Додаткова гарантія та послуги до товарів

Останнє оновлення : 25.01.2022

На сайті ROZETKA покупець може придбати разом з товаром додаткові сервісні та інсталяційні послуги, продавцями яких виступає ROZETKA або інші продавці. Перелік доступних послуг знаходиться в категорії "Послуги та сервіси" і включає:

  1. Установка і монтаж кондиціонерів, пральних машин, витяжок і т.д..
  2. Ремонт гаджета.
  3. Додаткова гарантія та обмін гаджета, іграшки, повернення б/у.
  4. Дистанційні налаштування, захист від пошкоджень, захист дисплея.

На сторінки товарів пропозицію додаткових послуг ROZETKA додає самостійно. Продавець товару, для якого була прив'язана послуга не несе ніяких додаткових зобов'язань. 

Якщо покупець цікавиться у вас, як продавця товару, послугою, повідомте йому, що даний сервіс може бути корисним протягом експлуатації товару, але надається іншим продавцем. З описом послуги можна ознайомитися на сайті за посиланням на сторінці товару. Консультацію надає менеджер продавця послуг, який зв'язується після оформлення замовлення.

Покупець може придбати послугу окремо або разом з товаром. В такому випадку, у клієнта буде два окремих замовлення: один для продавця товару, другий — для продавця послуги. Обробка замовлень відбувається паралельно.

Обслуговування, технічну підтримку, фінансову відповідальність, зокрема відшкодування коштів в рамках послуг «Охорона, відміна», «Обмін гаджета», захист в негарантійних випадках т.п., надає продавець послуги.

Додаткова гарантія

Дана послуга дозволяє продовжити гарантію після закінчення гарантії від виробника.

Сервісом продовженої гарантії можна скористатися для безкоштовного і багаторазового ремонту техніки, якщо вона зламається після того, як закінчилася гарантія від виробника. Якщо ремонт буде неможливим, покупець отримує компенсацію повної вартості техніки сертифікатами магазину ROZETKA.

Додаткова гарантія являє собою фізичний (продавець ROZETKA) або електронний сертифікат (інші продавці), який можна купити через кошик, оплатити на сайті карткою та отримати номер з інструкцією на електронну пошту. Придбати додаткову гарантію покупець може одночасно з товаром або протягом 30 днів з дня покупки основного товару. Після придбання з покупцем зв'язується менеджер продавця гарантії та допомагає активувати послугу, для чого клієнтові треба буде за інструкцією заповнити дані про покупку: товар, серійний номер (IMEI), дата придбання, термін офіційної гарантії (повинен бути не менше одного року) і т.п. Наприклад, якщо основна гарантія від виробника два роки, то додаткова «+1 рік» буде діяти ще й на третій рік. Якщо офіційної гарантії від виробника немає, але при цьому товар належить до групи товарів, які за законодавством мають мати гарантійний термін обслуговування, то гарантію надає продавець товару. Додаткова гарантія розпочне діяти після закінчення гарантії від продавця, яка також повинна бути не менше одного року. Наявність розрахункового документа (товарного чека) про покупку основного товару — обов'язкова. При невиконанні цих умов, наприклад: офіційний термін гарантії менш одного року, або виріб не має серійного номера, або розрахунковий документ не надано продавцем основного товару і т.п., тоді клієнт не зможе активувати послугу і скористатися сервісом, в такому випадку йому будуть повернуті гроші. Повернення відбувається за звичайною процедурою протягом 14 днів з дня покупки — покупець звертається до продавця послуги на гарячу лінію згідно з інструкцією.

Зверніть увагу! Додаткова гарантія не є заміною звичайної гарантії, яку зобов'язаний надавати виробник (в т.ч. авторизовані сервісні центри) або продавець товару. Гарантійний термін повинен бути зазначений в супровідних документах і в параметрах товару.

Захист від пошкоджень

Безкоштовний ремонт пристрою при негарантійних випадках (механічні пошкодження, розбиття, пошкодження від впливу рідини). А якщо ремонт неможливий або недоцільний, покупець отримає сертифікати ROZETKA номінальною вартістю 50% від вартості пристрою.

Обмін іграшки

Покупець може протягом 365 днів обміняти іграшку на сертифікати магазину ROZETKA вартістю 100% від її ціни, за умови, що іграшка має бути належної якості, без механічних пошкоджень, в товарному вигляді та в повній комплектації. Допускаються сліди використання іграшки та відсутність пакування.

Обмін гаджета

Покупець зможе протягом року обміняти пристрій на сертифікати магазину ROZETKA вартістю 75% від його ціни.

Охорона відміна

Покупець може протягом 45 днів обміняти пристрій на сертифікати магазину ROZETKA вартістю 100% від ціни пристрою.

Часті запитання:

  1. Чому в одній категорії для одних товарах пропонується послуга, а для інших ні?

Залежить від послуги. Якщо в умовах надання послуги є ціновий діапазон для товару (приклад), то в цьому випадку у товарів, які не підходять за ціною, послуга не буде пропонуватися.


  1. Чи можна прибрати послугу зі сторінки товару?

Прибрати послугу можна у випадках, коли це приносить збитки продавцю товару, продавець готовий самостійно надавати послуги до своїх товарів або якщо ви вважаєте що послуга не відповідає вашому товару (наприклад, установка столів прив'язана до комп'ютерів). Для цього напишіть звернення з проханням прибрати послугу, тема: Робота з товарами, прайс-лист → Додавання / оновлення інформації в товарах.

Чи була інформація корисною?