Статуси замовлення

Опубліковано : 24.06.2020

Управління статусами здійснюється з форми відкритого замовлення, за допомогою функції «Змінити статус замовлення».

Нові замовлення відображаються в розділі особистого кабінету «Замовлення» → «В обробці» до моменту виконання або скасування. У процесі виконання замовлення ви повинні встановлювати йому відповідні статуси.

Кожен статус виділений своїм кольором:

Замовленням що надійшли від покупців присвоюється статус «Новий» за замовчуванням, далі вам необхідно змінити статус на «Обробляється менеджером».

Статус «Обробляється менеджером» означає, що замовлення прийнято в роботу. Зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення та уточнення деталей по оплаті й доставці товару. Редагування товарів в замовленні можливе тільки в цьому статусі.

Якщо дані по замовленню підтверджені, встановіть:

  1. Дані підтверджені. Чекає відправки — встановлюється після узгодження з клієнтом деталей по замовленню. У цьому статусі замовлення комплектується, очікує передоплати або готується до відправки;
  2. Передано в службу доставки — встановлюється після передачі замовлення в службу доставки;
  3. Доставляється — встановлюється після передачі товару кур'єру вашого магазину;
  4. Посилка отримана — після отримання замовлення покупцем.

Якщо покупець не виходить на зв'язок, встановіть:

  1. Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися 1й раз);
  2. Обробляється менеджером (Не вдалося зв'язатися 2й раз);
  3. Скасувати. Не вдалося зв'язатися з покупцем.

При скасуванні замовлення, вам необхідно обов'язково вказати причину його скасування.

Причини скасування замовлень повинні відповідати статусам, тому в системі заданий основний набір варіантів для неуспішно завершених замовлень:

  • Відміна. Не влаштовують термін доставки;
  • Відміна. Не влаштовує вартість доставки;
  • Відміна. Не влаштовує перевізник, спосіб доставки;
  • Відміна. Не влаштовує оплата;
  • Відміна. Клієнт бажає безготівкову оплату. Продавець не має такої можливості;
  • Відміна. Не влаштовує передоплата;
  • Відміна. Не влаштовує якість товару;
  • Відміна. Не підійшли характеристики товару (колір, розмір);
  • Немає в наявності;
  • Брак;
  • Відміна. Некоректна ціна на сайті;
  • Некоректні контактні дані;
  • Відміна. Клієнт передумав;
  • Відміна. Купив на іншому сайті;
  • Відміна. Не влаштовує розгрупування замовлення;
  • Не забрав посилку.

Обов'язково зв'яжіться з покупцем в телефонному режимі при встановленні статусів:

  1. Відміна. Некоректна ціна на сайті;
  2. Брак;
  3. Немає в наявності.

Встановлювати статус скасування без повідомлення покупця — неприпустимо. Поясніть причину скасування замовлення, обговоріть з клієнтом терміни надходження необхідного йому товару або запропонуйте альтернативу.

Кінцеві статуси замовлень (успішні та неуспішні) не підлягають зміні. За необхідності повернути скасоване замовлення в роботу, його можна продублювати. Якщо протягом 45 днів замовленню не буде встановлено актуальний статус, він автоматично зміниться на «Отримано».