Скасування замовлення

Останнє оновлення : 06.07.2023

На кожному етапі виконання замовлення може виникнути потреба його скасувати. Це скасування може бути ініційоване покупцем або з вини продавця (коли замовленого товару немає в наявності).

Будь ласка, не просіть покупця скасувати замовлення, якщо це відбувається з вини вашого магазину. Ми перевіряємо скасовані замовлення і такі дії розцінюються як обман.

Як скасувати замовлення? (стандартний процес)

Якщо покупець вирішив скасувати замовлення під час його підтвердження, встановіть в кабінеті продавця статус скасування, який відповідає причині та заповніть поле «коментар».

Якщо ви не можете виконати замовлення через відсутність товару на складі, ви зобов'язані зв'язатися з покупцем та повідомити йому про це (рекомендуємо зателефонувати). Після повідомлення покупцю, ви можете скасувати замовлення встановивши статус «Немає в наявності».

Якщо замовлення було оплачено онлайн і кошти зараховані на ваш рахунок, вам необхідно зробити повернення оплати в кабінеті платіжної системи.

Зверніть увагу! Заборонено скасовувати замовлення без повідомлення покупцю. Ситуації, коли замовленого товару немає в наявності, ми вважаємо неприпустимими. Ви повинні постійно підтримувати актуальну інформацію про наявність товарів.

Чому скасування замовлення з ініціативи продавця — це погано?

Як правило, продавці скасовують замовлення через те, що замовленого товару немає в наявності. Покупець витратив час на пошук товару, оформлення замовлення, та очікував що отримає бажаний товар, натомість ви повідомляєте що товару немає в наявності і покупець змушений шукати товар в іншому місці. Це негативно впливає на довіру покупців до сайту ROZETKA та позначається на вашому прибутку.

Звичайно, на практиці невеликий відсоток таких скасувань може бути неминучим, але ми очікуємо, що ви намагатиметеся звести до мінімуму такі випадки. Переконайтеся, що товари, які ви розмістили на маркетплейсі, є в наявності і ви можете їх відправити, оскільки високий відсоток неуспішних замовлень може призвести до блокування магазину.

Коли покупець може скасувати замовлення?

Покупець може скасувати замовлення на будь-якому етапі його виконання, включаючи відмову від посилки у відділенні перевізника. У цьому випадку витрати на доставку залишаються за продавцем (якщо інші умови не були погоджені із покупцем).

Якщо покупець самостійно скасував замовлення протягом 2-х годин після його створення, таке замовлення не враховується у показнику виконання замовлень.


Близькі за темою

Що робити, якщо покупець скасував раніше підтверджене замовлення?
Що робити якщо покупець зробив замовлення на товар, якого немає в наявності?
Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?

Чи була інформація корисною?