причин оплата була скасована банком, узгодьте з ним інший можливий спосіб оплати під час підтвердження замовлення.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні