Проблеми із замовленням

Останнє оновлення : 01.04.2024

Проблеми із замовленням — це зворотний зв'язок від покупців про недоліки при виконанні замовлення, наприклад: продавець довго не виходив на зв'язок, замовленого товару немає в наявності тощо.

Покупці можуть надати зворотний зв'язок залишивши відгук на сайті, зателефонувавши в кол-центр, написавши письмове звернення до компанії ROZETKA або опублікувавши пост на публічних ресурсах чи в соціальних мережах. На підставі таких звернень у замовленні фіксуються відповідні проблеми.

Високий показник скарг в замовленнях може призвести до блокування магазину.

Побачити замовлення, в яких покупці вказали про наявність проблеми, ви можете у розділі «Замовлення» застосувавши фільтр «Проблеми із замовленням».

Відкривши замовлення, внизу відображається блок «Проблеми із замовленням», де показані недоліки.

У таблиці нижче вказані можливі проблеми із замовленням та рекомендації, як їх усунути чи уникнути в майбутньому.

Проблема з замовленням

Рекомендації

Неактуальна наявність на момент замовлення

Товар не відправили в обумовлені терміни

  • обговорюйте з покупцем термін відправлення замовлення, попереджайте про можливі затримки (якщо вам відомо про них) і додатково повідомляйте про відправлення товару;
  • в умовах доставки вказуйте кількість днів, які необхідні для підготовки та відправлення товару (якщо це більше стандартних одного/двох днів);

Довго (зовсім) не дзвонять після оформлення замовлення

Довго (зовсім) не дзвонять після отримання звернення

Не повідомили про скасування замовлення

  • зв'язуйтеся з покупцем у найкоротші терміни після надходження нового замовлення. Це може бути як телефонний дзвінок, так і відповідне повідомлення в SMS / месенджері;
  • зв’яжіться з покупцем та поінформуйте про те, що ви не можете виконати замовлення. Лише змінити статус замовлення недостатньо, повідомте клієнту термін очікування товару або запропонуйте альтернативу;

Неправильний статус замовлення

Немає ТТН в замовленні

  • своєчасно змінюйте статус замовлення у кабінеті продавця;
  • додавайте номер ТТН до замовлення відразу після створення відправлення у перевізника;

Вимагають передоплату, а інформація на сайті відсутня

  • обов'язково вказуйте умови передоплати на сторінці товару;
  • під’єднайте більше способів оплати;
  • якщо у вас часто скасовують замовлення через наявність передоплати, скасуйте передоплату або приберіть такий товар з маркетплейсу;

Товар бракований / некомплект / зламався протягом гарантії

  • зв'яжіться з покупцем для обміну товару (у разі браку) або доставки комплектуючих (у разі некомплекту);
  • спірні питання намагайтеся вирішувати на користь покупця;

Інформація про кількість замовлень з проблемами враховується під час розрахунку показника успішності вашого магазину. Розрахунок відбувається виходячи зі співвідношення кількості замовлень, у яких є скарги, до загальної кількості замовлень. Наприклад, якщо зі 100 замовлень в одному з них було залишено 3 скарги, то рахується що це 1% замовлень із проблемами, а не 3%. Показник наявності скарг у замовленнях відображається в кабінеті продавця в розділі «Відгуки» → «Рейтинг» та на сторінці продавця.

Показані проблеми із замовленнями — це можливість побачити та виправити слабкі місця у вашій роботі. Використовуйте зауваження від покупців як рекомендації щодо покращення вашого сервісу. Завдяки зворотному зв'язку ви можете проаналізувати недоліки та зробити все, щоб це не повторилося в майбутньому.


Близькі за темою

Блокування за низьку якість роботи
Що робити, якщо покупець зробив замовлення на товар, якого вже немає в наявності?

Чи була інформація корисною?