Рейтинг та відгуки про продавця

Останнє оновлення : 28.11.2023

Рейтинг продавця — це показник, який відображається на сторінці товару та сторінці продавця у вигляді зірок та цифрового значення від 1 до 5. Рейтинг продавця формується на основі оцінок від покупців та наявності скарг щодо замовлень.

Відгуки про продавця — це оцінки та коментарі, які залишили покупці що оформили замовлення у продавця. Після виконання або скасування замовлення покупцю пропонується поставити загальну оцінку роботи продавця: «Супер», «Звичайно» або «Погано», та оцінити якість обслуговування, дотримання термінів доставки, актуальність ціни та наявності.

Один відгук про продавця це 3 оцінки, оскільки покупець оцінює три показники. Позитивні та нейтральні відгуки для скасованих замовлень не публікуються. Для формування рейтингу продавця потрібно 5 відгуків.

У розрахунку рейтингу продавця враховуються замовлення, які продавець виконував самостійно, і які були виконані по фулфілменту.

Залишені покупцями оцінки та відгуки проходять автоматичну модерацію та модерацію менеджером. В кабінеті продавця оцінки та коментарі від покупців відображаються в розділі «Відгуки про магазин» зі статусом: «Опублікований» або «Заблокований».

Ви можете відповісти на відгук зі статусом «Опублікований» якщо в ньому є текстовий коментар покупця. Для цього перейдіть до потрібного відгуку, введіть відповідь у спеціальному полі та відправте повідомлення. Відповісти можливо лише один раз, максимальна кількість символів — 600.

Поле для відповіді на відгук буде недоступним, якщо:

  • ви вже відповіли на відгук;
  • відгук складається лише з оцінок (без текстового коментаря);
  • відгук у статусі «Заблокований».

Відгуки покупців та відповіді продавців повинні відповідати правилам публікації.

Рейтинг продавця не впливає на порядок видачі товарів на сайті, але може вплинути на рівень довіри покупців. Чинники, що впливають на думку покупців, і як результат, на оцінювання продавця:

  • актуальність та повнота інформації про товар на сайті;
  • швидкий зворотний зв'язок щодо замовлення;
  • дотримання термінів доставки;
  • якість обслуговування.

Як отримувати більше відгуків

Після виконання замовлення попросіть покупця оцінити роботу вашого магазину та написати відгук про товар. На сторінці замовлення ви можете скопіювати посилання на форму для відгуку та відправити його в месенджері, SMS, або у листуванні з покупцем щодо замовлення (це повідомлення покупець побачить у своєму кабінеті у розділі «Листування з продавцем»). Якщо покупець вже залишив відгук, на сторінці замовлення ви побачите посилання на нього.

Щоб залишити відгук за цим посиланням, покупцю необхідно авторизуватися на сайті ROZETKA використовуючи свій логін та пароль. Якщо користувач не авторизований відкриється головна сторінка сайту. Також залишити відгук можна відкривши замовлення в кабінеті покупця.

Покупець не зможе залишити відгук якщо замовлення оформлене без авторизації на сайті (через call-центр або створене в кабінеті продавця).

Зверніть увагу! Заборонено виставляти фіктивні відгуки та оцінки з метою покращення рейтингу продавця. При виявленні таких випадків магазин буде заблоковано.

Оскаржити відгук про магазин (видалити відгук про продавця)

Ви можете подати запит, щоб приховати опублікований відгук, у наступних випадках:

  1. Ви вважаєте що відгук залишений несправедливо.
  2. Описана у відгуці ситуація не стосується вашого магазину.
  3. Факти навмисно чи випадково представлені таким чином, щоб показати провину продавця, хоча ваші дії були правомірними та обґрунтованими.
  4. У відгуку обговорюється ціноутворення та порівняння з цінами на інших сайтах.

Щоб створити запит на приховування відгуку про продавця, в розділі «Відгуки» → «Відгуки про магазин» перейдіть до потрібного відгуку та натисніть «Оскаржити відгук». У вікні, що відкриється, виберіть причину, докладно опишіть чому ви не згідні з цим відгуком у коментарі та натисніть «Надіслати». До запиту ви можете додати фото/скриншоти та інші файли, які можуть підтвердити ваші слова. Максимальна кількість символів для коментаря — 3000.

Ви можете оскаржити відгук лише один раз. Ми розглянемо ваші аргументи та в разі позитивного рішення відгук буде заблокований, у разі відмови — ви отримаєте відповідь на e-mail і відгук залишиться на сайті.


Близькі за темою

Відгуки про товар
Комунікація з покупцями

Чи була інформація корисною?