Додаткова гарантія та послуги до товарів

Опубліковано : 12.11.2020

На сайті ROZETKA покупець може придбати разом з товаром додаткові сервісні та інсталяційні послуги, продавцями яких виступає ROZETKA або інші продавці. Перелік доступних послуг знаходиться в категорії «Послуги та сервіси» і включає:

  1. Гарантійне та не гарантійне обслуговування товарів.
  2. Підключення, налаштування, монтаж і т.п.

На сторінки товарів пропозицію додаткових послуг ROZETKA додає самостійно. При натисканні на і-позначку відкривається коротка інформація і перехід на сторінку послуги, де можна ознайомитися з докладними умовами придбання та обслуговування.

Додаткові послуги мають попит серед покупців, тому на сайті пропонується придбати різні види сервісів: додаткова гарантія на 1-2 роки після офіційної гарантії виробника, страхування від не гарантійних випадків, монтаж/демонтаж, встановлення, налаштування і т.п.

Якщо клієнт разом з вашим товаром вирішив придбати одну з послуг, значить він дійсно зацікавлений в покупці вашого товару. Повну підтримку здійснює постачальник послуг, чиї контакти вказані в пам'ятці покупця у сертифікаті.

Найчастіше покупців цікавить додаткова гарантія на товар, яка продовжує гарантійний термін на один або два роки. Тобто додаткова гарантія не є заміною звичайної гарантії, яку зобов'язаний надавати виробник (в т.ч. авторизовані сервісні центри) або продавець товару. Гарантійний термін повинен бути зазначений в супровідних документах і сторінці товару.

Додаткова гарантія являє собою фізичний (продавець ROZETKA) або електронний сертифікат (інші продавці), який можна купити через кошик, оплатити на сайті карткою та отримати номер з інструкцією на електронну пошту. Придбати додаткову гарантію покупець може одночасно з товаром або протягом 30 днів з дня покупки основного товару. Після придбання з покупцем зв'язується менеджер продавця гарантії та допомагає активувати послугу, для чого клієнтові треба буде за інструкцією заповнити дані про покупку: товар, серійний номер (IMEI), дата придбання, термін офіційної гарантії (повинен бути не менше одного року) і т.п. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника два роки, то додаткова «+1 рік» буде діяти ще й на третій рік. Якщо офіційної гарантії від виробника немає, але при цьому товар належить до групи товарів, які за законодавством мають мати гарантійний термін обслуговування, то гарантію надає продавець товару. Додаткова гарантія розпочне діяти після закінчення гарантії від продавця, яка також повинна бути не менше одного року. Наявність розрахункового документа (товарного чека) про покупку основного товару — обов'язкова. При невиконанні цих умов, наприклад: офіційний термін гарантії менш одного року, або виріб не має серійного номера, або розрахунковий документ не надано продавцем основного товару і т.п., тоді клієнт не зможе активувати послугу і скористатися сервісом, в такому випадку йому будуть повернуті гроші. Повернення відбувається за звичайною процедурою протягом 14 днів з дня покупки — покупець звертається до продавця послуги на гарячу лінію згідно з інструкцією.