API – це набір інструментів для інтеграції вашої системи з ROZETKA Маркетплейс. Обмін даними за допомогою API здійснюється за протоколом HTTPS з використанням способу передачі даних POST / GET на точку входу.
Скориставшись API ви можете:
- вивантажувати у свою систему інформацію про замовлення та керувати ними;
- вести листування з покупцями;
- отримувати інформацію про свої товари;
- керувати службами доставки;
- отримувати інформацію про відгуки;
- налаштовувати комплекти товарів.
З усіма можливостями використання API можна ознайомитись у документації.
API-токен для інтеграції
Для підвищення рівня безпеки при роботі з API ROZETKA Маркетплейс, є можливість створити окремий API-токен, з урахуванням ролей співробітників магазину.
Щоб створити API-токен:
- Перейдіть у розділ «Налаштування» → «Безпека API» та натисніть кнопку «Генерувати API токен».
- Оберіть роль, до якої буде підвʼязано токен. Вибір ролей буде показано відповідно до рівня вашого доступу.
- Натисніть кнопку «Згенерувати».
Власник та Адміністратор мають змогу генерувати токени як для себе, так і для інших ролей магазину. Контент-менеджер, Менеджер з фінансів та Менеджер з обробки замовлень можуть створювати токени лише для своєї ролі. Один менеджер може створити до 10 токенів.
Якщо токен не використовується понад 24 годин, він стає неактивним.
Обробка замовлення через API (покрокова інструкція)
Обробляти замовлення за допомогою API можна виконавши прості 6 кроків:
1. Насамперед необхідно отримати токен: https://api-seller.rozetka.com.ua/apidoc/#api-Authorization-PostSites
Багато хто про це забуває. Для отримання токена використовуйте логін та пароль від особистого кабінету продавця. Зверніть увагу, що пароль має бути закодований у base64 і в Headers потрібно передати значення Content-Type: application/json
2. Після успішної авторизації ви отримуєте тимчасовий токен (термін життя 24 години), використовуючи який, можна отримати доступ до всіх запитів. Для авторизації за токеном слід використовувати тип авторизації Bearer token. Отримавши токен, його можна використовувати для всіх наступних методів API.
3. Тепер перевіряємо, чи є у вашого магазину замовлення: https://api-seller.rozetka.com.ua/apidoc/#api-Orders-GetOrderSearch
Ви побачите замовлення, які знаходяться у групі статусів "В обробці" (тобто не буде виконаних або скасованих замовлень). Щоб змінити принципи фільтрації або сортування, вивчіть блок Parameters (такий блок є для всіх методів). Також зверніть увагу на те, що передбачена пагінація для навігації між сторінками, параметр: page=<номер сторінки>
4. Переглянувши список замовлень, переходимо безпосередньо до замовлення: https://api-seller.rozetka.com.ua/apidoc/#api-Orders-GetOrderDetails
Спочатку ви побачите лише основну інформацію на замовлення. Для отримання деталей скористайтеся тегом expand.
5. Після того як ви вивчили замовлення та зв'язалися з клієнтом, необхідно актуалізувати його статус (статус замовлення завжди має бути актуальним). Щоб перевірити, який статус можливо встановити замовленню, використовуйте запит: https://api-seller.rozetka.com.ua/orders/<order_id>?expand=status_available
6. Далі, безпосередньо зміна статусу: https://api-seller.rozetka.com.ua/apidoc/#api-Orders-OrderUpdateStatus
Все дуже просто: вказуємо актуальний статус та номер ТТН, якщо віддаємо товар на доставку.
Ось і все, ви авторизувалися, отримали інформацію про замовлення та обробили його. Якщо у вас виникають питання або технічні збої під час роботи з API, зверніться в службу підтримки за темою «Акаунт, особистий кабінет, API» → «Питання по API».