Проблеми із замовленням — це зворотний зв'язок від покупців про недоліки при виконанні замовлення продавцем маркетплейсу, наприклад: продавець довго не виходив на зв'язок, замовленого товару немає тощо.
Покупці можуть надати зворотний зв'язок залишивши відгук на сайті, зателефонувавши в кол-центр, написавши письмове звернення до компанії ROZETKA або опублікувавши пост на публічних ресурсах чи в соціальних мережах. На підставі таких звернень у замовленні фіксуються відповідні проблеми.
Побачити замовлення, в яких покупці вказали про наявність проблеми, ви можете у розділі замовлень за фільтром «Проблеми із замовленням».
Відкривши замовлення, внизу відображається блок «Проблеми із замовленням», де показані недоліки, іноді їх може бути зафіксовано декілька, наприклад: «Вимагають передоплату, а
інформація на сайті відсутня», «Товар не надіслали у зазначені терміни», «Товар бракований».
У таблиці нижче вказані можливі проблеми із замовленням та рекомендації, як їх усунути чи уникнути в
майбутньому.
Проблема з замовленням |
Рекомендації |
Неактуальна наявність на момент замовлення |
|
Товар не відправили в обумовлені терміни |
|
Довго (зовсім) не дзвонять після оформлення замовлення Довго (зовсім) не дзвонять після отримання звернення Не повідомили про скасування замовлення |
|
Неправильний статус замовлення Немає ТТН в замовленні |
|
Вимагають передоплату, а інфо на сайті відсутня |
|
Товар бракований / некомплект / зламався протягом гарантії |
|
Інформація про кількість замовлень із проблемами враховується під час розрахунку показників вашого магазину. Розрахунок відбувається, виходячи зі співвідношення кількості замовлень, у яких є скарги, до загальної кількості замовлень. Наприклад, якщо зі 100 замовлень в одному з них було залишено 3 скарги, то розраховується що це 1% замовлень із проблемами, а не 3%. Результат розрахунку відображається у розділі рейтингу та на сторінці продавця.
Показані проблеми із замовленнями — це можливість побачити та виправити слабкі місця у роботі вашого магазину. Використовуйте зауваження покупців як рекомендації щодо покращення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку, ви можете проаналізувати недоліки та зробити все, щоб уникнути їхнього повторення в майбутньому.
Високий відсоток кількості проблем з замовленнями може призвести до блокування магазину.