Рус Укр

Безпека акаунту

Останнє оновлення : 26.07.2021

Ми відповідально ставимося до безпеки вашого акаунту і не надаємо дані третім особам. Щоб забезпечити захист вашого облікового запису, наполегливо рекомендуємо вам використовувати унікальний складний пароль для особистого кабінету продавця та дотримуватися наступних правил при формуванні пароля:

  • пароль повинен містити від 6 до 16 символів;
  • пароль повинен містити хоча б одну букву та/або одну велику букву;
  • пароль повинен містити букви тільки латиниці;
  • пароль повинен містити хоча б одну цифру або спец.символ зі списку @$!%*?& ;
  • пароль повинен відрізнятися від паролів з чорного списку (напр., 12345q, 123456, qwerty1, 1q2w3e4r, і т.д.);
  • пароль повинен відрізнятися від логіну або пароля від ел.пошти.

Змінити пароль ви можете в налаштуваннях профілю. Якщо вам необхідно надати доступ співробітникам вашої компанії, не передавайте їм логін і пароль від вашого акаунту, а додайте їх як менеджера вашого магазину.

Зверніть увагу. Заборонено передавати інформацію, необхідну для доступу до вашого акаунта третім особам. У разі порушення даної умови ми не несемо відповідальності за можливі наслідки, а ваш магазин може бути заблокований.

Контролюйте актуальність даних, які необхідні для входу в аккаунт і для відновлення доступу до нього. При необхідності змініть e-mail в налаштуваннях профілю. У разі зміни адреси пошти, зазначеної в договорі, повідомте про необхідність зміни юридичних даних.

Відновлення доступу до акаунта

  1. Якщо ви забули пароль, скористайтеся функцією по його відновленню. Необхідна інформація для авторизації буде відправлена на e-mail, вказаний вами при реєстрації.
  1. Якщо ви забули логін і пароль
    • зателефонуйте на гарячу лінію інформаційної служби для продавців (044) 503-03-03, повідомте назву магазину на платформі або найменування ФОП / юр. особи, з вами зв'яжуться для подальших інструкцій для відновлення доступу;
    • напишіть лист у відповідь на будь-яке отримане раніше повідомлення від служби підтримки. Вам прийде лист на e-mail, вказаний в договорі. Дайте відповідь з цієї адреси для підтвердження ідентифікації. Після ідентифікації вам буде відправлений логін і пароль для входу в особистий кабінет.

Зверніть увагу. Після закриття магазину доступ до акаунту відновити неможливо. Подальша співпраця можлива тільки через повторну подачу заявки на реєстрацію нового продавця.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментарі відсутні