Загальна інформація про способи доставки

Останнє оновлення : 18.03.2024

На маркетплейсі продавець може самостійно опрацьовувати замовлення та здійснювати доставку товарів покупцю або поставити товари на склад ROZETKA, щоб виконанням замовлень займалася ROZETKA. Детальніше про фулфілмент від ROZETKA

Стандартно у товарів продавців маркетплейсу вказані лише два способи доставки — самовивіз з відділень Нової Пошти та доставка кур'єром Нової Пошти, вартість доставки — за тарифами перевізника. Ви можете налаштувати додаткові способи доставки, такі як:

  • доставка в магазини ROZETKA;
  • самовивіз з відділення Укрпошти;
  • самовивіз з відділення Meest ПОШТА;
  • кур’єром Meest ПОШТА;
  • самовивіз з відділення Delivery;
  • самовивіз із вашого магазину;
  • кур’єром вашого магазину.

Щоб під'єднати або прибрати спосіб доставки товару, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати». У зверненні вкажіть що необхідно налаштувати/відключити/змінити та спеціальні умови доставки (якщо такі є).

Зверніть увагу! Способи доставки налаштовуються лише для товарів, які вже додані до асортименту вашого магазину. Якщо ви додали нові товари, потрібно повторно звернутися в службу підтримки, щоб їм також налаштували додаткові способи доставки.

Вартість доставки

Для кожного способу доставки можливо встановити вартість, яка буде відображатись на сторінці товару та у кошику покупця:

  • вартість «за тарифами перевізника» (встановлена стандартно) — означає, що покупець платить за доставку під час отримання посилки, її вартість розраховує компанія перевізник;
  • фіксована вартість доставки — точна вартість у гривнях. В цьому випадку покупець платить за доставку продавцю одночасно з оплатою за товар, а продавець оплачує послуги транспортної компанії при відправленні посилки;
  • безкоштовно — доставка оплачується продавцем.

Якщо вартість доставки залежить від суми замовлення, у зверненні для налаштування способів доставки вкажіть необхідні умови. У такому разі вартість доставки буде відображатись в кошику покупця лише за умови, якщо сума замовлення буде вище встановленої вами суми.

Зверніть увагу! Послуга післяплати не входить у вартість доставки та стягується службами доставки з одержувача окремо. Будь ласка, додатково інформуйте про це покупця під час опрацювання замовлення.

Терміни доставки

На сторінках товарів продавців маркетплейсу може вказуватися орієнтовний термін доставки. Система аналізує попередні відправлення продавця за останні 70 днів, та розраховує середній термін доставки окремо для кожного перевізника (від статусу «Нове замовлення» до «Очікує в пункті самовивозу»).

Якщо даних для аналізу недостатньо, для поштових операторів термін доставки вказуватись не буде. Для доставки у магазини ROZETKA встановлюється термін доставки 5-7 днів або 2-4 дні, якщо відправлення відбувається з м.Київ.

Якщо розрахований термін доставки становить 7 чи більше днів — його не буде відображено. Товари з таким терміном доставки мають бути оформлені як товари на замовлення.

Додаткова інформація про доставку/оплату (умови оплати та доставки)

Попереджайте покупця про нестандартні (особливі) умови та терміни доставки чи оплати, наприклад, якщо товар під замовлення, термін доставки більше 2-х днів, безкоштовна доставка при замовленні на певну суму тощо. Для цього на сторінці товару є у спеціальне поле для текстової інформації.

Щоб вказати інформацію для всіх товарів вашого магазину — зверніться в службу пітримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах», та напишіть умови, які потрібно додати.

Якщо інформацію потрібно вказати лише для конкретного товару — додайте йому характеристику «Доставка/Оплата» з необхідним текстом українською та російською мовами. Для української мови значення value lang="uk", для російської — value lang="ru".

Приклад:
<param name="Доставка/оплата">
<value lang="uk">Відправляємо за умови передоплати 20%</value>
<value lang="ru">Отправляем по предоплате 20%</value>
</param>

Про додавання чи зміну тексту в цій характеристиці повідомляти не потрібно, інформація на сторінці товару оновиться автоматично (відповідно до інформації в прайс-листі).

Максимальна кількість символів — 255. Якщо ви додали текст через звернення в службу підтримки та вказали товару характеристику «Доставка/Оплата» — на сторінці товару буде показана інформація, зазначена в характеристиці (у неї вище пріоритет).

Самовивіз з магазину продавця

Якщо у вашого магазину є пункти видачі товару, ви можете додати їх як спосіб доставки. Так покупці побачать на сторінці товару можливість самовивозу та зможуть отримати товар за вказаною вами адресою.

Щоб додати пункт самовивозу з вашого магазину, у зверненні для налаштування способів доставки напишіть місто, точну адресу та координати (широту та довготу). Отримати координати адреси ви можете у сервісі Google Карти.

Приклад: місто Київ, проспект Степана Бандери 6, 50.48770894293697, 30.494306929563567.

Віртуальна доставка

Для цифрових продуктів (сертифікати, операційні системи, електронні ключі тощо) є можливість вказати віртуальну доставку (мається на увазі, що покупець отримає придбаний товар електронною поштою).

Для встановлення віртуальної доставки необхідно попередньо під'єднати онлайн-оплату (інтернет еквайринг) або безготівковий розрахунок. Після налаштування віртуального способу доставки всі інші способи доставки для товарів в обраній категорії будуть відключені.


Близькі за темою

Загальна інформація про способиоплати
Продаж товарів «на замовлення»

Чи була інформація корисною?