Оновлення в травні 2023

Оновлення в травні 2023

Останнє оновлення : 22.05.2023

Зміна відображення рейтингу продавця

Відтепер на сторінці товару відображається рейтинг продавця за останні 6 місяців, а не за весь час. Якщо даних для формування рейтингу за останні 6 місяців недостатньо, тоді буде відображено рейтинг за весь час. 

На сторінці продавця, як і раніше, можна побачити рейтинг за 30 днів | 6 місяців | за весь час.

Детальніше про рейтинг продавця


Зміна статусів замовлень

З 15.05 відбулися деякі зміни зі статусами замовлень, ознайомитися з якими ви можете нижче:

Змінено назви статусів:

  • Посилку отримано → Замовлення виконано
  • Не забрано посилку → Не прийшов за замовленням
  • Відмова від товару → Відмова при отриманні
  • Скасування. Не вдалося зв'язатися з покупцем → Не вдалося зв'язатися
  • Повернення → Замовлення повернено
  • Скасування. Не влаштовує товар → Товар не підходить за характеристиками
  • Некоректні контактні дані → Неправильні контактні дані
  • Скасування. Некоректна ціна на сайті → Ціна змінилася
  • Скасування. Замовлення відновлено → Скасування. Створено дублююче замовлення
  • Скасування. Не влаштовує передоплата → Передоплата не влаштовує
  • Скасування. Не влаштовує якість товару → Не влаштовує товар
  • Скасування. Замовлення не сплачено → Клієнт не оплатив
  • Скасування. Кредит не оформлений → У кредиті відмовлено
  • Скасування. Клієнт передумав → Клієнт передумав
  • Скасування. Дубль замовлення → Неактуальне/повторне замовлення

Видалено статуси:

  • Відправлення протерміновано
  • Скасування. Не влаштовує розгрупування замовлення (обирайте статус «Клієнт передумав»)
  • Скасування. Не підійшли характеристики товару (колір, розмір) (обирайте статус «Товар не підходить за характеристиками»)
  • Скасування. Придбав на іншому сайті (обирайте статус відповідно до причини: не влаштовує оплата, доставка тощо)

Згруповано статуси:

  • «Скасування. Не влаштовує перевізник, спосіб доставки», «Скасування. Не влаштовує термін доставки» та «Скасування. Не влаштовує вартість доставки» → «Умови доставки не влаштовують».
  • «Скасування. Клієнт хоче безготівкову оплату. У продавця немає такої можливості» та «Скасування. Не влаштовує оплата» → «Не влаштовують умови оплати».

Додано нові статуси:

  • Очікується повернення товару
  • Виконано. Минув термін обробки
  • Втрачена перевізником

Детальніше про статуси замовлення


Видача чека при «передплаті на карту продавця»

Щоб фіскалізувати чек для замовлення зі способом оплати «Передплата на картку продавця» відтепер потрібно обрати фактичний спосіб оплати за замовлення: «Оплата готівкою», «Безготівковий розрахунок» або «Оплата на картку».

Детальніше про ПРРО та видачу чеків для замовлення


Чи була інформація корисною?