Інформація про ваші товари передається за посиланням на xml прайс-лист, який підключений до профілю магазину на маркетплейсі. Оновлення інформації відбувається щогодини, час останньої синхронізації відображається в кабінеті продавця в розділі «Товари».
Ціна, наявність товару, артикул та значення характеристики «Доставка/Оплата» оновлюються на сайті автоматично, згідно з даними в прайс-листі. Зміна іншої інформації: назва товару, зображення, текстовий опис, додавання/видалення характеристик — потребує модерації.
Як редагувати інформацію про товар на маркетплейсі
- Внесіть зміни у вашій системі управління контентом (ваш сайт, Pricecreator, кабінет Prom тощо) та переконайтеся, що зміни є у XML прайс-листі, який підключений до вашого магазину на маркетплейсі.
- Дочекайтеся синхронізації даних, щоб зміни відобразилися в розділі «Товари» → «На підтвердження».
- У вкладці «Очікує підтвердження» позначте потрібні позиції та натисніть кнопку «Підтвердження оновлення». Для даних товарів буде створена заявка для оновлення товарів.

Тип заявки залежить від статусу товарів. Якщо ви оновлюєте товари, частина з яких активні, а частина приховані — будуть створені дві окремі заявки: «Додавання/зміна інформації в існуючих товарах» та «Перевірка прихованих товарів».
Інформація про товари буде оновлена на сайті дотримуючись черги. Термін оновлення залежить від кількості та особливості змін у товарах, а також завантаженості наших модераторів. Інформацію про всі створені заявки ви можете побачити в розділі «Управління товарами» → «Заявки на модерацію». За результатами модерації ви отримаєте звіт: які оновлення були прийняті, а які відхилені.
Товари на підтвердження
Товари на підтвердження можуть відображатись в наступних вкладках:
- Очікує підтвердження — це позиції, в яких система розпізнала зміни. Такі товари вимагають підтвердження з вашого боку, щоб ці зміни відобразилися на сайті ROZETKA.
- У черзі на оновлення — це позиції, які вже відправлені на оновлення та очікують на модерацію.
- Відхилено — це товари, які не пройшли модерацію. Такі позиції вимагають правок відповідно до причини, вказаної в полі «Причина відхилення». Після усунення помилки та синхронізації з прайс-листом, статус оновлення зміниться на «Очікує підтвердження», після чого ви зможете повторно надіслати ці позиції на модерацію.
- Аномальна ціна — товари, в яких, можливо, вказана помилкова ціна.
- Підтвердження ціни — товари, які стали неактивними, оскільки їх ціна різко змінилася (понад 3 рази у більшу, чи у 2 рази в меншу сторону).
Щоб підтвердити зміну ціни для товарів у вкладці «Аномальна ціна» та «Підтвердження ціни», оберіть потрібні позиції та натисніть «Підтвердити ціну». Ціна оновиться на сайті відразу.
Якщо товар має позначку, будь ласка, ознайомтеся з тим, що вона означає, і чи можна такий товар додати на маркетплейс.
Можливі помилки. «Перевірте коректність введених даних» – показується, якщо ви намагаєтеся додати в заявку лише товари, які мають статус «Відхилено» або «У черзі на оновлення».
Заборонено змінювати id товару у вашому прайс-листі, інакше товари стануть неактивними (перейдуть у статус «Немає в наявності»).
Також заборонено змінювати інформацію про товар, який вже був опублікований на маркетплейсі, на абсолютно інший товар, оскільки позиція має певний рейтинг і на сторінці товару вже можуть бути відгуки від покупців. Такі дії розцінюються як «підміна товару» і якщо ви робите це навмисно, ваш магазин може бути заблоковано.
Близькі за темою
Як змінити ціну та наявність товару?
Скільки часу займає додавання / оновлення товарів?
Як прибрати мої товари з сайту ROZETKA?