Управління статусами здійснюється з форми відкритого замовлення, за допомогою функції «Змінити статус замовлення».

Нові замовлення відображаються в розділі особистого кабінету «Замовлення» → «В обробці» до моменту виконання або скасування. У процесі виконання замовлення ви повинні встановлювати йому відповідні статуси.
Кожен статус виділений своїм кольором:

Замовленням що надійшли від покупців присвоюється статус «Новий» за замовчуванням, далі вам необхідно змінити статус на «Обробляється менеджером».
Статус «Обробляється менеджером» означає, що замовлення прийнято в роботу. Зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення та уточнення деталей по оплаті й доставці товару. Редагування товарів в замовленні можливе тільки в цьому статусі.
Якщо дані по замовленню підтверджені, встановіть:
- Дані підтверджені. Чекає відправки — встановлюється після узгодження з клієнтом деталей по замовленню. У цьому статусі замовлення комплектується, очікує передоплати або готується до відправки;
- Передано в службу доставки — встановлюється після передачі замовлення в службу доставки;
- Доставляється — встановлюється після передачі товару кур'єру вашого магазину;
- Посилка отримана — після отримання замовлення покупцем.
Якщо покупець не виходить на зв'язок, встановіть:
- Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися 1-й раз);
- Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися 2-й раз);
- Скасувати. Не вдалося зв'язатися з покупцем.
При скасуванні замовлення, вам необхідно обов'язково вказати причину його скасування.
Причини скасування замовлень повинні відповідати статусам, тому в системі заданий основний набір варіантів для неуспішно завершених замовлень:
- Відміна. Не влаштовують термін доставки;
- Відміна. Не влаштовує вартість доставки;
- Відміна. Не влаштовує перевізник, спосіб доставки;
- Відміна. Не влаштовує оплата;
- Відміна. Клієнт бажає безготівкову оплату. Продавець не має такої можливості;
- Відміна. Не влаштовує передоплата;
- Відміна. Не влаштовує якість товару;
- Відміна. Не підійшли характеристики товару (колір, розмір);
- Немає в наявності;
- Брак;
- Відміна. Некоректна ціна на сайті;
- Некоректні контактні дані;
- Відміна. Клієнт передумав;
- Відміна. Купив на іншому сайті;
- Відміна. Не влаштовує розгрупування замовлення;
- Не забрав посилку.
Обов'язково зв'яжіться з покупцем в телефонному режимі при встановленні статусів:
- Відміна. Некоректна ціна на сайті;
- Брак;
- Немає в наявності.
Встановлювати статус скасування без повідомлення покупця — неприпустимо. Поясніть причину скасування замовлення, обговоріть з клієнтом терміни надходження необхідного йому товару або запропонуйте альтернативу.
Кінцеві статуси замовлень (успішні та неуспішні) не підлягають зміні. За необхідності повернути скасоване замовлення в роботу, його можна продублювати. Якщо протягом 45 днів замовленню не буде встановлено актуальний статус, він автоматично зміниться на «Отримано».