Останнє оновлення: 07.10.2025

    ROZETKA Маркетплейс запрошує вас приєднатися до тисяч успішних продавців та отримати доступ до десятків мільйонів відвідувачів нашого сайту. Ми — одні з найбільших рекламодавців в Україні, що дозволяє нам впевнено сказати: «Ваші товари побачать мільйони!»

    Кого ми бачимо нашими партнерами

    Роздрібні онлайн магазини, дистриб'юторів, виробників, імпортерів та підприємців, які орієнтованих на збільшення продажів та розширення бізнесу.

    Як працює ROZETKA Маркетплейс

    Розміщуєте товари
    Надайте прайс-лист ваших товарів. Підготуйте детальну інформацію про товар, підтримуйте актуальний асортимент та конкурентні ціни — і відвідувачі сайту купуватимуть ваші товари.

    Виконуєте замовлення
    Самостійно обробляйте отримані замовлення, зв'язуєтесь з покупцями та встановлюйте статус виконання замовлення. Робіть це швидко та якісно, ​​щоб отримувати позитивні відгуки та підвищувати рівень довіри до свого магазину, або використовуйте послуги фулфілменту, щоб відчути усі переваги логістики від ROZETKA.

    Отримуєте оплату
    Покупець оплачує замовлення безпосередньо вам: готівкою, на картку, на розрахунковий рахунок або іншими зручними способами. Пропонуйте різні способи оплати та доставки, щоб задовольнити потреби більшості покупців та отримувати ще більше замовлень.

    Оплачуєте комісію
    Комісія утримується лише за успішно виконані замовлення, її розмір залежить від категорії товару. Ознайомитися з актуальними тарифами ви можете у нашого менеджера після заповнення реєстраційної форми.

    Вартість розміщення на ROZETKA Маркетплейс

    Плата за доступ до платформи (абонплата) становить 120 грн (з ПДВ) та не стягується, якщо протягом місяця продавець не користувався жодною з послуг маркетплейсу (не було жодних операцій з балансу).

    До чого потрібно бути готовим

    Рекомендуємо ознайомитися з деякими умовами, до яких майбутній продавець маркетплейсу має бути готовий:

    • створити прайс-лист товарів з актуальною наявністю, цінами та регулярним оновленням даних;
    • надавати правдиву інформацію про товари;
    • мати електронний кваліфікаційний підпис (КЕП/ЕЦП) для користування електронним документообігом;
    • оперативно опрацьовувати нові замовлення та надавати покупцям консультацію щодо товарів асортименту вашого магазину;
    • надавати різні способи оплати та доставки;
    • виконувати замовлення швидко та якісно, ​​з дотриманням законодавчих норм та наших правил роботи з замовленнями.

    Керувати магазином та опрацьовувати замовлення ви можете в кабінеті продавця (web версія), мобільному застосунку для Android ↗ або iOS ↗, а також є можливість налаштувати обмін даними з вашою системою за допомогою інструментів API.

    < Початок роботи
    Чи була інформація корисною?