Опрацювання замовлення з доставкою в пункт видачі ROZETKA

Останнє оновлення : 04.07.2022

В замовленні, де покупець обрав спосіб доставки в точку видачі ROZETKA, у полі «Доставка» буде вказано «Власна служба доставки» з адресою точки самовивозу. Для такого замовлення продавцю потрібно створити відправлення (ТТН) в модулі «Видача в ROZETKA».

Доставка в точки видачі ROZETKA не передбачає отримання продавцем часткової передоплати від покупців та часткового викупу замовлення. Покупець може оплатити замовлення онлайн на сайті або готівкою/картою у пункті видачі ROZETKA.

Процес опрацювання замовлення

  1. Зв’яжіться з покупцем для підтвердження замовлення;
  2. Створіть відправлення (ТТН) в модулі «Видача в ROZETKA»;
  3. Запакуйте та промаркуйте відправлення;
  4. Доставте відправлення у пункт видачі зі списку.

При онлайн оплаті замовлення, ТТН для відправлення можна створити лише після оплати замовлення покупцем. Якщо покупець відмовиться від замовлення в пункті видачі, воно повернеться на пункт приймання, звідки продавцю потрібно буде його забрати.

Створення відправлення у пункт видачі ROZETKA

  1. У модулі «Видача в ROZETKA» перейдіть у вкладку «Створення ТТН»;
  2. Заповніть необхідні дані;
  3. Вкажіть габарити відправлення;
  4. Оберіть номер замовлення для якого створюється ТТН;
  5. Натисніть на кнопку «Створити ТТН».

ТТН створюється лише для замовлень у статусі «Данні підтвердженні. Очікує на відправку».

Пакування та маркування

Потрібно надрукувати попередньо створену для відправлення ТТН, та промаркувати відправлення. Товар має бути запакований та промаркований згідно з правилами пакування та маркування відправлень.

При маркуванні відправлень не заклеюйте скотчем нижній штрихкод ТТН, це може призвести до помилок при опрацюванні відправлення у пункті приймання та при подальших етапах доставки замовлення покупцеві.

Доставка відправлення в пункт видачі ROZETKA.

Запаковане та промарковане замовлення необхідно доставити у пункт видачі (він же пункт приймання товару від продавця). Наразі відправлення приймаються лише у м. Київ та передмісті.

Перелік пунктів видачі, де приймають товари продавців маркетплейсу
Графік роботи пунктів видачі

Сервісні звернення та повернення товару

Доставка у пункти видачі ROZETKA не передбачає отримання звернень від покупців стосовно обміну та повернення товару. Продавець взаємодіє безпосередньо з покупцем у випадках обміну/повернення товару чи гарантійного обслуговування.

Чи була інформація корисною?