Редагування замовлення

Останнє оновлення : 31.01.2024

Щоб редагувати замовлення встановіть йому статус «Обробляється менеджером», після чого з’явиться значок редагування в блоці товарів, отримувача, адреси доставки та способу оплати. Натисніть на нього, щоб внести зміни в замовлення.

Зверніть увагу!

  • Для замовлень з фулфілментом від ROZETKA неможливо змінити отримувача, спосіб доставки чи спосіб оплати.
  • Якщо ви додали ТТН до замовлення з доставкою в ТВ ROZETKA, повторно встановити статус обробляється менеджером неможливо. Щоб внести зміни в ТТН чи замовлення, зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок в ROZETKA».

Редагування товарів в замовленні

Ви можете додати/видалити товар(и), змінити кількість позицій у замовленні та вказати додатковий продаж (якщо до замовлення ви продали товар, який ще не додали на маркетплейс). Встановити в замовленні лише додатковий продаж неможливо, обов’язково має бути хоча б один товар з асортименту вашого магазину.

Щоб замінити товар в замовленні потрібно спочатку додати новий товар, а лише потім видалити попередню позицію. Змінити вартість товару в замовленні неможливо.

Редагування отримувача

В блоці “Про покупця” ви можете змінити інформацію про отримувача замовлення, інформацію про замовника редагувати неможливо.

Редагування способу доставки та адреси

Змінити спосіб та адресу доставки (номер відділення) можна лише в замовленні зі способом оплати:

  • під час отримання товару;
  • онлайн оплата карткою Visa/MasterCard;;
  • безготівковий розрахунок;
  • оплата частинами чи миттєва розстрочка.

Ви можете вибрати лише ті способи доставки, які налаштовані для вашого магазину. Після збереження змін, покупцю буде надіслано e-mail повідомлення, в якому вказана попередня та оновлена інформація щодо його замовлення.

Редагування способу оплати

Якщо у вашого магазину налаштовані додаткові способи оплати, тоді ви можете змінити в замовленні спосіб оплати на:

  • оплату при отриманні товару;
  • онлайн оплату карткою Visa/MasterCard;
  • безготівковий для юридичних та фізичних осіб;
  • безготівковий для фізичних осіб.

Якщо ви змінюйте спосіб оплати на «Оплата карткою Visa/MasterCard» для замовлення буде створено рахунок на оплату. Скопіюйте посилання для оплати та відправте його покупцю. Також кнопка для оплати буде доступна в замовленні в кабінеті покупця.

В замовленні з оплатою банківською картою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.

В замовленні з оплатою частинами чи миттєвою розстрочкою змінити спосіб оплати можливо, якщо статус оплати: очікує оплати / термін дії закінчився / скасовано / повернено.

В замовленні з оплатою в кредит змінити спосіб оплати можливо, якщо заявка на кредит знаходиться в статусі: відхилений / відмова клієнта від кредиту / відхилений продавцем.


Близькі за темою

Як змінити товар та суму у виконаному замовленні, якщо клієнт хоче замінити товар?
Що робити якщо покупець зробив замовлення на товар, якого немає в наявності?

Чи була інформація корисною?