Вибір вірних категорій

Опубліковано : 24.06.2020

Товарний каталог сайту складається з 14 великих категорій, які у свою чергу поділяються на підкатегорії й далі до кінцевої категорії товарів. Зазвичай поділ не перевищує 3-4 рівнів.

Для кожного вашого товару необхідно визначити правильну кінцеву категорію, щоб надати релевантний опис характеристик і полегшити пошук покупцеві.

Товар, розміщений в не відповідну категорію — не буде виведений на платформу. Тому рекомендуємо спочатку ознайомитися з каталогом категорій на сайті та з описом вже наявних товарів в цих категоріях, щоб переконатися в тому, що наявні параметри повністю підходять для вашої пропозиції.

Як визначити категорію товару

У пошуковому рядку на сайті ROZETKA введіть назву товару та перейдіть на ідентичний зі списку результатів пошуку.

У рядку «хлібних крихт» кінцевою категорією товару є посилання без зазначення бренду. У нашому прикладі — «Жіночі плаття».

Для визначення ID категорії перейдіть на сторінку кінцевої категорії та скопіюйте номер з URL сторінки (літера «c» в id категорії не входить, тільки числове значення).

Якщо ви не можете визначити правильну категорію, або ваш товар можна віднести одразу до декількох, в такому випадку зайдіть у характеристики товарів з відповідних категорій і визначте за параметрами, які саме будуть найбільш точно підходити для опису вашої пропозиції.

Якщо на нашому сайті немає відповідної категорії для вашого товару, зверніться до вашого менеджера і ми розглянемо вашу пропозицію.

Рекомендації щодо вказівки категорій

  • Назва повинна бути ідентичною назві на сайті ROZETKA;
  • ID категорії має відповідати номеру на сайті ROZETKA;
  • Не змінюйте назву та id категорій після їх додавання в прайс-лист;
  • Вказуйте тільки кінцеві категорії товару, без батьківських.