Щоб редагувати замовлення встановіть йому статус «Обробляється менеджером», після чого з’явиться значок редагування в блоці товарів, отримувача, адреси доставки та способу оплати. Натисніть на нього, щоб внести зміни в замовлення.
Зверніть увагу!
- Для замовлень з фулфілментом від ROZETKA неможливо змінити отримувача, спосіб доставки чи спосіб оплати.
- Якщо ви додали ТТН до замовлення з доставкою в ТВ ROZETKA, повторно встановити статус обробляється менеджером неможливо. Щоб внести зміни в ТТН чи замовлення, зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок в ROZETKA».
Редагування товарів в замовленні
Ви можете додати/видалити товар(и), змінити кількість позицій у замовленні та вказати додатковий продаж (якщо до замовлення ви продали товар, який ще не додали на маркетплейс). Встановити в замовленні лише додатковий продаж неможливо, обов’язково має бути хоча б один товар з асортименту вашого магазину.
Щоб замінити товар в замовленні потрібно спочатку додати новий товар, а лише потім видалити попередню позицію. Змінити вартість товару в замовленні неможливо.
Редагування отримувача
В блоці “Про покупця” ви можете змінити інформацію про отримувача замовлення, інформацію про замовника редагувати неможливо.
Редагування способу доставки та адреси
Змінити спосіб та адресу доставки (номер відділення) можна лише в замовленні зі способом оплати:
- під час отримання товару;
- онлайн оплата карткою Visa/MasterCard;;
- безготівковий розрахунок;
- оплата частинами чи миттєва розстрочка.
Ви можете вибрати лише ті способи доставки, які налаштовані для вашого магазину. Після збереження змін, покупцю буде надіслано e-mail повідомлення, в якому вказана попередня та оновлена інформація щодо його замовлення.
Редагування способу оплати
Якщо у вашого магазину налаштовані додаткові способи оплати, тоді ви можете змінити в замовленні спосіб оплати на:
- оплату при отриманні товару;
- онлайн оплату карткою Visa/MasterCard;
- безготівковий для юридичних та фізичних осіб;
- безготівковий для фізичних осіб.
Якщо ви змінюйте спосіб оплати на «Оплата карткою Visa/MasterCard» для замовлення буде створено рахунок на оплату. Скопіюйте посилання для оплати та відправте його покупцю. Також кнопка для оплати буде доступна в замовленні в кабінеті покупця.
В замовленні з оплатою банківською картою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.
В замовленні з оплатою частинами чи миттєвою розстрочкою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.
В замовленні з оплатою в кредит змінити спосіб оплати можливо, якщо заявка на кредит знаходиться в статусі: відхилений / відмова клієнта від кредиту / відхилений продавцем.
Близькі за темою
Як змінити товар та суму у виконаному замовленні, якщо клієнт хоче замінити товар?
Що робити якщо покупець зробив замовлення на товар, якого немає в наявності?