Додаткові послуги та сервіси до товарів

Опубліковано : 16.07.2020

На сайті ROZETKA покупець може придбати разом з товаром додаткові сервісні та інсталяційні послуги, продавцями яких можуть бути як сама ROZETKA, так і сторонні продавці. Перелік можливих послуг знаходиться в категорії «Послуги та сервіси» і включає:

  1. Сервісне гарантійне та не гарантійне обслуговування товарів.
  2. Підключення, налаштування, монтаж і т.п.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» виробник виконує гарантійні зобов'язання протягом зазначеного ним терміну. Якщо з якихось причин виробник не надає гарантійне обслуговування в Україні, то відповідні зобов'язання перед покупцем несе продавець. Гарантійний термін повинен бути вказаний в супровідних документах і в картці товару.

Через те, що додаткові послуги мають попит серед покупців, на сайті в картках ваших товарів може бути розміщена пропозиція купити різні види сервісів: додаткова гарантія на 1-2 роки після офіційної гарантії виробника, гарантія 1 рік з дня придбання, страхування від не гарантійних випадків, монтаж/демонтаж, встановлення, налаштування і т.п.

Якщо покупець разом з вашим товаром вирішив придбати одну з послуг, значить, покупець дійсно зацікавлений в покупці вашого товару. Ми рекомендуємо вам також пропонувати покупцям покупку сервісів. Повну підтримку покупця здійснює постачальник послуг, чиї контакти вказані в сертифікаті.

Зверніть увагу, спеціально для товарів без офіційної гарантії виробника існує пакет «Гарантія від Support.ua», який діє з дня покупки та поширюється на товарні групи:

  • цифрова техніка;
  • комп'ютерна техніка;
  • аудіо та відео техніка, навушники дорожче 1000 грн;
  • дрібна побутова техніка;
  • фітнес-браслети;
  • смарт-годинник дорожче 4000 грн.

Щоб підключити/прибрати гарантію від Support.ua на сторінці вашого товару, напишіть вашому менеджеру, використовуючи форму зворотного зв'язку.

Як працює сервіс від Support.ua

Для активації сертифіката, протягом 14 днів після покупки, покупцеві потрібно зареєструвати сертифікат і виріб на сайті Support.ua, дотримуючись двох умов:

  • товар повинен мати серійний номер (IMEI);
  • товар повинен бути новим.

У разі виходу товару з ладу, покупець повинен звертатися в підтримку Support.ua за номерами в інструкції до сертифіката. Залежно від умов, що діють для даного сервісу, він може розраховувати на ремонт/заміну/списання, для чого товар повинен бути відправлений в сервісний центр Support.ua.

Купівля-продаж сертифікатів

  1. Сертифікат на різні типи послуг покупець купує самостійно через кошик на сайті. Для електронних сертифікатів доступна оплата карткою на сайті та отримання 12-тизначного номера на e-mail покупця. Для сертифікатів продавця ROZETKA — оплата готівкою і доставка за адресою.
  2. Сертифікат на річну гарантію з дня покупки (якщо немає офіційної гарантії виробника) покупець купує також через кошик на сайті або ви можете вкладати його безкоштовно разом з товаром в замовлення, або продавати сертифікат окремою позицією. В такому випадку ви можете заздалегідь придбати через продавця ROZETKA необхідну кількість сертифікатів. Запит на покупку потрібно відправити вашому менеджеру.