Продаж продуктів харчування та БАДів

Останнє оновлення : 21.07.2023

Для реалізації на маркетплейсі харчових продуктів чи біологічно активних добавок (БАДів), продавцю необхідно підготувати та надати менеджеру заповнену таблицю та кольорові фото/скан копії наступних документів:

Для харчових продуктів:

  1. Сертифікат системи ISO 22000: 2005 HACCP.

    Якщо сертифікат виданий юридичній особі / ФОП, які укладають договір з ROZETKA, то інші документи не потрібні.
  2. Документ про реєстрацію потужності в Держпродспоживслужбі.
    Підприємства без експлуатаційного дозволу, які займаються виробництвом, зберіганням і обігом харчових продуктів зобов'язані пройти реєстрацію потужностей в Держпродспоживслужбі.
  3. Експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби.

    Особи, які займаються виробництвом, зберіганням, транспортуванням і введенням в обіг продуктів тваринного походження зобов'язані мати експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби.

Для БАДів:

  1. Сертифікат системи ISO 22000: 2005 HACCP.
    Якщо сертифікат виданий юридичній особі / ФОП, які укладають договір з ROZETKA, то інші документи не потрібні.

Якщо у вас немає сертифіката, знадобляться:

  • документ про реєстрацію потужності в Держпродспоживслужбі — для БАДів, у складі яких присутні компоненти рослинного походження;
  • експлуатаційний дозвіл від Держпродспоживслужби — для БАДів, у складі яких присутні компоненти тваринного походження;
  • сертифікати якості на продукцію.

Необхідно надати всі сторінки зазначених документів і додатків до них. Не приймаються документи, в яких затерті номери, дати або інформація про виробника.

Запитувані документи необхідні відповідно до чинного закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів».

Чи була інформація корисною?