Знайомство з ROZETKA Маркетплейс

Опубліковано : 30.07.2020

ROZETKA Маркетплейс запрошує вас приєднатися до тисяч успішних продавців і отримати доступ до десятків мільйонів відвідувачів в місяць. Ми один з найбільших рекламодавців в Україні, що з упевненістю дозволяє нам сказати — ваші товари побачать мільйони.

Кого ми бачимо нашими партнерами

Онлайн і роздрібні магазини, дистриб'юторів, виробників, імпортерів, підприємців, орієнтованих на розширення бізнесу.

Як працює ROZETKA Маркетплейс:

Ви розміщуєте товари
Надайте прайс-лист з вашими товарами. Підтримуйте асортимент, якісний опис товарів, конкурентні ціни — і відвідувачі сайту будуть купувати ваші товари.

Ви виконуєте замовлення
Обробляйте отримані замовлення з особистого кабінету, спілкуйтеся з покупцями, встановлюйте статуси виконання замовлень. Робіть це оперативно і якісно, щоб отримувати позитивний зворотний зв'язок і підвищувати рівень довіри до свого магазину.

Ви отримуєте оплату
Оплату за товари ви отримуєте готівкою, на картку, на розрахунковий рахунок та іншими зручними способами. Пропонуйте різні способи оплати за товар, щоб задовольнити потреби більшості споживачів.

Сплачуєте комісію лише за успішну угоду
Комісія стягується за виконані замовлення згідно з тарифами, зазначеними в договорі. З розмірами комісії ви зможете ознайомитися після подачі заявки на співпрацю.

Вартість розміщення на ROZETKA Маркетплейс

Щомісячна абонплата за послуги платформи становить 100 грн. Комісія за успішні замовлення стягується з вашого балансу по мірі їх виконання.

До чого потрібно бути готовим

Ми рекомендуємо ознайомитися з рядом умов, до яких майбутній продавець платформи має бути готовий перед початком співпраці:

  • отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) для роботи з електронним документообігом;
  • створити прайс-лист з цінами, актуальною наявністю і регулярним оновленням даних;
  • надавати правдиву інформацію про товари;
  • оперативно зв'язуватися при надходженні нових замовлень і надавати покупцям консультацію стосовно товарів з вашого асортименту;
  • виконувати замовлення швидко і якісно, з дотриманням законодавчих норм і наших правил обслуговування клієнтів;
  • пропонувати різні способи оплати за товари.

Керування вашим магазином відбувається з особистого кабінету,  а також доступний мобільний додаток продавця і можливість налаштувати обмін даними з вашою обліковою системою по API.