Знайомство з ROZETKA Маркетплейс

Останнє оновлення : 21.06.2023

ROZETKA Маркетплейс запрошує вас приєднатися до тисяч успішних продавців та отримати доступ до десятків мільйонів відвідувачів нашого сайту. Ми — одні з найбільших рекламодавців в Україні, що дозволяє нам впевнено сказати: «Ваші товари побачать мільйони!»

Кого ми бачимо нашими партнерами

Роздрібні онлайн магазини, дистриб'юторів, виробників, імпортерів та підприємців, які орієнтованих на збільшення продажів та розширення бізнесу.

Як працює ROZETKA Маркетплейс

Розміщуєте товари
Надайте прайс-лист ваших товарів. Підготуйте детальну інформацію про товар, підтримуйте актуальний асортимент та конкурентні ціни — і відвідувачі сайту купуватимуть ваші товари.

Виконуєте замовлення
Самостійно обробляйте отримані замовлення, зв'язуєтесь з покупцями та встановлюйте статус виконання замовлення. Робіть це швидко та якісно, ​​щоб отримувати позитивні відгуки та підвищувати рейтинг довіри до свого магазину, або використовуйте послуги фулфілменту, щоб відчути усі переваги логістики від ROZETKA.

Отримуєте оплату

Покупець оплачує замовлення безпосередньо вам: готівкою, на картку, на розрахунковий рахунок та іншими зручними способами. Пропонуйте різні способи оплати та доставки, щоб задовольнити потреби більшості споживачів та отримувати ще більше замовлень.

Оплачуєте комісію
Комісія утримується лише за успішно виконані замовлення, в міру їх виконання.

Вартість розміщення на ROZETKA Маркетплейс

Щомісячна плата за послуги доступу до платформи становить 120 грн, лише якщо у вас були успішно виконані замовлення за місяць. Розмір комісії залежить від категорії товару, ознайомитись з актуальними тарифами ви можете у нашого менеджера після оформлення заявки на співпрацю.

До чого потрібно бути готовим

Рекомендуємо ознайомитися з деякими умовами, до яких майбутній продавець маркетплейсу має бути готовий:

  • створити прайс-лист товарів з актуальною наявністю, цінами та регулярним оновленням даних;
  • надавати правдиву інформацію про товари;
  • мати електронний кваліфікаційний підпис (КЕП/ЕЦП) для користування електронним документообігом;
  • оперативно зв'язуватися при надходженні нових замовлень та надавати покупцям консультацію щодо товарів асортименту вашого магазину;
  • надавати покупцям різні способи оплати та доставки;
  • виконувати замовлення швидко та якісно, ​​з дотриманням законодавчих норм та наших правил роботи з замовленнями.

Керувати магазином та опрацьовувати замовлення ви можете в кабінеті продавця (web версія), мобільному застосунку для Android чи iOS, а також є можливість налаштувати обмін даними з вашою системою за допомогою API.

Чи була інформація корисною?