Вимоги до оформлення товарів в категорії «Одяг, взуття та аксесуари»

Останнє оновлення : 06.02.2024

Для розміщення на маркетплейсі товарів в категоріях «Одяг, взуття та аксесуари», інформацію про товари слід оформляти дотримуючись загальних вимог до контенту та враховувати особливості, які є в цих категоріях та описані нижче. Рекомендуємо орієнтуватися на аналогічні товари продавця ROZETKA, звертати увагу на особливості товару, які ми враховуємо визначаючи категорію (штани чи капрі) або тип товару (кюлоти, кльош або карго), та дотримуватися такої ж структури оформлення.

Особливості оформлення контенту для одягу та взуття

Покупцеві важливо отримати повну інформацію про товар, щоб визначитися з вибором. Вказуйте товарам характеристики, які дозволять більше дізнатися про ваш товар, точніше визначити ключові параметри, для його купівлі. Особливу увагу варто приділити зазначенню наступної інформації:

  • Розмір
  • Колір
  • Матеріал

1. Розмір

Вкажіть розмір в назві товару та характеристиках, а також додайте таблицю розмірів для вашого бренду. Інформацію про розмір ще можна вказати в текстовому описі та на останньому зображенні товару. Додатково варто надати уточнювальну інформацію (заміри виробу, довжину устілки тощо) або вказати особливості моделі (наприклад, модель маломірить/великомірить) — це дозволить покупцеві швидко зорієнтуватися підходить йому даний виріб чи ні.

При вказанні розміру враховуйте, що для різних категорій товарів існують різні параметри відображення розміру:

  • для дитячого одягу — вік, зріст;
  • для дорослого одягу і взуття — числове, буквене значення;
  • для аксесуарів — значення довжини, ширини, висоти;
  • для позначення універсального розміру (пояс, шарф) — one size.

Зверніть увагу! Сумки та рюкзаки не додаються на сайт без зазначення розмірів виробу.

2. Колір

Вкажіть колір в назві товару та характеристиках. Значення кольору має давати покупцеві чітке уявлення про товар. Використовуйте стандартну і зрозумілу покупцеві назву кольору. Якщо товар має кілька кольорів, вкажіть основний (переважний) колір товару і не більше двох додаткових. Наприклад,

  • якщо товар чорно-червоні кросівки, вказуйте в характеристиці «Колір» — Чорний; Червоний
  • якщо товар чорно-червоні кросівки з синім носком, вказуйте в характеристиці «Колір» — Чорний; Червоний; Синій;

Значення кольору «Різнобарвний» вказуйте позиціям, для яких складно визначити основний колір.

Якщо ваш товар представлений в декількох варіантах кольору чи розміру, для кожного з них створіть окрему товарну позицію в прайс-листі.

3. Матеріал

Вкажіть матеріал в характеристиках, щоб покупці могли обрати його значення у фільтрах пошуку в категорії. Якщо товар виготовлений з декількох матеріалів, першим потрібно вказати основний, а потім додаткові матеріали. В тестовому описі товару можете більш детально описати матеріали, з яких виготовлений товар, а також вказати особливості експлуатації та рекомендації по догляду.

У джинсових виробах (джинси, шорти, сорочки тощо) незалежно від складу тканини у відсотковому співвідношенні, в характеристиці «Матеріал» вказуйте «Джинс».

4. Характеристика «Особливості»

Використовуйте параметр «Особливості», якщо потрібно вказати тип фігури, для якої пошитий предмет одягу, особливості крою, повноту взуття та інші відмінності конкретно цієї моделі, наприклад: одяг великих розмірів; одяг для вагітних; для годуючих мам; утеплені; велика повнота (для взуття) тощо.

5. Характеристика «Категорія»

Розміщуючи товари в категорії сумки та аксесуари, окрім параметрів «Розмір», «Колір» і «Матеріал», обов'язково вкажіть параметр «Категорія» (для кого): для жінок, для чоловіків, для хлопчиків, для дівчаток.

Особливості додавання фотографій

Використовуйте фотографії товарів з високою роздільною здатністю та можливістю масштабування в різних ракурсах для перегляду дрібних деталей, фактури тканини чи швів, та дотримуйтесь наступних рекомендацій:

Для предметів одягу «Верх» (топи, майки, футболки, кофти, светри, толстовки тощо)

  • головне фото — кадр по стегна на моделі;
  • подальший порядок фото — вид ззаду на моделі / повний вигляд / детальний кадр (можна декілька) / кадр на моделі в повний зріст (можна декілька) / предметні фото (спереду, ззаду, деталі);
  • якщо немає фото на моделі — допускаються предметні фото.

Для предметів одягу «Низ» (шорти, джинси, спідниці)

  • головне фото — кадр на моделі по пояс, щоб було видно лінію посадки;
  • подальший порядок фото — вид ззаду на моделі / повний вигляд / детальний кадр (можна декілька) / кадр на моделі в повний зріст (можна декілька) / предметні фото (спереду, ззаду, деталі);
  • якщо немає фото на моделі — допускаються предметні фото.

Предмети одягу, які можуть бути цілісним образом (сукні, костюми, комбінезони, напівкомбінезони, пальто)

  • головне фото — кадр на моделі в повний зріст;
  • подальший порядок фото — вид ззаду на моделі / детальний кадр (можна декілька) / предметні фото (спереду, ззаду, деталі);
  • якщо немає фото на моделі — допускаються предметні фото.

Дитячий одяг

  • головне фото — предметне, вид спереду;
  • подальший порядок фото — вид ззаду / детальний кадр (можна декілька) / кадр на моделі (можна декілька);
  • якщо немає предметних фото — допускається серія фото на моделі (вид спереду, вид ззаду, детальний кадр).

Взуття

  • головне фото — предметне, вид збоку (зовнішня сторона повернута носком вправо);
  • подальший порядок фото — кадр фото на нозі (можна декілька) / ракурс — пара взуття / вид збоку (внутрішня сторона носком вліво) / вид ззаду / вид зверху / вид підошви / детальний кадр (можна декілька).

Сумки та аксесуари

  • головне фото — предметне, вид спереду;
  • подальший порядок фото — вид ззаду / детальний кадр (можна декілька) / кадр на моделі (можна декілька);
  • для рюкзаків — останній кадр на силуеті. Якщо є кадр на моделі, то кадр на силуеті не потрібно.

Еротична білизна

  • головне фото — предметне фото, вид спереду;
  • подальший порядок фото — предметні фото (спереду, ззаду, деталі);
  • якщо крізь одяг видно інтимні місця — інтимні місця мають бути розмиті
    , прикриті руками
    , мають бути накладки під білизною
    , альтернативний варіант
    .
  • забороняється зображення повністю оголених людей (навіть якщо груди чи статеві органи прикриті або замальовані), сексуальних позицій, неприкритих сосків, статевих органів та використання зірок/бліків, щоб приховати інтимні місця.

Близькі за темою

Вимоги до оформлення інформації про товари

Чи була інформація корисною?