Товари продавців маркетплейсу можуть брати участь в промоакціях сайту ROZETKA. Відтак, товари, в яких буде встановлена необхідна промоціна, будуть показуватись на акційній сторінці (промосторінці), де зібрані знижки на популярні товари з різних категорій, про що проводиться щотижнева e-mail розсилка мільйонам користувачів сайту.
Інформацію про майбутню промоакцію, терміни її проведення та термін подачі товарів ви можете знайти на панелі керування в кабінеті продавця (блок «Новини»). Дотримуйтесь терміну подачі товарів у майбутнє промо і не додавайте нові позиції під час проведення акції, щоб унеможливити помилки системи при оформленні замовлень.
Як додати товар у промо-розсилку
Товари вашого магазину, які ви можете додати на промосторінку, відбираються системою автоматично та відображаються в кабінеті продавця в розділі «Промо-розсилка». Оновлення списку товарів та необхідної промоціни проводиться щоп'ятниці о 8:00.
Інші товари (яких немає в розділі «Промо-розсилка») брати участь у промоакції не можуть. Якщо в цьому розділі немає товарів — це означає, що у вас поки немає товарів, які можуть взяти участь у промоакції.
Щоб додати товари на промосторінку:
- Вкажіть товару промоціну
- Вкажіть актуальну кількість залишків товару
У списку товарів для промо-розсилки, у стовпці «необхідна промо ціна» вказано яку промоціну необхідно встановити товару, щоб він потрапив на промосторінку. Вкажіть цю промоціну для товару в вашій системі управління товарами. В xml прайс-листі ця ціна має передаватися в тегу <price_promo>.
Промоціна має бути меншою за звичайну ціну і в тій же валюті. Наприклад, якщо в прайс-листі ціна товару 1000 гривень — то промоціну вказуєте у гривнях (наприклад, 800 грн), якщо ціна 5 доларів — то промоціну вказуєте ціну у доларах (наприклад, 4.5 долари).
Для участі у промоакції кількість залишків товару має бути 2 або більше одиниць.
Приклад передачі інформації в XML прайс-листі:
<offer> ... <price>1000</price> <currencyId>UAH</currencyId> <price_promo>800</price_promo> <stock_quantity>100</stock_quantity> ... </offer>
Якщо ви керуєте цінами та залишками в кабінеті продавця, щоб встановити промоціну скористайтесь інструкцією.
Якщо ви не готові продавати товар за рекомендованою промоціною, ви можете не брати участь у промоакції.
Після синхронізації з вашим прайс-листом відбуватиметься перевірка на відповідність встановленої промоціни необхідним умовам. Результати перевірки оновлюються щодня о 8:00. Це означає, що вказані вами промоціни будуть відображені в розділі «Промо-розсилка» наступного дня.
Щоб перевірити, які товари беруть участь у промоакції, відсортуйте список за ознакою «Товар потрапив у промо-розсилку?». Якщо товар не відповідає умовам участі у промо, причина буде вказана у стовпці «Причина непопадання товару».
Зверніть увагу! У день старту промо-розсилки змінювати ціну чи видаляти товари категорично заборонено.
Як видалити товар із промоакції
Щоб прибрати товар із промо активності, видаліть промоціну товару у вашому прайс-листі. Деякий час товар може відображатися на промосторінці без знижки, після чого буде прихований повністю.
В промоакцію неможливо додати:
- вживані та відновленні товари;
- зброю та спортивну зброю;
На розсуд ROZETKA та залежно від теми промоакції, деякі категорії товарів можуть бути виключені із розсилки.
Близькі за темою
Управління ціною та наявністю товару в кабінеті продавця
Управління промоціною в Pricecreator
Чи змінюється % комісії на товари з промоціною?